Urho Kaleva Kekkonen
Luottopelaaja
Vs: Ilveksen harjoitusottelut kaudella 2018-2019
Kyllä. Itsekin olen ollut sitä mieltä jo pitkään että tukitaan maalintekosektori ja itse vastaavasti mennään sille. Tietysti sitten vielä oman maalivahdin pitää onnistua ja vastustajan ei. Ei tämä niin vaikeaa ole. Kun vaan tehdään enemmän maaleja kuin vastustaja tai sitten vaihtoehtoisesti päästetään vähemmän.
Satunnainen sanoi:Jos ajatellaan niin Ässien kuin nuorten maajoukkueen mestaruuksia, niin tuonhan pitäisi olla Kiven "tavaramerkki". Tiedä sitten miksi viime kauden alku oli totaalisesti muuta.Brooks sanoi:Liigassa tulevan kauden trendi lienee se, että useampikin joukkue on tiivistänyt viisikkoa omalla alueella, eli pelataan vähän samaan tyyliin, jota Ilvekselle olen ehdottanut jo muutaman vuoden: tukitaan tiiviisti maalintekosektori, eli lähdetään siitä, ettei kiekko edes tule sinne maalin eteen.
Kyllä. Itsekin olen ollut sitä mieltä jo pitkään että tukitaan maalintekosektori ja itse vastaavasti mennään sille. Tietysti sitten vielä oman maalivahdin pitää onnistua ja vastustajan ei. Ei tämä niin vaikeaa ole. Kun vaan tehdään enemmän maaleja kuin vastustaja tai sitten vaihtoehtoisesti päästetään vähemmän.