Ihan kauheeta! Siis miettikää, pojat haluaa pitää hauskaa! Ja vielä kuvata sen!
Ilves C:n poikien esimerkillisen toiminnan näette täältä!
Niin mitäs kamalaa tuossa nyt oli? Pojat kuvanneet huvikseen vähän videoita, sekö tässä nyt on ongelma? Luuletko ettei muiden joukkueiden junnut tee samanlaisia juttuja? Tervetuloa vuoteen 2020.
Ilves C:n poikien esimerkillisen toiminnan näette täältä!
Kuuluuko peltola ja keskinen näihin hyviin pelaajiin ketä ei peluuteta tai oteta edes mukaan kokoonpanoon?Tuntuu että Pettinen kiukuttelee siellä kun ei jatka tämän kauden jälkeen C:n valmentajana. Ihme kokoonpanoja ja hyvin pelanneita poikia pidetään penkillä tai ei oteta edes mukaan. Ihme puuhastelua ja tuolla tyylillä ei kyllä tarvi haaveilla menestyksestä.
Siellä on useampia poikia jotka ansaitsisi kunnon näyttöpaikkaa. Nimiä en tiedä. Eniten ihmetyttää se peluutus.Kuuluuko peltola ja keskinen näihin hyviin pelaajiin ketä ei peluuteta tai oteta edes mukaan kokoonpanoon?
Itse olen kuullut sellaista juttua että tämä kaksikko olisi erinomainen täydennys ykkös tai kakkoskenttään, molemmat eritttäin vikkeiliä ja käsistään taitavia.Siellä on useampia poikia jotka ansaitsisi kunnon näyttöpaikkaa. Nimiä en tiedä. Eniten ihmetyttää se peluutus.
En tunne nimeltä joten paha mennä sanomaan mutta mitä itse olen muutaman pelin nähnyt ja muilta kuullut niin siellä istuu penkillä kavereita jotka ansaitsisi näyttöpaikkaa ja joitain ei ole välillä edes mukana joukkueessa. Sitten se peluutus, asiat joita olen itse todistanut on jo sellaisia ettei voi käsittää miksi valmentaja niin tekee.Itse olen kuullut sellaista juttua että tämä kaksikko olisi erinomainen täydennys ykkös tai kakkoskenttään, molemmat eritttäin vikkeiliä ja käsistään taitavia.
Ensinnäkin en ole pelaaja enkä vanhempi. Toiseksi, jos aiheuttaa myötähäpeää niin pieni vihje, älä lue. Helppoa eikös?Melkoista myötähäpeää aiheuttaa tämä ketju kun joko pelaajat käyvät täällä huutelemassa tai heidän isänsä "väärästä" peluutuksesta.
Samaa mieltä!Mitä itse olen kuullut sellaista että Peltola omaa McDavidin nopeuden, Crosbyn kiekonsuojauksen, Oveckinin laukauksen, Chara pituuden, Reevesin voimakkuuden, Datsyukin kädet ja Byfuglienin koon. Joten täydellinen pelaaja ykköskenttään, tilanteessa kuin tilanteessakin. En voi käsittää miksi valmentajat eivät pidä tälläistä nuorta jääkiekon huippulupausta ykköskentässä tai ylipäätään kentällä.
Nuo kaikki edellä olevat kommentit kuvastavat myös B2 tilannetta! Valmennus vaihtuu ja käsittämätöntä peluutusta ja harjoittelua..
Ilveksellä on 12 A-ikäistä liigasopimuksella olevaa pelaajaa, joita olisi mahdollista peluuttaa A-nuorissa. Esim. Tapparalla on vain kaksi "reservissä" (Moilanen ja Utunen), kun mm. Tanus ja Simontaival pelaavat A:ssa.Vähän kasvojen pesua häpeällisen viime kauden,jolloin siis sijoituttiin naurettavasti putoajan paikalle,ja surkean tämänkautisen alkusarjan,jossa ei oltu lähelläkään 10 joukkueen ylempää loppusarjaa,jälkeen.
Tappara voi sijoittua seiskaksi,niin se vielä lomille niin ihan mukiinmenevä kausi vaikka realistisia mahdollisuuksia ei runkosarjan kärkeä olekaan haastaa.