• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Ilveksen erikoistilannepelaaminen

YVn tehokkuus saa miettimään, mikä on huonoin yv% koskaan pudotuspeleissä? Eihän mikään joukkue voi pelata niitä näin vitun huonosti? Valmentamattakin saataisiin varmaan enemmän maaleja.
Antaisin nyt ylivoimapelaajien sopia keskenään mitä yrittää, ei se ainakaan huonommin voi mennä mitä tähän asti.

Jos mietitään viime vuoden Kalpaa, niin alkoivat tekemään tehoja ylivoimalla Ilvestä vastaan vasta välierissä ja lopulta menivät päätyyn asti. Tottakai se helpottaisi aika perkeleesti jos joskus vaikka vahingossa laittais yhen ylivoimamaalin.

YVn tehokkuus saa miettimään, mikä on huonoin yv% koskaan pudotuspeleissä? Eihän mikään joukkue voi pelata niitä näin vitun huonosti? Valmentamattakin saataisiin varmaan enemmän maaleja.
Enpä tiedä kuinka luotettavat on liigan sivut mutta Pendon kausi 2023-24.
Playoffs: Ilves 5 ottelua, yv 19 kertaa, maalit 0. Yv 0%..
Olen antanut itseni unohtaa jo tuon kauden.

Enpä tiedä kuinka luotettavat on liigan sivut mutta Pendon kausi 2023-24.
Playoffs: Ilves 5 ottelua, yv 19 kertaa, maalit 0. Yv 0%..
Olen antanut itseni unohtaa jo tuon kauden.
Ei nyt lasketa Ilvestä näihin mukaan niin ei tule voiton alla paha mieli

Toivottavasti jo tovin Hölö on kieltänyt Kaltoa puuttumasta ylivoimapelin kulkuun. Tulosta tulee takuulla todennäköisemmin, jos pelaajat itse saavat sopia mitä tekevät. Edelleen pitää ihmetellä, miten onnistuu olla näin piktään tekemättä ylivoimamaalia kuitenkin sitä yrittäen :D

Jos mietitään viime vuoden Kalpaa, niin alkoivat tekemään tehoja ylivoimalla Ilvestä vastaan vasta välierissä ja lopulta menivät päätyyn asti. Tottakai se helpottaisi aika perkeleesti jos joskus vaikka vahingossa laittais yhen ylivoimamaalin.

Tällaista ei kyllä tapahtunut. KalPalla oli siinä sarjassa 22 yv-tilaisuutta ja tekivät niissä peräti 2 maalia. YV-prosentti oli siis 9,90%.

Meillä oli 22 yv-tilaisuutta samassa sarjassa ja 7 maalia, n. 32%.

Takaisin