Vähän ohi aiheen, mutta kun täällä on keskusteltu tästä, niin menköön nyt.
Itse ajattelen nii, et jos ny Red Bull esimerkiksi nostaisi Espoon tai minkä vaan liigaan ja liigaan tulisi uusi överibudjettijoukkue, niin tervetuloa vaan. Kyllähän semmoset jengit aina kiinnostaa ja tuo katsojia joka joukkueelle.
Unelmatilannehan olisi, että Red Bull joukkue pelaisi isossa hallissa jolloin myös playofftuotot olisivat heidän menestyessään mukavat muillekkin jengeille. Eri asia sitten on mitenkä tuollainen jengi otettaisiin omakseen fanien joukossa ja missä tällaisessa innostuttaisiin. Ei varmaan missään...
Mutta mun mielestä tois mielenkiintoa liigaan.
Mennään nyt lisää ohi aiheen... Ja liiga olisi paljon mielenkiintoisempi ja panoksellisempi läpi runkkarin jos liiga avattaisiin ja mukana olisi vain 12 joukkuetta. Ei säälipoffeja. 8 parasta poffeihin ja 4 viimeistä karsintasarjaan 2-4 mestisjengin kanssa. Se olisi mahtavaa ja runkosarjan metkitys korostuisi valtavasti. Eli Ruotsista mallia niinkuin monet ovat halunneet. Tosin hurrit ovat tainneet ottaa typerät säälipoffit mukaan liigaansa.
Ja hivenen aihettakin. Ulkojäillä olin samassa katsomossa osasto 41:n kanssa. Mahtavaa kannustusta heiltä yleensäkkin joka matsissa. Asioita on hyvä protestoida ja ilmaista mielipiteensä, mutta toivoisin Ilveksen fanien olevan tyylikkäitä ja jättävän haistattelut ym. hölmöilyt kokonaan pois.
Niin, siellä ulkojäillä huomasin hämmentävän yksityiskohdan osasto 41:n toiminnassa. Ehkä se oli vain siinä matsissa kun oli joku todella iso lakana. Osa heistä ei kerennyt juurikaan peliä seurata siinä matsissa, kun organisoi kaiken aikaa koko ryhmän toimintaa katse kohti muuta ryhmää. Ei siinä, upeaa toimintaa siinäkin matsissa ja upeaa kannustusta, mutta itse en malttaisi pelin aikana keskittyä muuhun kuin itse peliin ja kannustamiseen jos kehtais