Myönnän. Olen huutanut nuijaa katsomossa, olen heiluttanut Ipan lippua, olen hyppinyt ja huutanut kun maali tulee, olen buuannut vastustajan kultakuupalle ja mikä pahinta, olen ollut jäähallissa alkoholin vaikutuksen alaisena. Mutta, en ole koskaan joutunut tekemisiin järjestysmiehen kanssa, en ole koskaan riidellyt vastustajan kannattajien kanssa, en ole joutunut keskustelemaan jäähallissa poliisin kanssa ja miksi? Olen nyt jo vuosikymmeniä ollut perinteinen Ilveksen kannattaja, sellainen kannattaja joka on tervetullut niin koti- kuin vierashalliinkin. Olen sellainen kannattaja joka ei näe järjestyksenpitoa vastustajana ja sellainen kannattaja joka on joskus saanut edes jonkinmoisen kotikasvatuksen siitä kuinka muiden ihmisten läsnäollessa tulee käyttäytyä. Minun ei siis pitäisi osallistua tähän keskusteluun, mutta miksi sitten kirjoittelen. Mielestäni tämä normaalin fanitoiminnan ulkopuolinen häiriköinti ei kuulu Ilveksen toimintaan. Käsi pystyyn kuka haluaa että Ilveksen fanit tunnetaan vaikkapa tanskalaiseen tyyliin roligaaneista, vai halutaanko että keltainen lehdistö liittää kannattajamme ei tervetulleiksi otteluissa tapahtuneiden ylilyöntien takia. Jos Osastolta löytyy yhtään selkärankaa niin kiitos nollatoleranssi niin vieraspelireissuille kuin Hakametsäänkin. Jos nämä häiriköt ovat ainoat joista se ääni lähtee kannustaessa, en kaipaa koko Osastoa. Jos taas Osasto haluaa vaalia Ilveksen arvoja, olette uskoakseni tervetulleita kaikkien muidenkin puolesta, niin vieras-, kuin kotihalliinkin.