alakkriP
Vakiokokoonpanossa
Hemi p on kyllä seuramies.Vai, että Hemmilän Pekka! Joskus 17 vuotta sitten tuli jokunen kerta otettua muutama olut samoissa porukoissa, oli hauska kaveri.![]()
Hemi p on kyllä seuramies.Vai, että Hemmilän Pekka! Joskus 17 vuotta sitten tuli jokunen kerta otettua muutama olut samoissa porukoissa, oli hauska kaveri.![]()
Ottamatta nyt kantaa siihen itse Hemmilään, koska itselläni ei ole minkäänlaisia kokemuksia hänestä enkä kaveria edes tunnistaisi jos jossain näkisin, mutta joskus voi olla myös kyse ihan siitä, että "seura tekee kaltaisekseen".Kilpureiden juniorikonsepti on ollut viimeiset vuodet se, että sinne U13 asti sinnitellään ja just saadaan ikäluokka, sitten sijainnilla aletaan napsia pudonneita Tapparasta ja Ilveksestä.
Nyt, kun jatkossa joukkueita ei voi ilmoittaa tiettyihin sarjoihin ilman, että pelaajia on olemassa (mahdollistanut poimia väkeä esim U16 pelkillä puheilla) menee homma varmasti pahasti uusiksi.
Missä ovat:
-näytöt junioritoiminnan kehityksestä
-näytöt järkevän toiminnan pyörittämisestä
Tähän mennessä kovin näyttö on ”20 000 tölkkiä olutta Jokeri-peliin”-artikkeli
Lainaus tänään kuullusta kommentista:
”Ollaan mielettömyyden absurdilla puolella”
Kyllähän itsekin toivon, että lopputulos olisi hyvä. Kuitenkin ennakkotiedot antavat varauksen tähän harmaaksi pilveksi.Ottamatta nyt kantaa siihen itse Hemmilään, koska itselläni ei ole minkäänlaisia kokemuksia hänestä enkä kaveria edes tunnistaisi jos jossain näkisin, mutta joskus voi olla myös kyse ihan siitä, että "seura tekee kaltaisekseen".
Minulla on omia kokemuksia sellaisesta henkilöstä, joka toimi junioritoiminnassa pikkuseuran valmennuspäällikkönä ja oli oikein tunnettu kaikenlaisesta suhmuroinnista ja aikalailla vastaavasta toiminnasta kun edellä kuivailit. Eli tehtiin ns. "varjojoukkueita" vailla pelaajia, jotta saatiin enemmän jäävuoroja kaupungilta, hankittiin pelaajia vähän kyseenlaisin toimin ja kaikkea sellaista. No, sitten yksi kaunis päivä kyseinen henkilö siirtyi isompaan seuraan ja häntä suorastaan halveksuttiin aluksi ihan koko organisaatiossa. Kävi sitten lopulta ilmi, että ammattitaitoa oikeasti oli todella paljon ja pystyi käytännössä kaikki nuo "pikkuseuran paheet" jättämään taakseen heti kun pääsi isompaan seuraan isommille resursseille. Hän oli vaan joutunut siinä ympäristössä tekemään kaiken mitä yläpuolelta käskettiin ja keksimään ties minkälaisia himmeleitä, jotta sai pitää työpaikkansa. Samat toimintatavat on edelleen käytössä tuossa pikkuseurassa (vaikka niitä jonkin verran onkin tukittu kaupungin puolelta), tekijät ovat vain vaihtuneet.
Kuten sanottua, en tunne Hemmilää tai ole edes keskustellut hänen kanssaan, joten saatan olla aivan täysin hakoteillä hänen suhteensa, mutta itse ainakin haluan antaa ensin mahdollisuuden näyttää mitä hän osaa ja sitten Ilveksessä annettujen näyttöjen perusteella voidaan arvioida uudestaan.
Aina on huhuja, tiedän henkilön, mutta en tunne niin hyvin. Tärkeänä tässä pidin henkilöä enemmän sitä, että tuollainen rooli seurassa avattiin.Jaa, näinkö on? Olen kuullut vähän kyseenalaisia kommentteja henkilön ammattitaidosta
100 % maailman ihmisistä on sitä mieltä, että on hyvä kun on rooli nimeltään ”Yhdysvaltojen presidentti”.Aina on huhuja, tiedän henkilön, mutta en tunne niin hyvin. Tärkeänä tässä pidin henkilöä enemmän sitä, että tuollainen rooli seurassa avattiin.
Aivan samas mieltä asiasta..ei millään pahalla mut tais nyt tulla huti hankinta..Jaahas, sellainen "kaappaus".
Annetaan toki mahdollisuus mutta parikin kooveen
toiminnassa ollutta kertoi että nyt tuli väärä ukko
hommattua, joo joo mies jne.
Mitä keuhkoat? Olisiko pitänyt jättää rooli pois, kun ensimmäinen valinta saattaa osoittautua hudiksi? Ei tietenkään. Siitä minä olen iloinen, että virka pistettiin pystyyn. Olisiko valinta voinut olla parempi? Ehkä, sen näemme tulevaisuudessa.100 % maailman ihmisistä on sitä mieltä, että on hyvä kun on rooli nimeltään ”Yhdysvaltojen presidentti”.
Sitten voidaan kysyä menikö valinta putkeen
Tehtävä ei ollut avoimessa haussa. Tai en ole ainakaan sellaista kuullut ja kyllä tuosta olisi alan ihmisten parissa pöhisty.Mitä keuhkoat? Olisiko pitänyt jättää rooli pois, kun ensimmäinen valinta saattaa osoittautua hudiksi? Ei tietenkään. Siitä minä olen iloinen, että virka pistettiin pystyyn. Olisiko valinta voinut olla parempi? Ehkä, sen näemme tulevaisuudessa.
Jos kritisoidaan palkkausta sitten, kun on jotain näyttöjä siinä hommassa, mistä nyt puhutaan. Ymmärrän täysin, ettei valinta monen mielestä ole paras, tai edes hyvä, mutta nyt tuota hommaa hoitaa joku päätoimenaan. Se on asia, mistä olen iloinen.Tehtävä ei ollut avoimessa haussa. Tai en ole ainakaan sellaista kuullut ja kyllä tuosta olisi alan ihmisten parissa pöhisty.
Liigaykkönen hakee kehittäjää, tuollainen kun laitetaan avoimeen hakuun niin siellä on oikeasti kovia nimiä tarjolla. Meritoituneita ammattilaisia joille tämä olisi ollut mahdollisuus kasvaa vielä isompaan hommaan suurseurassa.
Miksi näin ei toimittu? Onhan se merkki siitä, että jotain outoa tässä on. Ainakin itseäni vähän ihmetyttää. Nyt näyttää oikeasti siltä, että kaverille rakennettiin paikka eikä siltä, että paras palkattiin paikkaan joka oli suunnitellusti rakennettu.
Nyt saatiin petos-Pekka, ilmeisesti Kohvakan Harrilla oli kiireitä.
Pitää vähän kysellä Pekan aiemmista sidoksista. Valitettavasti sieltä löytyy jotain joka tätä selittää.
Mitäs tälläsellä oikein tarkotetaan? Varmaan ihan hyvä ois avata juttua vähän ennen kun näitä heittelee.Nyt saatiin petos-Pekka
Nimi jolla mies tunnetaan Pirkanmaan halleillaMitäs tälläsellä oikein tarkotetaan? Varmaan ihan hyvä ois avata juttua vähän ennen kun näitä heittelee.