Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos nostetaan niin oliskohan siellä talkoolaisille tilausta?Taas romahti Hervannassa Jalitsu-halli ja tämä oli jo toinen kerta tällä kaudella. Vaikuttaa taas junioreiden harjoitteluolosuhteisiin ja tuskin tuota enään ruvetaan nosteleen kuukauden ajaksi pystyyn. Jokohan tuosta muovipeitteestä päästäisiin eroon?
Niin siis nimenomaan talkoovoimin se aina nostetaan ja puretaan eli käytännössä junnujen vanhemmat hoitaa duunin. Pieni ja sympaattinen kasvattajaseura kun ollaan niin eihän täällä nyt mitään ammattilaisia rahalla palkata näihin hommiinJos nostetaan niin oliskohan siellä talkoolaisille tilausta?
Juuri saatiin pojan joukkueelle maaliskuun reenivuorot ja pelkkää jalkapalloa olis tarjolla pitkästä aikaa. Et tuosta jos Jalitsu jää pois palapelistä niin kohta ollaan taas jotain futsalia potkimassa tai ehkä korkeintaan hankifutista Intersportin parkkipaikalla.tuskin tuota enään ruvetaan nosteleen kuukauden ajaksi pystyyn. Jokohan tuosta muovipeitteestä päästäisiin eroon?
Näin olen ymmärtänyt, lähinnä hain että jos tietää milloin se nostetaan ylös ja tulee tuolloin paikalle niin olisiko lisäkädet tervetulleita?Niin siis nimenomaan talkoovoimin se aina nostetaan ja puretaan eli käytännössä junnujen vanhemmat hoitaa duunin. Pieni ja sympaattinen kasvattajaseura kun ollaan niin eihän täällä nyt mitään ammattilaisia rahalla palkata näihin hommiin![]()
Jos kuulen asiasta niin voin infota foorumilla. Kerran olen ollut talkoissa mukana, kun hallin pressua "viikattiin" kasaan.Jos nostetaan niin oliskohan siellä talkoolaisille tilausta?
Ei siellä ikinä ole liikaa käsiä ollut. Mä voin kans infoilla jos vaan muistan kun/jos se vielä nostetaan. Nyt näyttäisi vielä ihan hyviä kelejä ennustavan, mutta jos oikein pakastaa niin sitten on vähän isompi homma hakata ja kuskata sitä jäätä pois muovin päältä. Olikohan viime vai toissa talvena kun se romahti joskus pyhien aikaan ja valehtelematta useamman päivän homma oli pelkästään hakata sitä jäätä palasiksi jollain kakkosnelosilla ja kuskailla lapioilla/kolilla pois. Ennen ku voitiin edes harkita mitään nostotoimenpiteitä.Näin olen ymmärtänyt, lähinnä hain että jos tietää milloin se nostetaan ylös ja tulee tuolloin paikalle niin olisiko lisäkädet tervetulleita?