Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

Toni Hakulinen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
191
Vs: Huhuketju

minzu85 sanoi:
Liigan eliittiä :)
Huh heh he meinasin tippua penkilä :)

Huomasithan lisän lauseessa? Pelaajat, joilla EI ole sopimusta. Tee toki omasi lisäksi, niin saadaan lisää nimiä spekuloitavaksi? ;)

EDIT: Korjasin lauserakennetta selkeämmäksi.
 

Jeek

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
304
Vs: Huhuketju

Toni Hakulinen sanoi:
minzu85 sanoi:
Liigan eliittiä :)
Huh heh he meinasin tippua penkilä :)

Huomasithan lisän lauseessa, joilla EI ole sopimusta. Tee toki omasi lisäksi, niin saadaan lisää nimiä spekuloitavaksi? ;)

En muita Euroopan liigoja pahemmin ole katsonut, mutta Lynxin listassa on aikalailla parhaat suomalaiset hyökkääjät kotoisesta liigastamme ilman sopimusta. Miikka Salomäen ja Jussi Pesosen heittäisin Sipiläisen ja Virtasen tilalle. Eliittiä tai ei niin parhaat siinä melko pitkälti on.

Edit. Niin ja Vili Sopanenkin toki on melko potentiaalinen ehdokas.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Huhuketju

Lynx sanoi:
Kristian Kuusela
Niko Nieminen
Ville Peltonen
Eero Somervuori
Valtteri Filppula
Jonne Virtanen
Olli Sipiläinen
Teemu Nurmi
Pekka Jormakka
Tommi Paakkolanvaara
Janne Tavi
Anssi Löfman
Antti Erkinjuntti
Marko Anttila
Ville Vahalahti
Jesse Joensuu
Aki Uusikartano
Mika Pyörälä
Kim Hirschowits
Juhamatti Aaltonen
Tony Salmelainen

Mikähän tekee noista lihavoiduista pelaajista liigaelittiä vs. Jussi Pesonen?
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
1 012
Vs: Huhuketju

HeGe41 sanoi:
Mikähän tekee noista lihavoiduista pelaajista liigaelittiä vs. Jussi Pesonen?

Virtanen - ikä, asenne ja nousujohteisuus
Nurmi - ikä, uran parhaat vuodet käsillä seur. 3-4 vuotta
Paakkolanvaara - sentteri, joukkueensa kapteeni=johtajuus
Uusikartano - sentteri, johtajuus "A"

Sipiläinen - my bad, ei mikään, eli lipsahti muiden seassa.

Pesonen on loppurahastusta vailla oleva kiekkoeläkeläinen, jolla remppahistoriaakin ihan riittämiin.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Huhuketju

Lynx sanoi:
HeGe41 sanoi:
Mikähän tekee noista lihavoiduista pelaajista liigaelittiä vs. Jussi Pesonen?

Virtanen - ikä, asenne ja nousujohteisuus
Nurmi - ikä, uran parhaat vuodet käsillä seur. 3-4 vuotta
Paakkolanvaara - sentteri, joukkueensa kapteeni=johtajuus
Uusikartano - sentteri, johtajuus "A"

Sipiläinen - my bad, ei mikään, eli lipsahti muiden seassa.

Pesonen on loppurahastusta vailla oleva kiekkoeläkeläinen, jolla remppahistoriaakin ihan riittämiin.

Sori nyvvaan, mut mää itke silmät päästäni jos tänne lähdetään kahteen kärkikenttään raahaamaan jotain Paakkolanvaaraa tai Uusikartanoa. Tai Virtasen Jonnee. Nurmi kyllä menisi. Siitä samaa mieltä.

Pesonen saa mun puolesta loppurahastaa, jos ensi kauden saldo on ~20 maalia ja toinen mokoma syöttöjä.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 428
Vs: Huhuketju

HeGe41 sanoi:
Pesonen saa mun puolesta loppurahastaa, jos ensi kauden saldo on ~20 maalia ja toinen mokoma syöttöjä.

Kyllähän Pesosessa on riski olla Torkki vol 2. Alttius teloa itsensä hotelliremonteissakaan ei ole etu. Mutta toisaalta parempiakaan ei ehkä vaan saada.
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
1 012
Vs: Huhuketju

HeGe41 sanoi:
Sori nyvvaan, mut mää itke silmät päästäni jos tänne lähdetään kahteen kärkikenttään raahaamaan jotain Paakkolanvaaraa tai Uusikartanoa. Tai Virtasen Jonnee.

Kahta ensinmainittua tuskin raahataankaan. Virtasta voisi yrittää omaan rooliinsa, mutta on tiettävästi (?) jo HIFKin mies.

Pesonen saa mun puolesta loppurahastaa, jos ensi kauden saldo on ~20 maalia ja toinen mokoma syöttöjä.

Unta nää. 10-15 on realismia ja siitä ei todellakaan kannata maksaa Pesosen luokkaa. Minä veikkaan puolestani että Jussi jatkaa yhden vuoden liian pitkään Peltolan Mikon tapaan ja se loppukauden käyrä on jyrkkä.
 

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Huhuketju

Tarinankertoja sanoi:
HeGe41 sanoi:
Pesonen saa mun puolesta loppurahastaa, jos ensi kauden saldo on ~20 maalia ja toinen mokoma syöttöjä.

Kyllähän Pesosessa on riski olla Torkki vol 2. Alttius teloa itsensä hotelliremonteissakaan ei ole etu. Mutta toisaalta parempiakaan ei ehkä vaan saada.

Jos Pesonen olisi lähellä uran parhaita kausia, menisi hän helposti huippuvahvistuksiin, mutta riski saada jotain muuta on todella suuri!
 

minzu85

Guest
Vs: Huhuketju

jerry sanoi:
minzu85 sanoi:
Liigan eliittiä :)
Huh heh he meinasin tippua penkilä :)

Penkiltä tippumisen sijaan voisit kokeilla jotain uutta: perustelemista.

Miksi? Kun perustelee niin inisette kuin äpärät takaisin.
On niin nähty vaikka aina oikeassa olen ollutkin.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Huhuketju

minzu85 sanoi:
jerry sanoi:
minzu85 sanoi:
Liigan eliittiä :)
Huh heh he meinasin tippua penkilä :)

Penkiltä tippumisen sijaan voisit kokeilla jotain uutta: perustelemista.

Miksi? Kun perustelee niin inisette kuin äpärät takaisin.
On niin nähty vaikka aina oikeassa olen ollutkin.

Näillä otteilla ei tarvitse seuraavaan kuukauteen tänne kirjoitella yhtään mitään.
 

Hank Da Silva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
352
Vs: Huhuketju

Jeek sanoi:
...Edit. Niin ja Vili Sopanenkin toki on melko potentiaalinen ehdokas.

Itelleki toi Vili Sopanen kuulostais hyvältä. Miehellä on taitoo ja osaa tehdä maalejakin. Jostain syystä aivan viimeistä läpimurtoa ei ole vielä tullut, mutta uskoisin sen tapahtuvan lähikausina. Sopanen voisi olla saatavilla vielä ns. kohtuu hintaan, mutta varmasti moni muukin seura on hänestä kiinnostunut.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 643
Vs: Huhuketju

Eikös Virtanen ole ns. rikkaan miehen Välly? Ilveksellä tuskin riittää rahaa taistella näistä kotimaisista senttereistä.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 493
Vs: Huhuketju

Muistan kuulleeni, että Sopasella on asennevammaa..
Välimaa - 190/110 kanukki - Anttila ..siinä olisi näyttävä ketju...

Hänkö ?.. http://www.eliteprospects.com/player.php?player=8359

Mikko Kukkonen ..on kylläkin jo 25...
 

jerry

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
251
Vs: Huhuketju

Ilveksenmiäs sanoi:
Välimaa - 190/110 kanukki - Anttila ..siinä olisi näyttävä ketju...

Näyttävä ja nykylinjalla 2/3 kaudesta pelikiellossa.

En osaa sen kummemmin perustella, mutta minulla on edelleenkin Marko Anttilasta mielikuva kulttipelaajana, jonka todellinen hyöty saadaan irti vain spesifissä roolissa kohtalaisen pienillä minuuteilla. Voi olla, että mielikuvaa pitäisi päivittää, mutta minä en kyllä lähtökohtaisesti riemusta kilju, jos Anttila Ilvekseen palaa.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 248
Vs: Huhuketju

jerry sanoi:
En osaa sen kummemmin perustella, mutta minulla on edelleenkin Marko Anttilasta mielikuva kulttipelaajana, jonka todellinen hyöty saadaan irti vain spesifissä roolissa kohtalaisen pienillä minuuteilla. Voi olla, että mielikuvaa pitäisi päivittää, mutta minä en kyllä lähtökohtaisesti riemusta kilju, jos Anttila Ilvekseen palaa.
Kannattaisi varmaan katsoa esimerkiksi Markon tämän kauden saldoa SM-liigan sivulta. 41 pistettä ja keskimääräinen peliaika melkein 18 minuuttia. Ei oikein istu tuohon mielikuvaan mikä sinulla on hänestä.
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 602
Vs: Huhuketju

jerry sanoi:
En osaa sen kummemmin perustella, mutta minulla on edelleenkin Marko Anttilasta mielikuva kulttipelaajana, jonka todellinen hyöty saadaan irti vain spesifissä roolissa kohtalaisen pienillä minuuteilla. Voi olla, että mielikuvaa pitäisi päivittää, mutta minä en kyllä lähtökohtaisesti riemusta kilju, jos Anttila Ilvekseen palaa.

Et ole tainnut kovin montaa Tepsin peliä katsella? Itse olisin todella tyytyväinen, jos Marko palaisi Ilvekseen. Ehdottomasti ykköskorin miehiä liigassa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös