Onpa meillä ohut kärki30 pistettä tai yli tekeviä pelaajia tulee mitä luultavammin olemaan se 7 tai 8. Konna tehnee ainoa yli 50 pistettä, mutta tuo yli 40 pistettä tehneet myös kova rivi - vielä kun Supi kiihdyttää samaan kyytiin mukaan.
katso liitettä 4391
Noi kaikki 8 pelaajaa olisivat kultakypäriä tepsissä. Tälläin sivuhuomiona.30 pistettä tai yli tekeviä pelaajia tulee mitä luultavammin olemaan se 7 tai 8. Konna tehnee ainoa yli 50 pistettä, mutta tuo yli 40 pistettä tehneet myös kova rivi - vielä kun Supi kiihdyttää samaan kyytiin mukaan.
katso liitettä 4391
Niin mää olet itse syntynyt syyskuussa -88. Sellaisen puoli vuotta myöhemmin kun Ilves on viimeksi voittanut runkosarjan, että voishan Ilves nyt tänä vuonna hoitaa sen ihan vaikka vitsillä.
EIkös se runkosarjan voittaja saa 100 rahaa!?!?Aika vaikea kaivaa tietoa runkosarjan voittajan rahapalkinnosta.
Olisiko nykyään luokkaa 50keur?
Pudotuspelien rahanjakoonkin tuli uudistuksia, mutta tarkat luvut epäselviä.
Jos jollain tarkkaa tietoa prosenteista, niin mielellään kuulisin.
Ilmeisesti järjestävien seurojen osuus lipputuloista muuttui pari vuotta sitten suuremmaksi välierien ja finaalin osalta?
Mä olen yli 50v ja ollaan voitettu kannu sen yhden kerran 85. Eli isot on odotukset täälläkin.
EIkös se runkosarjan voittaja saa 100 rahaa!?!?
Tähän vahva sama!Komppaan Peteliusta. Nyt olisi jo aika
Mä olen kans yli 50v ja 2 mestaruutta -72 ja -85 ; )Mä olen yli 50v ja ollaan voitettu kannu sen yhden kerran 85. Eli isot on odotukset täälläkin.
85 muistan ja juhlin lujaa, paljon sanottavaa siitä.Mä olen kans yli 50v ja 2 mestaruutta -72 ja -85 ; )
Niin mää olet itse syntynyt syyskuussa -88. Sellaisen puoli vuotta myöhemmin kun Ilves on viimeksi voittanut runkosarjan, että voishan Ilves nyt tänä vuonna hoitaa sen ihan vaikka vitsillä.