Neljätoista
Luottopelaaja
Itse arvostan tyylikkyyttä yli lapsellisten laulujen. Varmaan jokin muukin analogia kuin ruumiin aukkoihin työntely voisi toimia tuon yhteydessä. Vai onko se vähän jännää lauleskella rumia?
Vaikka itselläni pieniä lapsia ei olekaan tulee ne ajat mieleen kun oli. Ei ole kiva tuoda tulevia Ilves-faneja hallille törkeyksiä kuuntelemaan.Itse arvostan tyylikkyyttä yli lapsellisten laulujen. Varmaan jokin muukin analogia kuin ruumiin aukkoihin työntely voisi toimia tuon yhteydessä. Vai onko se vähän jännää lauleskella rumia?
Se nyt oli esimerkki. Ja sinun mielestä se voi olla nolo, monen muun mielestä ei.Joo, mutta kun sen piruilunkin voisi tehdä tyylikkäästi. Toi laulu vaan on niin typerä ja nolo.
Ja minkä ihmeen takia pitäisi ottaa mallia isoista eurooppalaisista jalkapalloseuroista?
Okei. Väärin kannattettu siis. Ei muuta kun näyttämään sitten tiistaina itse mallia miten homma hoidetaan.Lisäksi vaatteet olisi hyvä pitää päällä... sitten keväällä kannua nostellessa voidaan uida suihkulähteessä vaikka alasti.
Turha apinointi, jota futispuolella harjoitetaan on kans syytä jättää pois. Aivan lapsellista ja älytöntä toimintaa.
Paremmalta näyttää kannustaminen Ilves -vaatteet päällä.
Okei. Väärin kannattettu siis. Ei muuta kun näyttämään sitten tiistaina itse mallia miten homma hoidetaan.
No ei kyllä osunut. Itsellä kausikortti istumapaikoille siinä Osaston vieressä mutta paljon eri areenoita suomessa ja ulkomailla nähneenä en näe ja kuule tuota laulamista naapurista millään tapana pahana tai tyhmänä asiana. Tuollainen kuittailu kuuluu asiaan ja sellaisesta on aivan turha mieltään pahoittaa. Kauhea haloo muutamasta "pahasta" sanasta.
Nykyaikana mielensäpahoittamisen kulttuuri on pesiytynyt lähes kaikkeen, sellaiseenkin missä se on täysin turhaa. Mutta kuten todettua, tästä ei mieltänsä kukaan ole pahoittanut. Aikuiset ja tietysti vähän nuoremmatkin tietävät kirosanat mutta etkö todellakaan näe mitään noloa siinä jos lauletaan porukalla ilman paitaa (tiedän, suuremmalla osalla oli paita päällä) siitä, että vastustajan fanit voi tunkea kirveen ja peruukit perseeseen?No ei kyllä osunut. Itsellä kausikortti istumapaikoille siinä Osaston vieressä mutta paljon eri areenoita suomessa ja ulkomailla nähneenä en näe ja kuule tuota laulamista naapurista millään tapana pahana tai tyhmänä asiana. Tuollainen kuittailu kuuluu asiaan ja sellaisesta on aivan turha mieltään pahoittaa. Kauhea haloo muutamasta "pahasta" sanasta.
Kylläpäs täällä nyt pahoitetaan yhdestä laulusta mieltänsä oikein joukolla. Tuollaiset piruilut nyt vaan kuuluu asiaan. Menkää katsomaan esim. minkä tahansa eurooppalaisen ison sarjan jalkapallomatseja niin siellä huudellaan ja lauletaan pikkuisen pahempiakin asioita. Tarviiko aina ottaa kaikki niin tosissaan?
Riippuu äidistä ja tuskin kukaan nyt muutenkaan siellä ruokapöydässä kannustuslauluja lauleskelisi.Kaikilla on oma näkemyksensä siitä mikä on tyylikästä kannattamista. Minusta sellainen laulu, jota ei kehtaisi äitinsä aika ruokapöydässä lauleskella ei osoita tyyliä. Mahdollisuuksia parempaan olisi.
Kyllä minä näen sen nolona, mutta ehkä se on ikäkysymys.Nykyaikainen kannattajakulttuuri on myös osaltaan vastustajalle provoilua ja kärkkäin sanankääntein lauleskelua. Jos koet että provolaulujen laulaminen tai ilman paitaa katsomossa oleminen on "noloa" tai "asiatonta", niin C-päädyssä on kyllä tilaa jatkossa.
No nyt oli kyllä sen verran komeasti tahallaan ymmärretty väärin että meinas tässä tulla ihan kuset housuun.Eli olet siis sitä mieltä, että jos ei tästä teidän (oletan, että olet ollut porukoissa) kyseisestä laulusta pidä niin ei saa kannattaa Ilvestä?
Kyllä minä näen sen nolona, mutta ehkä se on ikäkysymys.
Eli olet siis sitä mieltä, että jos ei tästä teidän (oletan, että olet ollut porukoissa) kyseisestä laulusta pidä niin ei saa kannattaa Ilvestä?
Ei suomalaiseen kulttuuriin kuulu tuollainen ilakointi Pitäs hallissa istua hiljaa ja kattella peliä, muistaa lähteä 3 minuuttia ennen päättymistä kotiin.Muutama kannattaja riehaantuu juhlimaan ja kannattamaan ilman paitaa.
Pelaajat: Kyllä on huikeeta pelata tällaisen yleisön edessä ja siellä on osa ilman paitaakin. Aivan huikeeta!
Media: Osa Ilves-kannattajista oli niin innoissaan, että riisuivat paidatkin päältään! Olipa huikea fiilis ja tunnelma!
Ilvesfoorumi: Kyllä nyt siellä on otettu paitoja pois kyllä nyt oli pahasti tehty kylläpäs hävetti!
Muutama kannattaja riehaantuu juhlimaan ja kannattamaan ilman paitaa.
Pelaajat: Kyllä on huikeeta pelata tällaisen yleisön edessä ja siellä on osa ilman paitaakin. Aivan huikeeta!
Media: Osa Ilves-kannattajista oli niin innoissaan, että riisuivat paidatkin päältään! Olipa huikea fiilis ja tunnelma!
Ilvesfoorumi: Kyllä nyt siellä on otettu paitoja pois kyllä nyt oli pahasti tehty kylläpäs hävetti!
Itse nostin tuon paidattomuuden esille mutta siinä nyt ei ollut omassa viestissäni pääpointti. Eikä huolta, itse en ole mieltäni pahoittanut kuten jo mainitsinkin. Ja Robert juuri kiteytti asian, tämä on minun henkilökohtainen mielipiteeni, ei kaikkien tällä palstalla.Ilvesfoorumi: Kyllä nyt siellä on otettu paitoja pois kyllä nyt oli pahasti tehty kylläpäs hävetti!
Edelleen, en ole mieltäni pahoittanut.Ei tarvitse laulusta pitää, mutta siitä mielensäpahoittaminen on kyllä mielestäni noloa ja typerää, koska hallissa edelleen kuulee paljon asiattomampaa huutelua ihan "peruskatsojalta" jonka mielestä "V*tun h*mo!!" on ihan okei.
Erittäin hyvä pointti.Muutama kannattaja riehaantuu juhlimaan ja kannattamaan ilman paitaa.