Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

Dealer

Vakiokokoonpanossa
Vs: Huhuketju

Pitää vielä muistaa, että Sandell on pelannut myös sentterinä. Ainakin saanut sellaisen käsityksen, että vaivojen takia pelaa laiturina?? Eli aika lottovoitto olisi, jos heitä parempi hyökkääjä monipuolisuudeltaan sekä tehoiltaan tänne tulisi...

Julli69

Tulokas

Antti Erkinjunttia on huhuttu ilvekseen ensikaudeksi. Mielestäni kelvollinen pelaaja Ilveksen kokoonpanoon. Oiva vahvistus laituri peliin.

punakone

Luottopelaaja

Ex-peluri

Tulokas

Oon erkin hyvä kaveri ja se sano et ei iki iki päivänä tulisi ilvekseen pelaa hokii :D turha unelmoida jätkät!

toskala

Luottopelaaja

Kukkosta viedään IS:n mukaan Bluesiin.

Terveme oa tämän kauden otteilla. En jää kaipaamaan.

Brooks

Luottopelaaja

Ex-peluri sanoi:
Oon erkin hyvä kaveri ja se sano et ei iki iki päivänä tulisi ilvekseen pelaa hokii :D turha unelmoida jätkät!

Luoja kiitos! Erkinjuntti ei todellakaan ole sellainen pelaaja, johon Ilveksen kannattaisi vähät roponsa sijoittaa. ERkinjuntti on jo rajansa saavuttanut, eivätkä ne riitä menestystä hakevan joukkueen kärkiketjuun.

parkano79

Vakiokokoonpanossa

Brooks sanoi:
Ex-peluri sanoi:

Luoja kiitos! Erkinjuntti ei todellakaan ole sellainen pelaaja, johon Ilveksen kannattaisi vähät roponsa sijoittaa. ERkinjuntti on jo rajansa saavuttanut, eivätkä ne riitä menestystä hakevan joukkueen kärkiketjuun.

Tämä hyvä. Pelaaja nro 1 ketä ei halua ipassa nähdä. Juntti saa mennä ihan mihin vaan kunhan pysyy kaukana ILVEKSESTÄ.

Taverney

Guest

Ex-peluri sanoi:
Polak ei minun tietojeni mukaan jatka.. :-\
Saamieni tietojen mukaan Polak kärppiin/hifk, Tyrväinen ei jatka, Kukkonen blues/kalpa.
Koppikäytävähuhuissa yhä useammin kuulee Micke-Max Åstenin nimen.

Lorppa

Espoon ainut Ilves fani

Itsehän kuulin Sellon 22. dösälaiturilta että Hirsovitsiä kiinnostas liittyä Imatran Ketterään. Lisäksi Suvelan paikallisessa snägärijonossa kuuluu juttua että Jaajo & Stamkos olisi ottanut yhteisen diilin Kiekko-Vantaaseen. Taattua varmuutta ei tietenkään ole...

Masce

Luottopelaaja

Jatkoajan uusi juttusarja Käytävillä kuultua on mielestäni varsin onnistunut. Viimeisimmässä jutussa ennakoitu mm. Ilvekseenkin toivotun Sami Rajaniemen torjuvan ensi kaudella Pelicansissa, josta Jere Myllyniemi siirtyy HPK:hon. Mika Järvinen ei jaksanut odotella HPK:n Saros-jahkailua ja teki sopimuksen Sportiin.

Kärpät olisi vapauttamassa pohjoisamerikkalaisensa Spangin, Davisin ja Glennin sopimuksistaan. Juuso Puustisesta kilpailevat KalPa ja Tappara. Miro Aaltonen neuvottelee HPK:n kanssa ja Lahteen olisivat menossa mm. Antti Erkinjuntti, Zach Hamill ja Josh Green

Ex-peluri

Tulokas

Kaveri kerto mulle eileen hauskan huhun, jonka mukaan välimaata oltaisiin viemässä ulkomaille pelaamaan :D
Mikähän liiga olis kyseessä?

Tammi 30

Vakiokokoonpanossa

Ex-peluri sanoi:
Ipa41 sanoi:
Ex-peluri sanoi:
Osaatko sanoa minne on suuntaamassa? Kärpät?
Luultavasti kärpät/hifk/ulkomaille.. Mutta aika näyttää.
Siinäpä se miksi en Ilvestä enään rahoita. Ei voi vuosikaudet mennä näin että muut ostavat pois meidän pelimiehet kun rahaa ei ole. Mihinkähän ne rahat katoaa...!

Artsi

Luottopelaaja

Järventie 77 sanoi:
Ex-peluri sanoi:
Ipa41 sanoi:
Ex-peluri sanoi:
Osaatko sanoa minne on suuntaamassa? Kärpät?
Luultavasti kärpät/hifk/ulkomaille.. Mutta aika näyttää.
Siinäpä se miksi en Ilvestä enään rahoita. Ei voi vuosikaudet mennä näin että muut ostavat pois meidän pelimiehet kun rahaa ei ole. Mihinkähän ne rahat katoaa...!
Ja minä olen kuullut, ettei Ilves pysty pitämään Polakkia, kun et enää seuraa rahoita :(

jepjep

Rivipelaaja

Järventie 77 sanoi:

Onko varmakin tieto että jää rahasta kiinni Polakin jatko Ilveksessä? Vai painaakohan muut asiat vaakakupissa enemmän, jos nyt edes Ilveksestä muualle siirtyy.

Status
Viestiketju on suljettu.