Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014
Kato mä oon ymmärtäny, että tutkapari tekee pisteitä. Pirteästi pörräävä tutkapari on mulle ihan uus tuttavuus.
Mun hehkuttamalla Pesosella? Kirjoitin, että Pesonen onnistuu vielä. Joko täällä tai muualla. Pitää tietää asioiden taustoja ja suhteuttaa ne nykyhetkeen.
Ootas, mistä mä oon tullu...sinne on muuten menny pari kertaa pyttykin tässä lähivuosina. Sillä "böndellä" ei selkeesti ymmärretä lätkästä mitään...
Iker78 sanoi:Enemmän kun sun hehkuttamalla Pesosella! Sä tunnut olevan kovasti pisteiden perään ja muu tekeminen unohtuu täysin... Huomaa että oot jostai böndeltä lähtösin ja et ymmärrä lätkästä mitään.HeGe41 sanoi:Raimo78 sanoi:* Seuraavat tutkaparit kannattaa pitää; Asplund-Veistola ja Korhonen-Mustonen
Vai että ihan tutkapareja. Paljonko näillä tutkapareilla on keskenään tehtyjä pisteitä?
Kato mä oon ymmärtäny, että tutkapari tekee pisteitä. Pirteästi pörräävä tutkapari on mulle ihan uus tuttavuus.
Mun hehkuttamalla Pesosella? Kirjoitin, että Pesonen onnistuu vielä. Joko täällä tai muualla. Pitää tietää asioiden taustoja ja suhteuttaa ne nykyhetkeen.
Ootas, mistä mä oon tullu...sinne on muuten menny pari kertaa pyttykin tässä lähivuosina. Sillä "böndellä" ei selkeesti ymmärretä lätkästä mitään...