Vs: Ilveksen fanit
Suuri kiitos Osasto41:lle järjestämisestä. Olin mukana ensimmäisellä ja todennäköisesti viimeisellä fanimatkalla. Syy ei ole muissa, vaan ihan siinä etten pysty koko peliä seisomaan. Mahtavaa työtä tekee Osasto, kun järjestää näitä. 2 päivässä 5 bussia täyteen, ei mikään helppo nakki.
Kokemuksia omalta näkökannaltani (olen siis jo hiukan vanhempi fani, olkaa kärsivällisiä
)
+++++ fiiilis !!
+++++ ei tappelun haastajia
+++++ Kannatus omalle joukkueelle
+++++ Seura bussissa. Loistavia tyyppejä mukana ! Kiitos kaikille bussiin nro 4.
++ Bernardin hiillostaminen. Taisi tosin saada miehen vain pelaamaan paremmin, mutta.. Tämän tyylistä enemmän..
++ Kaikki melkein ajallaan bussissa, jos nyt 5-10 minuuttia ollaan myöhässä niin hei.. Ei häirinnyt minua ainakaan.. Bussikuskien aikatauluja ehkä enemmänkin..
- kesken kiihkeän tilanteen käskettiin kaikilta kädet ylös. hieman lyhyemmät ihmiset eivät nähneet enää kentälle. Tähän parempaa ajoitusta ?? Ei kesken Ilveksen pyörityksen.
- V**tu-alkuiset huudot jopa jään siivoajille. Oikeasti. tuo V-sana on niin väsynyt ja kulunut. Se ei jaksa edes naurattaa enää. En ole kukkahattutyyppiä, mutta jos koko anti kannatukseen on pelkkää V:tä niiiiiin.. Mielikuvitusta kaipaisin.. Ei ole pelkästään meidän kannattajien, vaan yleisesti. Miksi tehdä kuten kaikki muut ?
- Ensimmäisen erän aikana takanani tuntui suurin keskustelu olevan "Monessako pelissä oot ollut, mä oon ollut enemmän.." Eli tapeltiin kumpi on parempi fani.. Huhhuh.. Ei näin. Keskustelu oli oikeasti häiritsevän lujaa.
Hieno kokemus, ei kaduta pätkääkään että lähdin, mutta seuraavalla kerralla menen istumaan, jotta pääsen liikkumaan seuraavanakin päivänä. Pitäkää fiilis ylhäällä ja vielä kerran KIITOS !!