Ihan sama ketkä, mutta ihan oikeesti nyt..Miksi pitää lähteä perseilemään. Vaikka peli on 5-0, niin tälläset ei tuo yhtään mitään muuta Ipalle, kuin paskaa mainetta...Jessus.Ketkä siellä perseilee vieraskatsomossa.
Mitä kävi? Itse en katso enää peliä, meni tv kiinni jo kakkoserässä.Ketkä siellä perseilee vieraskatsomossa.
Ei se sikäli ole ihan sama, koska jos kyseessä on Osaston väki, niin onhan tuohon pelleilyyn jo pakko puuttua. Kannattajaryhmän sisällä tuo sakinhivutus pitää tehdä sen sijaan, että aina mennään sen selityksen taakse "ettei Osasto liity tähän mitenkään, yksittäiset tyypit siellä vaan vähä sekoilelleet".Ihan sama ketkä, mutta ihan oikeesti nyt..Miksi pitää lähteä perseilemään. Vaikka peli on 5-0, niin tälläset ei tuo yhtään mitään muuta Ipalle, kuin paskaa mainetta...Jessus.
Mitä kävi? Itse en katso enää peliä, meni tv kiinni jo kakkoserässä.
Hyvä, että lensi. Vitun juntit!Tavaraa jäälle ja porukka lentää ulos.
Samaa mieltä, ei silti voi olla niin, että ainut kuka saa valittaa on osasto, ja jos sitä kritisoi on automaattisesti valittamista. Ei ole mikään eri asia, jos kuulut Osastoon, tai et. Allekirjoitan viestisi täysin.Tiedän, ettei edellinen kirjoittaja tarkoittanut tällä mitään pahaa ja allekirjoitan viestisi. Toivon nyt vain sitä, että Ilveksen fanit eivät lähde sille mielensäpahoittamisen tielle, missä naapurifanit ovat. Kaikesta ei tarvitse ottaa pulttia ja kaikkea ei tarvitse ottaa henkilökohtaisesti. Ja edelleen tiedosta, ettet sinäkään näin tehnyt. Sanon nyt vain näin yleisellä tasolla.
Offtopicina, tämä on ensimmäinen viestini palstalle. Olen lukenut tätä palstaa päivittäin sen alusta lähtien.
5-0 tilanteessa hävetti jo muutenkin sen verran, että oli vaan nöyränä.Ihan sama ketkä, mutta ihan oikeesti nyt..Miksi pitää lähteä perseilemään. Vaikka peli on 5-0, niin tälläset ei tuo yhtään mitään muuta Ipalle, kuin paskaa mainetta...Jessus.
Mä luulen että he kokevat sydämmessään pistoksen kun väki mieluummiin klikkailee SM-Liiga artikkeleita kuin heidän "yhyy yhyy Sloveniassa maksetaan kolme kertaa parempaa palkkaa" artikkeleitaKirjoitetaan nyt tähän ketjuun tästä kun ei oikein parempaakaan löydy.
Nämä tietyt NHL ja Jatkoajan toimittajat ovat olleet nyt hirmuisen harmissaan kun me Ilveksen kannattajat ollaan kuittailtu Tapparalle heidän yleisömääristä.
Me kannattajat ollaan nyt 20 vuotta kuultu kuittailua Ilveksestä ja nimenomaan niistä asioista mihin kannattajat eivät pysty mitenkään vaikuttamaan, niin on se nyt kumma kun me kuittaillaan siihen suuntaan kannattajille siitä melkein ainoasta asiasta mihin kannattajat voivat vaikuttaa eli lipunmyynnistä niin siellä menee orava muuntajaan yhdellä sun toisella ja me ollaan mauttomia.
Ihan ei aukea tämä logiikka kyllä minulle.
Jatkoajan " toimittajaksi " pääsee, kun sanoo, että minua kiinnostaa. Täysin pellefoorumi.Kirjoitetaan nyt tähän ketjuun tästä kun ei oikein parempaakaan löydy.
Nämä tietyt NHL ja Jatkoajan toimittajat ovat olleet nyt hirmuisen harmissaan kun me Ilveksen kannattajat ollaan kuittailtu Tapparalle heidän yleisömääristä.
Me kannattajat ollaan nyt 20 vuotta kuultu kuittailua Ilveksestä ja nimenomaan niistä asioista mihin kannattajat eivät pysty mitenkään vaikuttamaan, niin on se nyt kumma kun me kuittaillaan siihen suuntaan kannattajille siitä melkein ainoasta asiasta mihin kannattajat voivat vaikuttaa eli lipunmyynnistä niin siellä menee orava muuntajaan yhdellä sun toisella ja me ollaan mauttomia.
Kirjoitetaan nyt tähän ketjuun tästä kun ei oikein parempaakaan löydy.