Baloun sanoi:Korhonen kotiin tai Talaja tänne.
parkano79 sanoi:Baloun sanoi:Korhonen kotiin tai Talaja tänne.
Kumpikaan ei täytä Juupelin puheita isosta kalasta.
Ei ole vieläkään. Kärpät on asemassa, että heillä ei ole hätää vaikka häviäisivät kymmenen peliä putkeen, ovat silti varmuudella play offseissa. Heillä on aikaa kuntouttaa parhaita pelaajiaan, eikä tarvitse ottaa keskenkuntoisina kehiin.Topi sanoi:ipa1970 sanoi:Ilvekseen kun nykyään parhaiten sopiikin mestistasoinen pelaaja. Jos tulisi liigatasoinen kaveri, tuntuisi kuin pelaisi kaveri väärässä sarjassa.
Markkinat vaan taitavat olla melko tyhjät todellisten liigatasoisten vahvistusten suhteen kun Kärpätkin lainaa Mestiksen Kajaanin Hokista pelaajia.
Se vaan, että kyseisen pelaajan pitäisi sopia Tuokkolalle ja myös Kivelle. Hankaloittaa etsintää ? Kivi saattaa haluta itse valita ne ns. vahvistukset jo olevaan rosteripohjaan.HeGe41 sanoi:Ei missään nimessä ketään sisälle, ellei sopimus kata ensi kautta.
Voisi luulla, että Tuokkolalle kelpaa tässä tilanteessa ihan kuka tahansa, kunhan täyttää edes jotenkin vahvistuksen merkit.Ilveksenmiäs sanoi:Se vaan, että kyseisen pelaajan pitäisi sopia Tuokkolalle ja myös Kivelle. Hankaloittaa etsintää ? Kivi saattaa haluta itse valita ne ns. vahvistukset jo olevaan rosteripohjaan.HeGe41 sanoi:Ei missään nimessä ketään sisälle, ellei sopimus kata ensi kautta.
Voipi olla ettei Tuokkolalta enää edes kysytä.bulftrik sanoi:Voisi luulla, että Tuokkolalle kelpaa tässä tilanteessa ihan kuka tahansa, kunhan täyttää edes jotenkin vahvistuksen merkit.Ilveksenmiäs sanoi:Se vaan, että kyseisen pelaajan pitäisi sopia Tuokkolalle ja myös Kivelle. Hankaloittaa etsintää ? Kivi saattaa haluta itse valita ne ns. vahvistukset jo olevaan rosteripohjaan.HeGe41 sanoi:Ei missään nimessä ketään sisälle, ellei sopimus kata ensi kautta.
Ei tässä mitään luovuttaa kannata..sääleistä jatkoon olisi paras saavutus vuosiin ja siihen on vielä hyvät mahdollisuudet.Jeek sanoi:En minä vielä menisi luovuttamaan ja ottaisin vahvistuksia myös pelkästään tälle kaudelle.
Mahdollisuuksia on vielä vaikka mihin, kun saadaan sairastupaa tyhjenemään ja vahvistus tai pari sisään.
Jos näin on, niin mikä tarve Juupella on uskotella faneille, että jokin " iso kala " olisi hakusessa ?Ipa41 sanoi:Pelin jälkeen Tuokkola haastattelussa:
Harjula - " Onko ilvekseen tulossa vahvistuksia?"
Tuokkola- " Kyllä olen Pajuojalle lähettänyt sellaista viestiä, että hyökkääjälle olisi tarve. Tuominen pelasi hyvän ottelun. Näillä mennään mitä on."
Sanasanalta ei lauseet menneet oikein, mutta sinnepäin.
Tuokkola vaikutti siltä, että tuskin on sellaista tulossa. Vastaus tuli niin vaisusti.
Ilveksenmiäs sanoi:Jos näin on, niin mikä tarve Juupella on uskotella faneille, että jokin " iso kala " olisi hakusessa ?Ipa41 sanoi:Pelin jälkeen Tuokkola haastattelussa:
Harjula - " Onko ilvekseen tulossa vahvistuksia?"
Tuokkola- " Kyllä olen Pajuojalle lähettänyt sellaista viestiä, että hyökkääjälle olisi tarve. Tuominen pelasi hyvän ottelun. Näillä mennään mitä on."
Sanasanalta ei lauseet menneet oikein, mutta sinnepäin.
Tuokkola vaikutti siltä, että tuskin on sellaista tulossa. Vastaus tuli niin vaisusti.
Jos toteaa parin viikon päästä, ettei vaan jäänyt haaviin, niin ainakaan meikäläiselle ei enää läpi mene !
Tämä juuri ! Kestän kyllä rehellisyyden, mutta en kieroilua. ja kuten todettu, niin se mahdollistaisi ensikauteen paremmat palikat..ehkä.jurgen sanoi:Näinhän tuo suurinpiirtein meni. Pikkuisen vaikutti siltä, että Tuokkolan pinna alkaa olemaan kireällä ja sehän nyt ei ole mikään ihme. Äijiä lasaretissä kauhee läjä ja mitä tekee utj... hommaa yhden kaverin Lekistä. Missäs muussa joukkueessa toimitaan näin? Ai niin Kärpissä!
Ilmoittaisivat nyt edes, että näillä mennään, kävi miten kävi. Tietäs sitten suhtua levollisin mielin raastavaan loppukauteen noin niinkun hermojen kannalta.
bulftrik sanoi:Voisi luulla, että Tuokkolalle kelpaa tässä tilanteessa ihan kuka tahansa, kunhan täyttää edes jotenkin vahvistuksen merkit.Ilveksenmiäs sanoi:Se vaan, että kyseisen pelaajan pitäisi sopia Tuokkolalle ja myös Kivelle. Hankaloittaa etsintää ? Kivi saattaa haluta itse valita ne ns. vahvistukset jo olevaan rosteripohjaan.HeGe41 sanoi:Ei missään nimessä ketään sisälle, ellei sopimus kata ensi kautta.
En minä ainakaan, mutta asian voisi kertoa ?Ikurin Vire sanoi:Täällä tuntuu kovin monet vyöryttävän syitä Pajuojan niskaan, kun pelaajia ei hankita. Siä on vaan kylmä fakta, että jos kassa on tyhjä, niin ei siinä kummallisia sirkustemppuja tehdä.