wasama sanoi:Olisko Ricards Birzins kokeilemisen arvoinen puolustaja.
Vaikuttais aika sopivalta palaselta.Tykkää fyysisestä
pelistä, hyvät syötöt ja oikeakätinen. Eikä iällä
pilattu.
No huomenna se nähdään. Itse en usko että mitään tapahtuu huomenna, mutta toivotaan.Baloun sanoi:Naapurifoorumilla nimimerkki Buuma kertoilee, että Ilveksellä olisi maanantaina jotain tiedotettavaa.
Tiedä sitten pitääkö paikkaansa.
Ainakin pelaajien lomat loppuvat (harjoitukset alkavat) ja itse näkisin loogisena että myös toimisto palaa hommiin.ipa83 sanoi:Voihan sieltä jotain uutisia olla hyvinkin tulossa eikös toimiston väki palaa verstaalle huomenna? No kyllä mulle kelpaisi myös ykköspakin julkistus samassa paketissa omistus järjestelyiden kanssa.
Noma sanoi:Pienimuotoinen huhu kertoisi myös, että utj:ksi olisi tulossa Mikko Saarinen, joka jo keväällä pyöri huhuissa asian tiimoilta.
parkano79 sanoi:Toni Rajala palaa suurella todennäköisyydellä eurooppaan. Saanut mm Tapparalta rahakkaan tarjouksen ja kolme Khl joukkuetta kiinnostunut. Ihmetteli kun Ilves ei ole kysellyt suunnitelmista juuri mitään. Oisko nyt paikka uudella omistajalla tehdä kaappaus josta saattaisi tulla todella arvokas. Toisi todella paljon maalinteko voimaa ja jalkoja joukkueeseen.
Näin se on toni kertonutNoma sanoi:parkano79 sanoi:Toni Rajala palaa suurella todennäköisyydellä eurooppaan. Saanut mm Tapparalta rahakkaan tarjouksen ja kolme Khl joukkuetta kiinnostunut. Ihmetteli kun Ilves ei ole kysellyt suunnitelmista juuri mitään. Oisko nyt paikka uudella omistajalla tehdä kaappaus josta saattaisi tulla todella arvokas. Toisi todella paljon maalinteko voimaa ja jalkoja joukkueeseen.
Nyt kuulostaa melkoiselta kaupunkilegendalta. AHL:n kevätkauden neljänneksi tehokkain hyökkääjä purkaisi sopimuksen ennen viimeistä vuotta lähteäkseen Eurooppaan?
Legenda tämä ei ole, vaan itse tonin kertoma. Oli pelipaikka mikä hyvänsä, niin ahl se ei ole. Voit olla siitä melko vsrma.
parkano79 sanoi:Näin se on toni kertonutNoma sanoi:parkano79 sanoi:Toni Rajala palaa suurella todennäköisyydellä eurooppaan. Saanut mm Tapparalta rahakkaan tarjouksen ja kolme Khl joukkuetta kiinnostunut. Ihmetteli kun Ilves ei ole kysellyt suunnitelmista juuri mitään. Oisko nyt paikka uudella omistajalla tehdä kaappaus josta saattaisi tulla todella arvokas. Toisi todella paljon maalinteko voimaa ja jalkoja joukkueeseen.
Nyt kuulostaa melkoiselta kaupunkilegendalta. AHL:n kevätkauden neljänneksi tehokkain hyökkääjä purkaisi sopimuksen ennen viimeistä vuotta lähteäkseen Eurooppaan?
Legenda tämä ei ole, vaan itse tonin kertoma. Oli pelipaikka mikä hyvänsä, niin ahl se ei ole. Voit olla siitä melko vsrma.
jerry sanoi:parkano79 sanoi:Näin se on toni kertonutNoma sanoi:parkano79 sanoi:Toni Rajala palaa suurella todennäköisyydellä eurooppaan. Saanut mm Tapparalta rahakkaan tarjouksen ja kolme Khl joukkuetta kiinnostunut. Ihmetteli kun Ilves ei ole kysellyt suunnitelmista juuri mitään. Oisko nyt paikka uudella omistajalla tehdä kaappaus josta saattaisi tulla todella arvokas. Toisi todella paljon maalinteko voimaa ja jalkoja joukkueeseen.
Jaa niin kuka Toni? Joku parkanolainen Toni Nobody nakkikikkarilla puoli kolme yöllä?
Toisin sanoen niin päätön huhu, ettei ole päätä eikä häntää.