Merkkari
Guest
Onko tietoa myyntipaikoista? Voisin itsekin muutaman liemen raapasta, kun sitä Seppo-Jallua ei aikanaan saatu, niin korvikkeeks hieman toisenlaisissa tunnelmissa.
Onko tietoa myyntipaikoista? Voisin itsekin muutaman liemen raapasta, kun sitä Seppo-Jallua ei aikanaan saatu, niin korvikkeeks hieman toisenlaisissa tunnelmissa.
Eikö tämän vikisemisen ja suunsoiton voisi jo lopettaa ? Miten parannat Ilveksen fanien toimintaa tällä tapaa ? EI JAKSA ENÄÄ !! ANNA OLLA !! Kuten olen jo aiemmin sanonut, tämä on niiden rangaistujen ja järjestyksenvalvonnan välinen asia. Seura osittain mukana. Ei sotketa, kärjistetä ja ärsytetä yhtään enempää..onko osasto tänään paikalla vai jatkuuko vikiseminen?
Osasto 41 voi pysyä poissa, lähinnä myötähäpeää aiheuttaa kun se apinalauma mölyääEikö tämän vikisemisen ja suunsoiton voisi jo lopettaa ? Miten parannat Ilveksen fanien toimintaa tällä tapaa ? EI JAKSA ENÄÄ !! ANNA OLLA !! Kuten olen jo aiemmin sanonut, tämä on niiden rangaistujen ja järjestyksenvalvonnan välinen asia. Seura osittain mukana. Ei sotketa, kärjistetä ja ärsytetä yhtään enempää..
Olin tulossa juuri samaa kirjoittamaan. Oli todella tyylikäsKomea tifo Osastolta(?). Annetaan posia kun aihetta on.
Jos siis ylipäätään oli Osaston teos.
Jos viittasit palstaveli @Juicee :n viestiin, kannattaa kurkata kaverin viestihistoriaa, niin selviää mistä on kyse. Puhdasverinen naapurin trolli, jonka ainoa tarkoitus on aiheuttaa tuota eripuraa.Näköjään mun täytyy pysyä poissa. En kuulu Osastoon, mutta tiedän että joukkue tarvitsee ja ansaitsee kunnon kannatuksen. Siihen tarvitaan meitä kaikkia, kutakin omalla tyylillä. Lähdin jo kaikista Ilveksen fanien fb-ryhmistä kun en jaksa tätä toistemme haukkumista. Kun joukkuetta ei voi haukkua, eikä oikein toimistoakaan, niin pitääkö meidän sitten haukkua toisiamme ??
katso liitettä 562
Upea tifo!
katso liitettä 562
Upea tifo!
Hienosti oli eilen ilvesläisiä Jyväskylässä ja komeasti lähti kannatusta vieraskatsomosta. Ikävää oli viimeisen erän lopussa todeta, että molemmin puolin vieraskatsomoa oltiin ajauduttu taas sanaharkkaan järjestysmiesten kanssa ja pari poliisiakin oli tilannetta rauhoittamassa. Pari nuorta miestä myös istumapaikoille huuteli "runkkari"-huutoja ja näytti käsimerkkejä. Syitä tilanteiden syntyyn en tiedä, ehkä joku seisomapaikoilla ollut voisi tästä valottaa.