• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Ilveksen kannattajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marko
  • Alkaa Alkaa
katso liitettä 17922

On tää ihan kusista paskaa mitä Ilves Ikuisesti johtohahmo suoltaa someen. Toki hän tuomitsi jo lauantain vierasottelussa tapahtuneen Lukon logon roskaamisen sanoilla "Logoa pitää aina kunnioittaa!". Ei taida toki koskea Ilveksen logoa.
"Ilves foorumilla oltiin nähty saamani tiedon mukaan kovastikin vaivaa mainoksesta jonka olin itse eli tulen tässäkin omalla nimelläni esille en nimettömänä laittanut.

Huolimattomuuttani ja myös osaamattomuuttani tekooälyllä lisäsin playoffs mainokseen myös Ilves Ikuisesti loogot ja teekoooäly oli muuttanut Ilves logoa.

Olen hyvon pahoillani koskaan en missään yhteydessä halua logoa millään muotoa häpäistä tai loukata ja niinpä tulevaisuudessa en tekoälyä käytä mainoksen tekemiseen vaan meillä on oma mainoksen tekijä joka tyylikkäitä mainoksia tekee.

Mitä Raumalle Lukon öogon päälle heitettyihin roskiin tulee niin siitä jaoin lehdeen jaon ja missään en nimellisesti ketään haukkunut vaan totesin ei näin oli tekijä/tekijät ketä tahansa logoa pitää kunnioitta joten eipä siitä nyt kukaan voi mieltänsä pahoittaa.

Lopuksi kiitos että kommentoitte asiaa Ilves foorumilla asiaa niin tähänkin reakoin ja pahoittelen huolimattomuuttani"

Viesti välitetty ja Markolta pahoittelut Ilves Ikuisesti sivuilla:

Ilves foorumilla oltiin nähty saamani tiedon mukaan kovastikin vaivaa mainoksesta jonka olin itse eli tulen tässäkin omalla nimelläni esille en nimettömänä laittanut.

Huolimattomuuttani ja myös osaamattomuuttani tekooälyllä lisäsin playoffs mainokseen myös Ilves Ikuisesti loogot ja teekoooäly oli muuttanut Ilves logoa.

Olen hyvon pahoillani koskaan en missään yhteydessä halua logoa millään muotoa häpäistä tai loukata ja niinpä tulevaisuudessa en tekoälyä käytä mainoksen tekemiseen vaan meillä on oma mainoksen tekijä joka tyylikkäitä mainoksia tekee.

Mitä Raumalle Lukon öogon päälle heitettyihin roskiin tulee niin siitä jaoin lehdeen jaon ja missään en nimellisesti ketään haukkunut vaan totesin ei näin oli tekijä/tekijät ketä tahansa logoa pitää kunnioitta joten eipä siitä nyt kukaan voi mieltänsä pahoittaa.

Lopuksi kiitos että kommentoitte asiaa Ilves foorumilla asiaa niin tähänkin reakoin ja pahoittelen huolimattomuuttani
1f60a.png

Takaisin