Hank Da Silva
Vakiokokoonpanossa
Vs: Ilveksen fanit
Itse istuskelen pelejä katsomassa useimmiten juurikin E 2/3-katsomossa, enkä ole kyseistä kaveria aikaisemmin siellä havainnut. Kovasti hän yritti saada katsomoa mukaan kannustamaan joukkuetta, etenkin mitä pidemmälle peli eteni. Toivottavasti näitä tällaisia tyyppejä alkaisi ilmaantua vähän joka katsomoon, niin saatais koko hallia ääneen mukaan.
Mikke sanoi:Olin pitkästä aikaa katsomassa peliä E3-katsomossa, jossa lähelläni ottelua seurasi vahvasti pelin mukana elänyt kaljupäinen kannattaja. Osaako kukaan sanoa onko kyseinen herra nykyisin tämän katsomon osan vakiohahmoja vai olikohan kyseessä satunnaiskävijä? Kaveri omaa selkeästi potenttiaalia nousta vielä pieneksi legendaksi, mikäli meno on aina yhtä vauhdikasta pelistä toiseen
Itse istuskelen pelejä katsomassa useimmiten juurikin E 2/3-katsomossa, enkä ole kyseistä kaveria aikaisemmin siellä havainnut. Kovasti hän yritti saada katsomoa mukaan kannustamaan joukkuetta, etenkin mitä pidemmälle peli eteni. Toivottavasti näitä tällaisia tyyppejä alkaisi ilmaantua vähän joka katsomoon, niin saatais koko hallia ääneen mukaan.