Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Viime vuonnahan oli sama teemapeli ja meet & greet.Runkosarjan viimeisessä ottelussa teemana "kannattajien arvostus".
Onko kenelläkkään tietoa mitä tämä pitää sisällään?
Viime vuonnahan oli sama teemapeli ja meet & greet.Runkosarjan viimeisessä ottelussa teemana "kannattajien arvostus".
Tällä kaudella on vielä yksi meet & greet tps-matsin jälkeen.Viime vuonnahan oli sama teemapeli ja meet & greet.
Juu, en tiedä mitä tuohon on suunniteltu, ei nyt sen ihmeemmin ainakaan mieleen jäänyt viime kaudelta.Tällä kaudella on vielä yksi meet & greet tps-matsin jälkeen.
Ainakin pelaajat heittelivät jotain fanikamaa katsomoon jne.Juu, en tiedä mitä tuohon on suunniteltu, ei nyt sen ihmeemmin ainakaan mieleen jäänyt viime kaudelta.
Missä tää tieto on? Menny multa ohi.Tällä kaudella on vielä yksi meet & greet tps-matsin jälkeen.
Missä tää tieto on? Menny multa ohi.
Kiitän. Vähemmän tulee instagramissa roikuttua.Ilves Hockey on Instagram: "Liigan ykkösjengi ja kannattajaremmi Nokia Arenalla! ️ Osta liput: https://ilves.lippu.fi ****** Nostoja kotiotteluista: • La 28.12. Kausikorttilaisten luistelu — kausikorttilaisille on lähtenyt sähköpostitse ilmoitta
873 likes, 0 comments - ilveshockey on December 16, 2024: "Liigan ykkösjengi ja kannattajaremmi Nokia Arenalla! ️ Osta liput: https://ilves.lippu.fi ****** Nostoja kotiotteluista: • La 28.12. Kausikorttilaisten luistelu — kausikorttilaisille on lähtenyt sähköpostitse ilmoittautumislomake...www.instagram.com
0-7 turpaan. VitsivitsiRunkosarjan viimeisessä ottelussa teemana "kannattajien arvostus".
Joku 1-2 nyhjäys ja Ilveksellä varmaan joku 70 vetoa ja vastustajalla 6. Parikan takalistosta molemmat tuttuun tyyliin.Runkosarjan viimeisessä ottelussa teemana "kannattajien arvostus".
Kokoonpanoa oli eilen paikalla, mutta pelipäivän äkillisten kokoonpanomuutosten takia lippua ei valitettavasti ehditty saada peliin.Onko Ultras Tampereen loukkilista niin pitkä, että ei saada kokoonpanoa peliin? Ainakaan eilisessä pelissä ei lippu liehunut ollenkaan.
Vai varastiko Leaders League bandiksen?
Ei se loppuunmyyntikään oikein auta, jos kaikki istuu penkeissään hiljaa, niin kun tänään. Ei se IL-VES TAM-PE-RE chäntti niin hankala ole, etteikö istumassakin sitä voisi edes yrittää huutaa.Meskanen kehui pelin jälkeisessä haastattelussa yleisöä kuudennesta kenttäpelaajasta. Miten me voitaisiin myydä koko lato täyteen kerrakin runkosarjassa kotipeiin?! Mä kertoisin heti jonkun vastauksen jos mulla olisi sellanen. Haluaisin vaan nähdä tätä yhteisöllisyyttä maksimaalisessa mittakaavassa.
Tämä vituttaa itseänikin kun peleissä käyn. Täytynee valita paremmat paikat tai tulla kannattajakatsomoon jos yksin menee.Kyllä se pitää lähemmäs osastoa tulla istumaan että ääntään saa auki. Vitutti oikein istua pitkällä sivulla kun ei porukka meinaa edes käsiään saada yhteen. Tuolla kun hakkaa käsiään yhteen niin edessä istuvat kääntyvät katsomaan kuka siellä paukuttaa.
Kuka sua on kieltänyt olemasta miten haluat? Tärkeä uhriutuminen taas.Anteeksi jos taaskin kannatin omaa seuraani väärin. Mää kun vaan tykkään kattoo peliä , keskustella ja spekuloida tapahtumia, vähän tuulettaa maalia yms. Mut mää en jaksa eikä kiinnosta laulaa tai huutaaa koko pelin ajan. Katson oikeudekseni kun olen ite 50e lippuni maksanut seurata peliä omalla tavallani
Mitä?Anteeksi jos taaskin kannatin omaa seuraani väärin. Mää kun vaan tykkään kattoo peliä , keskustella ja spekuloida tapahtumia, vähän tuulettaa maalia yms. Mut mää en jaksa eikä kiinnosta laulaa tai huutaaa koko pelin ajan. Katson oikeudekseni kun olen ite 50e lippuni maksanut seurata peliä omalla tavallani
Tee miten lystäät, toivottavasti muut tekevät toisin.Anteeksi jos taaskin kannatin omaa seuraani väärin. Mää kun vaan tykkään kattoo peliä , keskustella ja spekuloida tapahtumia, vähän tuulettaa maalia yms. Mut mää en jaksa eikä kiinnosta laulaa tai huutaaa koko pelin ajan. Katson oikeudekseni kun olen ite 50e lippuni maksanut seurata peliä omalla tavallani
Takaisin mouhoforkalle.Anteeksi jos taaskin kannatin omaa seuraani väärin. Mää kun vaan tykkään kattoo peliä , keskustella ja spekuloida tapahtumia, vähän tuulettaa maalia yms. Mut mää en jaksa eikä kiinnosta laulaa tai huutaaa koko pelin ajan. Katson oikeudekseni kun olen ite 50e lippuni maksanut seurata peliä omalla tavallani