Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

jäsen J

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
534
Vs: Huhuketju

Kerrotaan muutama huhu lisää.

Niklas Hagman ------>ässät
Daniel Corso ------->ilves
Kristian Kuusela---->tappara
Janne Lahti-------->tappara/ilves
Roberts Jekimovs--->ilves
 

Juza

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
272
Vs: Huhuketju

Mistäs tämä Corso huhu on peräisin, vai liittyykö siihen kun miestä huhuiltiin syksyllä Ilvekseen?
 

Goutsi6

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
117
Vs: Huhuketju

http://www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=6793149
Mitäs tuossa artikkelissa sanotaan? Sami Sandell ei ole saanut jatkosopparia Luleåsta?
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
1 012
Vs: Huhuketju

Goutsi6 sanoi:
http://www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=6793149
Mitäs tuossa artikkelissa sanotaan? Sami Sandell ei ole saanut jatkosopparia Luleåsta?

Kiinnostusta Suomesta ja Elitserienistä. Samin loukkaantumisherkkyys nousee esiin pienenä "esteenä". Jatko on yhä avoin kysymys.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 493
Vs: Huhuketju

Sandelille ei ole mitään käyttöä. On taas yksi niistä pelaajista joka halutaan tänne, koska on entinen Ilves.
Jos Piispanen olisi Ilvestaustainen, niin hänetkin haluttaisiin kovalla innolla ensikaudeksi...
 

k44p0

Rivipelaaja
Viestejä
48
Vs: Huhuketju

Laitetaas muutama, minkä itse olen kuullut:

Ilves:
+ Toni Kallela (Kalpa)
+ Jekimovs (Saipa)
+ Kukkonen (Kalpa)
+ Moran (Saipa)
+ Luomala (Hpk)
+ Järvenpää
- Sointu
- Kuronen
- Tukio
- Hubl

Tappara:
+ Jormakka (varma tieto)
+ Luoma
+ Kuusela
+ Puistola
- Metsola
- Erkinjuntti
- Koskiranta
- Clarke

Tuossa näin Tamperelaisten näkökulmasta. Jormakka ainoo saletti.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 604
Vs: Huhuketju

http://www.iltalehti.fi/smliiga/2013040316853322_sm.shtml

Iltalehdessä siis tulijoiksi mainitaan Mikko Kukkonen,Juha Järvenpää ja Jussi Pesonen
 

kotivuori

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
198
Vs: Huhuketju

Kuulemma Koistisen lähtö ulkomaille näyttää todennäköiseltä :D Minneköhän? Ei ainakaan KHL... Sveitsiinkö?
 

N-CoRe

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
365
Vs: Huhuketju

- Olen valmis pistämään kroppani tämän seuran eteen ja tykkään pelata täällä. Tampere on kotikaupunkini ja Ilves kotiseurani.

- En kuitenkaan kiistä sitä, etteikö ulkomaat kiinnostaisi. Olen nähnyt paljon eri sarjoja, joten jos vaikka Sveitsin vielä jossain vaiheessa näkisi, Koistinen pyöritteli.


Sounds like switzerland
 

nestikka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Huhuketju

Mtv3 huhuilee myös Soinnun siirtymisestä Turkuun.

http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/smliiga/uutiset.shtml/2013/04/1731163/tps-nappaamassa-ilveksen-kultakyparan
 

Juza

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
272
Vs: Huhuketju

Sellaista kuulin, että Jekimovsin kanssa on sopimus tehty ja odottaa vain julkistusta. Saas nähä
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Huhuketju

Juza sanoi:
Sellaista kuulin, että Jekimovsin kanssa on sopimus tehty ja odottaa vain julkistusta. Saas nähä

Olisi toteutuessaan LLLOISTAVA kaappaus. Toivotaan, että tulee.
 

kotivuori

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
198
Vs: Huhuketju

Ipander sanoi:
kotivuori sanoi:
Kuulemma Koistisen lähtö ulkomaille näyttää todennäköiseltä

300k vapautuisi hyökkäyksen vahvistamiseen. Kelpais.

Mutta jäljelle jäis melko nimetön ja hyökkäyspäässä aseeton puolustus. Olen unohtanut nyt kaiken, mitä 12-13 kaudella tapahtui, ja pidän Koistista edelleen kovana pelimiehenä.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 643
Vs: Huhuketju

Joku jamppa huuteli eilen hallilla kaverilleen että Marjamäki tehnyt 2v sopparin Ilveksen kanssa, saas nähä.
 

merkkari

Guest
Vs: Huhuketju

kotivuori sanoi:
Ipander sanoi:
kotivuori sanoi:
Kuulemma Koistisen lähtö ulkomaille näyttää todennäköiseltä

300k vapautuisi hyökkäyksen vahvistamiseen. Kelpais.

Mutta jäljelle jäis melko nimetön ja hyökkäyspäässä aseeton puolustus. Olen unohtanut nyt kaiken, mitä 12-13 kaudella tapahtui, ja pidän Koistista edelleen kovana pelimiehenä.

Nimellä ei ole mitään virkaa jos asenne ei ole kunnossa. Koitisen asenteeseen on tietysti vaikuttanut monet seikat mutten usko etteikö olisi tuloksellisempaa puolustamista kun on 2x150k vs 1x300k ilman asennetta. Toki sitä kärkiosaamista tarvittaisiin viivalle, mutta onko Koistinen todella sitä ? Ihan hirveästi ei tainnut tykki puhua ylivoimalla tai muutenkaan. Ehkä tekisi ihan hyvää niin joukkueelle kuin Villellekin vaihtaa maisemaa ja sitten uudella yrityksellä vaikka kauden parin päästä. Löytyisikö pakistoon joku ulkomaankaveri sitten viivapelotteeksi ?
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös