"Tota, emmätiiä, mut laitettiin tähän eteen.P.S Mitä se Virtanen sano eilen?
Menikö mouholla tunteisiin? Jatkoajasta:
”Tuomaritoiminta saa herättää tunteita, mutta Ilveksen fanien olisi syytä hillitä mussutustaan”
”Ilveksen intohimoisen kannattajayhteisön kannattaisi rajoittaa turhamaista valitustaan tuomareista, vaikka kritiikki kuuluukin kiihkeisiin tosipeleihin.”
Jatkoaika
Kyllä se pitää kuule turpa kiinni istua kiltisti katsomossa. Tunteiden näyttäminen ei kuulu katsomoon.No johan on ongelma keksitty. Ihmeellistä urputtamista minun mielestä.
Peleihin kuuluu juurikin tuollainen tunne, vaikka nyt tuossa nyt viitataan tuohon Lööffin tilanteeseen, niin kyllä juuri tuollaista painetta (vihellyskonsertti ym) näihin peleihin tarvitaan. Eikä kyse nyt ole pelkästään tuomareihin kohdistuneesta kritiikistä vain yleisesti kannattajien tuoma paine toiselle/toisille pelin osapuolelle on minun mielestä vain hyvästä.
Minusta Red Army on tuonut, jonkun verran tälläistä "Welcome to Hell" meininkiä. Tälläistä toivoisin lisää muualle. Hyviä esimerkkejä löytyy Ruotsin fanikulttuurista.
---> Tunnetta pitää olla katsomossa ja tämä yleisön tuoman paineen pitää luoda vastustajille sellaisen tunteen, että "areenalla X ei ole kiva pelata" yleisöstä tulevan paineen vuoksi.
Ilveksen peleissä tälläistä "helvetillistä" painetta on jonkun verran näkynyt, etenkin tuomareita kohtaan. Esim. Jukurit pelin maali, Lukko pelin päähänkohdistuneet jne jne.
...sekä Tappara.co palstaKyllä se pitää kuule turpa kiinni istua kiltisti katsomossa. Tunteiden näyttäminen ei kuulu katsomoon.
Terveisin,
Riku Isokoski
Eikö kukaan ajattele lapsia? Siis ihan oikeasti? Joku roti nyt siihen mistä valitetaan.Hienoa toimintaa osastolla mutta parannusta toivoisin yhteen asiaan tämän lesta jutun lisäksi. Otteluita käy katsomassa suuri joukko pieniä lapsia ja heitä ajatellen kaikki kiroilut voisi jättää pois huudoista. Rauman boja on tämän asian saanut toimimaan, luulisi sen onnistuvan myös kiekon pääkaupungissa.
Kyllä näistä peleistä pisteet menee Osastolle, kun verrataan etäkärppiin, jotka chanttaa haista vittua, joka toiseen väliin.Seura ja kannattajat nostaneet aiheellisesti framille rasistisen tai syrjivän käytöksen katsomossa ja sosiaalisessa mediassa, mutta jostain syystä Osastosta jatkuvasti kuuluu lestadiolaisiin kohdistuvia huutoja eri tahoilta.
99% ajasta Ilveksen kannattajatoiminta aiheuttaa kateutta, se on ihailtavaa ja ylivoimaisesti sarjan äänekkäintä. Areena on tällä hetkellä liigan ainut hornankattila, kiitos Osaston, mutta siellä tulee näitä lieveilmiöitä, jotka tarvii kitkeä pois välittömästi.
Tunnetta saa ja kuuluukin olla, mutta seuran arvojen päälle paskantaminen erityisesti Osasto yhden äänekkäimmän jäsenen toimesta on mun mielestä ihan helvetin surullista.
Määkin huudan välillä kovaan ääneen "MITÄ VITTUA" ja annan tunteiden läikkyä ja mua ei häiritse kiroilu katsomokulttuurissa yhtään, mutta nämä "vitun lesta" & "kaikki oulust on lestoi" huudot ei ole kenenkään mielestä hauskoja tai millään tapaa tarpeellisia.
Ps. Ennen kuin kukaan respect from serbia ultraslarppaaja tulee kertoon mulle, että kannatan väärin, niin mut löytää Areenalla aina Osastosta, käyn fanimatkoilla, kannustan seisaaltani, käytän käsiäni ja paketti Myntholeita povarissa, että riittää ääni kolmannessakin erässä. Tiedän tasan tarkkaan mistä puhun.
pps. Jos joku muu Osastossa viihtyvä sattuu lukemaan tämän, niin älä osallistu mihinkään lesta chanttiin, koska muuten olet osa ongelmaa.
Uskonnosta pilaa tekemisen vertaaminen rasismiin on kyllä taas jotain next level-shittiä. Jos joku aikuinen valitsee uskovansa johonkin satuhahmoon on todellakin ihan oma valinta. Sen sijaan rotua ja ihonväriä et voi valita. Vähän nyt taas valoja päälle vaikka kuinka se pyllykipu siellä tuntuisi.Seura ja kannattajat nostaneet aiheellisesti framille rasistisen tai syrjivän käytöksen katsomossa ja sosiaalisessa mediassa, mutta jostain syystä Osastosta jatkuvasti kuuluu lestadiolaisiin kohdistuvia huutoja eri tahoilta.
99% ajasta Ilveksen kannattajatoiminta aiheuttaa kateutta, se on ihailtavaa ja ylivoimaisesti sarjan äänekkäintä. Areena on tällä hetkellä liigan ainut hornankattila, kiitos Osaston, mutta siellä tulee näitä lieveilmiöitä, jotka tarvii kitkeä pois välittömästi.
Tunnetta saa ja kuuluukin olla, mutta seuran arvojen päälle paskantaminen erityisesti Osasto yhden äänekkäimmän jäsenen toimesta on mun mielestä ihan helvetin surullista.
Määkin huudan välillä kovaan ääneen "MITÄ VITTUA" ja annan tunteiden läikkyä ja mua ei häiritse kiroilu katsomokulttuurissa yhtään, mutta nämä "vitun lesta" & "kaikki oulust on lestoi" huudot ei ole kenenkään mielestä hauskoja tai millään tapaa tarpeellisia.
Ps. Ennen kuin kukaan respect from serbia ultraslarppaaja tulee kertoon mulle, että kannatan väärin, niin mut löytää Areenalla aina Osastosta, käyn fanimatkoilla, kannustan seisaaltani, käytän käsiäni ja paketti Myntholeita povarissa, että riittää ääni kolmannessakin erässä. Tiedän tasan tarkkaan mistä puhun.
pps. Jos joku muu Osastossa viihtyvä sattuu lukemaan tämän, niin älä osallistu mihinkään lesta chanttiin, koska muuten olet osa ongelmaa.