Mitä me tehdään pakilla?Sidi sanoi:Tällästä twitteristä:
Juuso @Ranecky 13 min13 minuuttia sitten Pori, Suomi
Kaijomaa Ilvekseen, Kukkonen KalPaan, Tiivola HPK:n, Rantakari Tepsiin?? #liigahuhut #Liiga #EspooBlues #pajatsotyhjenee
Kessel ulos? (Mutu/1+1?)Koikkaaja sanoi:Mitä me tehdään pakilla?Sidi sanoi:Tällästä twitteristä:
Kaijomaa Ilvekseen, Kukkonen KalPaan, Tiivola HPK:n, Rantakari Tepsiin?? #liigahuhut #Liiga #EspooBlues #pajatsotyhjenee
Kaijomaa itsessään kelpaa mutta pelipaikka väärä. Ellei sitten ole Kesseli lähdössä ja tilalle tulossa hemmetinmoinen kuha Pajuojan verkoista.Koikkaaja sanoi:Mitä me tehdään pakilla?Sidi sanoi:Tällästä twitteristä:
Koikkaaja sanoi:Mitä me tehdään pakilla?Sidi sanoi:Tällästä twitteristä:
Brooks sanoi:Itse luulen, että se "iso kala" oli juuri Korhonen. Nyt, kun verkossa oli Pohjanlahden kokoinen aukko, Pajuojan on pitänyt lähteä etsimään uutta kohdetta.
Kaijomaa kelpaisi hyvin, koska puolustuskalusto on heikompi kuin monet antavat ymmärtää.
Nulikka sanoi:Brooks sanoi:Itse luulen, että se "iso kala" oli juuri Korhonen. Nyt, kun verkossa oli Pohjanlahden kokoinen aukko, Pajuojan on pitänyt lähteä etsimään uutta kohdetta.
Kaijomaa kelpaisi hyvin, koska puolustuskalusto on heikompi kuin monet antavat ymmärtää.
Jep. Sieltä vois ensimmäiseks heittää niskaperseotteella ulos Mäkisen, Fagerudin, Salmelan ja Näppilän. Kaijomaa sekä Kuukka tilalle.
Kaijomaa on hyvä pelaaja, mahtuu Ilveksen puolustajistoon any day of the week, varsinkin kun Kesselin taso on "hieman" laskenut alkukaudesta.Toivottavasti on sitten sopimus pitempi kuin vain loppukaudeksi. Mikään Kaijomaa ei Ilveksen tarvetta ratkaise, mutta on hyvä hankinta. Sitä hyökkääjää vielä odotetaan.Dealer sanoi:Joukkue tekee 0-2 maalia pelissä, niin puolustajaa huhutaan ja jotkut ilmeisesti vielä tosissaan tukevat tätä. Ristus...
Dealer sanoi:Joukkue tekee 0-2 maalia pelissä, niin puolustajaa huhutaan ja jotkut ilmeisesti vielä tosissaan tukevat tätä. Ristus...