Ipa41
Vakiokokoonpanossa
Vs: Ilveksen fanit
varten ja kannatuskulttuuri siinä kehittyy. Olisin jopa valmis maksamaan pienen summan tekijöille rahaa, jos muutkin osallistuisivat siihen
Esim. Ensimmäisessä kotiottelussa Hpk:ta vastaan voisi olla tifo, jossa lukee näin "Tervetuloa Ilvekseen"(Siihen uusien pelaajien naama kuvat alle). Ja kuvien alla teksti voisi olla näin " Koko kauden olemme tukena!" ja tämä olisi maalintakana päädyssä.
Helppo minun täällä huudella, kun itse en kummiskaa tekisi siinä mtn, kun ei taitoja maalata sellaisia
Juuri niin. Vaivaa ja työtä tifot tarvii, mutta ne tehdää IlvestäWsQ sanoi:G.A.B.O.S sanoi:Tifoilu Hakametsässä ei olekkaan ihan niin yksinkertainen asia kuin voisi olettaa, sillä Turvallisuuspäällikkö on kieltänyt maalin käytön. Se rajoittaa silleen ihan pikkusen...Ipa41 sanoi:Mites ensi kauden tifot? Toivon, että niihin panostetaan tulevalla kaudella enemmän! Espoon Blues faneista mallia. Heillä on usein hulpeita tifoja.
Taisi siinä tosin olla sellainen ehto että saa käyttää jos on paloturvallista maalia, mutta sitä ei taida ihan tuosta vaan olla saatavilla, eikä ole tietoa siitä miten sellainen maali tarttuu tifomuoviin.
Ainakin ennen Motonetista sai kuuman kestävää maalia esim pakosarjoja varten. Sekä spray-purkissa, että pensselillä levitettävää. Kestää muistaakseni jotain 1200 astetta, eikä ole hullun kallista.
varten ja kannatuskulttuuri siinä kehittyy. Olisin jopa valmis maksamaan pienen summan tekijöille rahaa, jos muutkin osallistuisivat siihen
Esim. Ensimmäisessä kotiottelussa Hpk:ta vastaan voisi olla tifo, jossa lukee näin "Tervetuloa Ilvekseen"(Siihen uusien pelaajien naama kuvat alle). Ja kuvien alla teksti voisi olla näin " Koko kauden olemme tukena!" ja tämä olisi maalintakana päädyssä.
Helppo minun täällä huudella, kun itse en kummiskaa tekisi siinä mtn, kun ei taitoja maalata sellaisia