Ilveksen kannattajat

Battery

Luottopelaaja
Missä tää tieto on? Menny multa ohi.

yellowgreen

Luottopelaaja
Kiitän. Vähemmän tulee instagramissa roikuttua.

Luikaus

Luottopelaaja
Runkosarjan viimeisessä ottelussa teemana "kannattajien arvostus".

Onko kenelläkkään tietoa mitä tämä pitää sisällään?
Joku 1-2 nyhjäys ja Ilveksellä varmaan joku 70 vetoa ja vastustajalla 6. Parikan takalistosta molemmat tuttuun tyyliin.

Ylivoimainen

Rivipelaaja
Onko Ultras Tampereen loukkilista niin pitkä, että ei saada kokoonpanoa peliin? Ainakaan eilisessä pelissä ei lippu liehunut ollenkaan.

Vai varastiko Leaders League bandiksen? :D
Kokoonpanoa oli eilen paikalla, mutta pelipäivän äkillisten kokoonpanomuutosten takia lippua ei valitettavasti ehditty saada peliin.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Meskanen kehui pelin jälkeisessä haastattelussa yleisöä kuudennesta kenttäpelaajasta. Miten me voitaisiin myydä koko lato täyteen kerrakin runkosarjassa kotipeiin?! Mä kertoisin heti jonkun vastauksen jos mulla olisi sellanen. Haluaisin vaan nähdä tätä yhteisöllisyyttä maksimaalisessa mittakaavassa.

Mastodontti

Rivipelaaja
Meskanen kehui pelin jälkeisessä haastattelussa yleisöä kuudennesta kenttäpelaajasta. Miten me voitaisiin myydä koko lato täyteen kerrakin runkosarjassa kotipeiin?! Mä kertoisin heti jonkun vastauksen jos mulla olisi sellanen. Haluaisin vaan nähdä tätä yhteisöllisyyttä maksimaalisessa mittakaavassa.
Ei se loppuunmyyntikään oikein auta, jos kaikki istuu penkeissään hiljaa, niin kun tänään. Ei se IL-VES TAM-PE-RE chäntti niin hankala ole, etteikö istumassakin sitä voisi edes yrittää huutaa.
Tampereen ykkönen sentään lähti kohtuullisesti

Luikaus

Luottopelaaja
Kyllä se pitää lähemmäs osastoa tulla istumaan että ääntään saa auki. Vitutti oikein istua pitkällä sivulla kun ei porukka meinaa edes käsiään saada yhteen. Tuolla kun hakkaa käsiään yhteen niin edessä istuvat kääntyvät katsomaan kuka siellä paukuttaa.
Tämä vituttaa itseänikin kun peleissä käyn. Täytynee valita paremmat paikat tai tulla kannattajakatsomoon jos yksin menee.

jahnu

Vakiokokoonpanossa
Anteeksi jos taaskin kannatin omaa seuraani väärin. Mää kun vaan tykkään kattoo peliä , keskustella ja spekuloida tapahtumia, vähän tuulettaa maalia yms. Mut mää en jaksa eikä kiinnosta laulaa tai huutaaa koko pelin ajan. Katson oikeudekseni kun olen ite 50e lippuni maksanut seurata peliä omalla tavallani

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Anteeksi jos taaskin kannatin omaa seuraani väärin. Mää kun vaan tykkään kattoo peliä , keskustella ja spekuloida tapahtumia, vähän tuulettaa maalia yms. Mut mää en jaksa eikä kiinnosta laulaa tai huutaaa koko pelin ajan. Katson oikeudekseni kun olen ite 50e lippuni maksanut seurata peliä omalla tavallani
Kuka sua on kieltänyt olemasta miten haluat? Tärkeä uhriutuminen taas.

Luikaus

Luottopelaaja
Tee miten lystäät, toivottavasti muut tekevät toisin.

Matt Pinestone

Rivipelaaja
Takaisin mouhoforkalle.