Vs: Huhuketju
No en itse ainakaan nyt rupea kaverin takia hunajaa kusemaan, siihen tarvittaisiin huomattavasti kovemman kaliiperin jannu.
Mutta olisin todella iloinen jos se Kessel on kuka joukkueeseen tulee. Nuori, iso kokoinen, hyvin liikkuva, hyvin ampuva rightin pakki on enemmän kuin tervetullut. Lisäksi olen itse ainakin usein näiden Amerikasta tulleiden pakkien kannalla. Sen vuoksi että he pelaavat sitä peliä, jota Suomessa ei osata (ainakaan katsomossa) riittävästi arvostaa.
Eli pakin tehtävä on siivota oman maalin edusta, estää vastustajan pääsy maalintekopaikoille ja kiekon riistämisen jälkeen antaa se "helppo ensimmäinen" hyökkääjän lapaan. (Tämän jälkeen tulee vasta hyökkääminen pakin repertuaarin tärkeysjärjestyksessä.) Pakin kuulu olla niin sanotusti mulkku, eli vastustaja kuuluu saada kuumenemaan ja turhautumaan pelaamalla KOVAA, mikä Amerikassa osataan huomattavasti paremmin kuin Suomessa. Lisäetuna Kesselin kohdalla olisi vielä into hyökätä, joka onnistuu jos ja kun hän on hyvä luistelemaan, sekä tehoja voisi hyvän laukauksen ansiosta tulla mukavastikin.
Eikä nuo Kesselin tehot muutenkaan mitkään huonot ole viime kaudelta:
-ECHL 54peliä 8+33=41 +/- -7 Näillä tehoilla sarjan toisiksi tehokkain puolustaja. Tuo +/- ainoastaan vähän huolestuttava...
-AHL 7peliä 2+2=4 +/- 4 Ihan hyvät tehot tulokkaalle, tuolla +/- onkin taas kunnossa.