Pyrstönuha sanoi:Osaako kukaan sanoa, että mikä päivä tällä viikolla Ilves julkaisee ensi kaudelle uusia sopimuksia ja jatkoja? Näin Jalo kertoili sunnuntain lehdessä.
niemi637 sanoi:Pyrstönuha sanoi:Osaako kukaan sanoa, että mikä päivä tällä viikolla Ilves julkaisee ensi kaudelle uusia sopimuksia ja jatkoja? Näin Jalo kertoili sunnuntain lehdessä.
Itsekin olen sitä odotellut. Veikkaisin ,että viimeistään huomenna klo 13:00 mennässä. Toivottavasti saataisiin selvyys siihen kuka pelaaja tapparasta tulee jos on tullakseen..
Pyrstönuha sanoi:niemi637 sanoi:Pyrstönuha sanoi:Osaako kukaan sanoa, että mikä päivä tällä viikolla Ilves julkaisee ensi kaudelle uusia sopimuksia ja jatkoja? Näin Jalo kertoili sunnuntain lehdessä.
Itsekin olen sitä odotellut. Veikkaisin ,että viimeistään huomenna klo 13:00 mennässä. Toivottavasti saataisiin selvyys siihen kuka pelaaja tapparasta tulee jos on tullakseen..
Vaikka pelit ovat kesken niin kyllä niitä siirtoja silti jo julkaistaan. Esimerkiksi Ikonen menee ensi kaudella kärppiin. Se julkaistiin viime viikolla. On noita muitakin vastaavia tapauksia.
Jos sieltä joku on tulossa, niin se ei selviä huomenna. Koska Tapparalla pelit kesken.
niemi637 sanoi:Pyrstönuha sanoi:niemi637 sanoi:Pyrstönuha sanoi:Osaako kukaan sanoa, että mikä päivä tällä viikolla Ilves julkaisee ensi kaudelle uusia sopimuksia ja jatkoja? Näin Jalo kertoili sunnuntain lehdessä.
Vaikka pelit ovat kesken niin kyllä niitä siirtoja silti jo julkaistaan. Esimerkiksi Ikonen menee ensi kaudella kärppiin. Se julkaistiin viime viikolla. On noita muitakin vastaavia tapauksia.
Jos sieltä joku on tulossa, niin se ei selviä huomenna. Koska Tapparalla pelit kesken.
niemi637 sanoi:Pyrstönuha sanoi:niemi637 sanoi:Pyrstönuha sanoi:Osaako kukaan sanoa, että mikä päivä tällä viikolla Ilves julkaisee ensi kaudelle uusia sopimuksia ja jatkoja? Näin Jalo kertoili sunnuntain lehdessä.
LentsunIpa sanoi:Jaa että Savimatin sopimus spekulointi jatkuu täälläkin. Otetaan nyt ihan iisisti. Savimatti ei ole tulossa Ilvekseen ;D
jäsen J sanoi:Otto Rauhalan olen itse kuullut,tänne raahamassa
Torski sanoi:jäsen J sanoi:Otto Rauhalan olen itse kuullut,tänne raahamassa
Oli parhaimpia muuten puolivälierissä Tapparalta
oi ilves on sanoi:Huomenna julkaistaan. Todennäkösesti nää tamminen, kuronen ja ehkä viljanen. Ei ny mitää törkeitä riemunkiljahduksia. Toivottavasti ois jotain posia kerrottavana