Baloun sanoi:VP sanoi:Ei Repo tosiaan ole sitä, mitä Ilves nyt tällä hetkellä kipeiten tarvitsee, mutta etenkin pidemmällä sopimuksella olisi kyllä jonkinasteinen kaappaus. Ei ole mikään yllätys, että Ilves joutuu ottamaan vain parasta mitä/mihin vain löytyy. Kiekollisia huippusenttereitä taitaa olla aika vaikea löytää, ellei lyödä reilusti paalua pöytään.
Niin, itse en usko että Repo olisi Sandellin korvaaja vaan sitä kovan luokan kaveria haetaan Revosta huolimatta.
No jos Honkalehtoa on uskominen, niin tähän hätään ei vielä etsitä kuin yhtä miestä.Baloun sanoi:Niin, itse en usko että Repo olisi Sandellin korvaaja vaan sitä kovan luokan kaveria haetaan Revosta huolimatta.
VP sanoi:No jos Honkalehtoa on uskominen, niin tähän hätään ei vielä etsitä kuin yhtä miestä.Baloun sanoi:Niin, itse en usko että Repo olisi Sandellin korvaaja vaan sitä kovan luokan kaveria haetaan Revosta huolimatta.
Rouhija sanoi:Olisiko vaihtokauppa Repo -> Hakulinen/Savilahti
Tupsukorva35 sanoi:Hakulinen olisi aika kova, kun kaiketi lähti viime kaudella suunnilleen ovet paukkuen Lahdesta, eikä ollut nykyvalmennuksen suosiossa.
Brooks sanoi:Tupsukorva35 sanoi:Hakulinen olisi aika kova, kun kaiketi lähti viime kaudella suunnilleen ovet paukkuen Lahdesta, eikä ollut nykyvalmennuksen suosiossa.
Ei Hakulinen missään tapauksessa Lahteen palaa. Muutenkin hän on kiistattomista lahjoistaan huolimatta osoittautunut Liigassa marginaalipelaajaksi. Heikkoudet ovat niin paljon vahvuuksia suuremmat.
Itsekin olettaisin, että Pelicans haluaa vaihdossa nimen omaan vahvistusta puolustuspäähän. Myös KooKoo taitaa nykytilanteessaan kaivata enemmän puolustajaa kuin hyökkääjää.
Ilveksellä olisi tarjota Pelicansille Arto Laatikainen.
Nimeä?C sanoi:Kuulemani mukaan Ilves olisi hankkinut amerikkalaishyökkääjän. Toivottavasti tästä saadaan hyvä tutkapari Mitch Wahlille, joka on karmean alkukauden jälkeen pelannut itse asiassa melko pirteästi kaksi edellistä kotiottelua.
C sanoi:Kuulemani mukaan Ilves olisi hankkinut amerikkalaishyökkääjän. Toivottavasti tästä saadaan hyvä tutkapari Mitch Wahlille, joka on karmean alkukauden jälkeen pelannut itse asiassa melko pirteästi kaksi edellistä kotiottelua.