Samaa mieltä. Mun mielestä ihan turha vähätellä millä hetkellä on maalinsa tehnyt. Meskanen on ollut yksi liiga kauden kovimpia maalipyssyjä.Niinhän tuo usein menee kaikilla. Ei ne Ikoset, Ojamäet ja Gardinerit joka pelissä maalia tee. Lisäksi Mese pelaa sysipaskassa Saipassa tällä hetkellä. Kunnioitettava määrä maaleja syntynyt.
Kyllä mutta voittava lätkä ja Meskanen ei kuulu samaan lauseeseen.Samaa mieltä. Mun mielestä ihan turha vähätellä millä hetkellä on maalinsa tehnyt. Meskanen on ollut yksi liiga kauden kovimpia maalipyssyjä.
Saipan pelejä paljon katsoneena voin kyllä sanoa että Mesen kokonaisvaltainen peli on mennyt tosi paljon eteenpäin. Samaa on sanonut koutsi Hämäläinen.Kyllä mutta voittava lätkä ja Meskanen ei kuulu samaan lauseeseen.
Meskasen ongelma on se, että saattaa hiihdellä ihan täysin pelin ulkopuolella 55 minuuttia ja sitten kuitenkin tekee sen maalin. Tämähän sinällään on vielä ihan ok, varsinkin runkosarjassa.Saipan pelejä paljon katsoneena voin kyllä sanoa että Mesen kokonaisvaltainen peli on mennyt tosi paljon eteenpäin. Samaa on sanonut koutsi Hämäläinen.
Mesellä on omat puutteensa mutta maalintekijänä on liigan ehdotonta eliittiä.
Saipan pelejä paljon katsoneena voin kyllä sanoa että Mesen kokonaisvaltainen peli on mennyt tosi paljon eteenpäin. Samaa on sanonut koutsi Hämäläinen.
Mesellä on omat puutteensa mutta maalintekijänä on liigan ehdotonta eliittiä.
Siihen on hyvä syy, miksi Ville Meskasen tasoisen maalintekijän urapolku vei Ilveksestä KooKoon kautta SaiPaan.
Suomi palaa ennen jätkien eht reissua. Haapalan pitäisi pelata jo ensi pelissä, kyseessä ei ollut loukkaantuminen mitä itse olen kuullut.Nyt hyökkääjää sisään! Sieltä puuttuu nyt vuorotellen kokoonpanosta Tikka, Suomi, Nyman, Ikonen ja Haapala, pahimmassa tapauksessa vielä kaikki samaan aikaan.
Päkkilä - Sebök - Virtanen
Mäntykivi - Konna - Räty
kos - Bau - Korhonen
Ruokonen - Koskiranta - Tuulola
Tälläkö mennään pahimmassa tapauksessa… Ukkoo sisään.
Joo enkä minä nyt sano että Mese on se mitä me kaivataan. Lähinnä kommentoin tuota vähättelevää tekstiä Meskasesta.Meskasen ongelma on se, että saattaa hiihdellä ihan täysin pelin ulkopuolella 55 minuuttia ja sitten kuitenkin tekee sen maalin. Tämähän sinällään on vielä ihan ok, varsinkin runkosarjassa.
Kuitenkin Villelle tulee paljon näitä pitempiä maalittomia putkia, joita kyllä tulee muillekkin. Kuitenkaan ilman maalejaan ei juuri tarjoa mitään eli ilman sitä maalia vaikutus joukkueen tekemiseen voi olla jopa negatiivinen.
Jos tällainen ~10 pelin maaliton putki sattuu playoffeihin, pystyykö auttamaan joukkuetta jollain muulla tavalla? Vaikka kokonaisvaltainen peli onkin mennyt eteenpäin, ei se ole riittävällä tasolla Liigan kärkiporukoihin.
Itse katsoisin jos jostain löytyisi sopivaa voimahyökkääjää. Tuulola ei ihan täysin ole siinä roolissa onnistunut, vaikka viime aikoina onkin pystynyt auttamaan joukkuetta vaikkakin täysin ilman maaleja.
Lainaan sen verran omaa tekstiä että mikäli tuo Nymanin tilanne pitää paikkansa niin kyllä Mese meille sopisi..Joo enkä minä nyt sano että Mese on se mitä me kaivataan. Lähinnä kommentoin tuota vähättelevää tekstiä Meskasesta.
Tätä samaa olen miettinyt ja kirjoittanut. Mese tarvittaessa pystyy stunttamaan kärkiketjuissa ja on sopiva palanen myös ylivoimaan jos tarve.Mutta jos ajattelee samalta kantilta Meskasen hankintaa kuin Koskirannan, niin ei olis paha ollenkaan 3-4 kentän laituriksi. Mitäs mieltä????
Eikä varmasti ole niin isoja paineita onnistua, kun ei olis hankittu niinsanotusti ykköspyssyksi. Saisi ihan rauhassa pellailla hyvällä tasolla. 4 KENTTÄ Meskanen-Koskiranta-Bau/NymanTätä samaa olen miettinyt ja kirjoittanut. Mese tarvittaessa pystyy stunttamaan kärkiketjuissa ja on sopiva palanen myös ylivoimaan jos tarve.
Tässä markkinatilanteessa Meskanen olisi ihan yhtä pätevä hankinta kuin Koskirantakin.
Mielestäni tarvitaan kamppailuhalukasta ja -vahvaa hyökkääjää. Mesen vahvuudet on muualla. Hieno pelaaja mutta ei sitä mitä lääkäri määrää Ilvekselle juuri nyt. En osaa sanoa onko Mese edes kiinnostunut tulemaan Ilvekseen.Mutta jos ajattelee samalta kantilta Meskasen hankintaa kuin Koskirannan, niin ei olis paha ollenkaan 3-4 kentän laituriksi. Mitäs mieltä????
Edelleen sitä mieltä et kevään nelonen olis tarvinnut rakentaa Tikan ympärille. Eli turhia tähän on Meskanen kuin Koskiranta. Ikonen/Suomi olis tarvinnut ns kärki kenttien sentterin. Niin tää vaan mun mielipide….Mutta jos ajattelee samalta kantilta Meskasen hankintaa kuin Koskirannan, niin ei olis paha ollenkaan 3-4 kentän laituriksi. Mitäs mieltä????
Tästä samaa mieltä, mutta vihkoon mentiin ja luotettiin Mäntykiven potentiaaliin.Edelleen sitä mieltä et kevään nelonen olis tarvinnut rakentaa Tikan ympärille. Eli turhia tähän on Meskanen kuin Koskiranta. Ikonen/Suomi olis tarvinnut ns kärki kenttien sentterin. Niin tää vaan mun mielipide….
Juu kovat oli huhut ja se et vihkoon meni en tiedä yllättikö…Tästä samaa mieltä, mutta vihkoon mentiin ja luotettiin Mäntykiven potentiaaliin.
Kyllä huhuja oli pitkään että ollaan kärkisentterin perässä mutta kävi legendaariset.