Ilveksen kokoonpano 2013-2014

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

Iker78 sanoi:
HeGe41 sanoi:
Raimo78 sanoi:
* Seuraavat tutkaparit kannattaa pitää; Asplund-Veistola ja Korhonen-Mustonen

Vai että ihan tutkapareja. Paljonko näillä tutkapareilla on keskenään tehtyjä pisteitä?
Enemmän kun sun hehkuttamalla Pesosella! Sä tunnut olevan kovasti pisteiden perään ja muu tekeminen unohtuu täysin... Huomaa että oot jostai böndeltä lähtösin ja et ymmärrä lätkästä mitään.

Kato mä oon ymmärtäny, että tutkapari tekee pisteitä. Pirteästi pörräävä tutkapari on mulle ihan uus tuttavuus.

Mun hehkuttamalla Pesosella? Kirjoitin, että Pesonen onnistuu vielä. Joko täällä tai muualla. Pitää tietää asioiden taustoja ja suhteuttaa ne nykyhetkeen.

Ootas, mistä mä oon tullu...sinne on muuten menny pari kertaa pyttykin tässä lähivuosina. Sillä "böndellä" ei selkeesti ymmärretä lätkästä mitään...
 

kcr

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
114
Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

HeGe41 sanoi:
Ootas, mistä mä oon tullu...sinne on muuten menny pari kertaa pyttykin tässä lähivuosina. Sillä "böndellä" ei selkeesti ymmärretä lätkästä mitään...

Ottamatta suuremmin kantaa nimimerkin kendotietämykseen, niin mikäs hiihtomestaruuspytty sinne Saarijärvelle on mennyt?
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 438
Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

laku-mambo sanoi:
Järventie - Kivistö
Kukkonen - Gysbers
Pentikäinen - Näppilä

Minä pitäisin pakiston samana, eli:

Gysbers Järventie
Kukkonen Kivistö
Näppilä Pentikäinen

Yksi kiekollinen pari ja kaksi vähän puolustavampaa. Tuolla kiekollisella parilla on tosin potentiaalia olla niin hasardi kaksikko että huhhui.
 

Teukka87

-Läheltä yli-
Viestejä
3
Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

Näytti eiliset pakkiparit toimivan hyvin. Ei edes tarvinnut pelätä kun järventiellä limppu ku simoni vieres.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

kcr sanoi:
HeGe41 sanoi:
Ootas, mistä mä oon tullu...sinne on muuten menny pari kertaa pyttykin tässä lähivuosina. Sillä "böndellä" ei selkeesti ymmärretä lätkästä mitään...

Ottamatta suuremmin kantaa nimimerkin kendotietämykseen, niin mikäs hiihtomestaruuspytty sinne Saarijärvelle on mennyt?

Poika kävi Paavontorilla näytillä. Kaupunki oli sekaisin.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

HeGe41 sanoi:
kcr sanoi:
HeGe41 sanoi:
Ootas, mistä mä oon tullu...sinne on muuten menny pari kertaa pyttykin tässä lähivuosina. Sillä "böndellä" ei selkeesti ymmärretä lätkästä mitään...

Ottamatta suuremmin kantaa nimimerkin kendotietämykseen, niin mikäs hiihtomestaruuspytty sinne Saarijärvelle on mennyt?
Poika kävi Paavontorilla näytillä. Kaupunki oli sekaisin.
"Menny" on mielestäni aika vahva ilmaus, jos kippoa käydään vähän torilla vilauttamassa. Vähän niin kuin, että Tampereelle on muutaman kerran mennyt Stanley Cup kannu.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

Artsi sanoi:
HeGe41 sanoi:
kcr sanoi:
HeGe41 sanoi:
Ootas, mistä mä oon tullu...sinne on muuten menny pari kertaa pyttykin tässä lähivuosina. Sillä "böndellä" ei selkeesti ymmärretä lätkästä mitään...

Ottamatta suuremmin kantaa nimimerkin kendotietämykseen, niin mikäs hiihtomestaruuspytty sinne Saarijärvelle on mennyt?
"Menny" on mielestäni aika vahva ilmaus, jos kippoa käydään vähän torilla vilauttamassa. Vähän niin kuin, että Tampereelle on muutaman kerran mennyt Stanley Cup kannu.

Poika kävi Paavontorilla näytillä. Kaupunki oli sekaisin.

Kiekosta ei kannata alkaa edes puhua, jos on syntynyt ja varttunut Nokialla, Kangasalla, Ylöjärvellä, Pirkkalassa tai jopa Ikaalisissa. Missä mestaruudet? Missä näytöt?

Vitun böndet.
 

kcr

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
114
Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

HeGe41 sanoi:
Kiekosta ei kannata alkaa edes puhua, jos on syntynyt ja varttunut Nokialla, Kangasalla, Ylöjärvellä, Pirkkalassa tai jopa Ikaalisissa. Missä mestaruudet? Missä näytöt?

Vitun böndet.

Ei oikein kimpaannuksen keskellä kohtaa nuo mittasuhteet, mutta välläkö häliä:)

Mutta otsikkoon palaten, mielenkiinnolla odotetaan Kreikan ihmeen ensiesiintymistä Turussa. Onhan se hienoa mehustella noilla vanhoilla YouTube-videoiden maaleilla, mutta kannukset olisi näytettävä nyt vuonna 2014 ja vielä viikon sisään. Kaikki tämä niin sanottu erikoisosaaminen, mitä Nikolla on ainakin ollut, olisi kuin nenä lärviin tässä tilanteessa.

Mitä näihin Juupen Sulo Vilén -läpysköihin tulee, niin jotenkin en vain jaksa vielä laittaa niin suurta painoarvoa niille, tietäen Pajulin historian median kanssa hassuteltaessa. Totta on, että kaveri on kaivettu puskista, eikä ole varma onnistuja missään nimessä.

Yhdet treenit tuskin kertoo mitään suuntaan tai toiseen. Valehtelisin, jos väittäisin olevani riemuissani tästä löydöstä, mutta yhtälailla valehtelisin ollessani totaalisen pettynyt.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

kcr sanoi:
HeGe41 sanoi:
Kiekosta ei kannata alkaa edes puhua, jos on syntynyt ja varttunut Nokialla, Kangasalla, Ylöjärvellä, Pirkkalassa tai jopa Ikaalisissa. Missä mestaruudet? Missä näytöt?

Vitun böndet.

Ei oikein kimpaannuksen keskellä kohtaa nuo mittasuhteet, mutta välläkö häliä:)

Älä hyvä ihminen kimpaannu.

"Keski-Suomi pauhaa: JYP on rautaa!"

Kuka heittää ensimmäisen kiven ja tohtii väittää, että JYPin virallisessa maalilaulussa on asiavirhe?

Kokoonpanoasiaa: Männikön siirron mahdollinen kariutuminen ei mua haittaa. Ei siksi, etteikö Männiköstä olisi apuja nyt. Olisi varmasti ollut. Mahdollinen sopimus olisi ilmeisesti pitänyt sisällään myös ensi kauden enkä minä ole kovinkaan luottavainen Männikön tapaisen pelaajan mahdollisuuksiin loistaa kun ikää alkaa tulla. Männikkö elää liikkeestä ja laukauksesta. Kun ensiksi mainittu viedään, jää jäljelle pelaaja jolla on hyvä laukaus mutta hän ei pääse sitä maalipaikoille käyttämään.
 

kcr

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
114
Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

HeGe41 sanoi:
"Keski-Suomi pauhaa: JYP on rautaa!"

Kuka heittää ensimmäisen kiven ja tohtii väittää, että JYPin virallisessa maalilaulussa on asiavirhe?

Onko se nyt hurrikaani, No Smoking Team, rautaa vai mikä? :-*
 

AAP

Guest
Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

HeGe41 sanoi:
kcr sanoi:
HeGe41 sanoi:
Kiekosta ei kannata alkaa edes puhua, jos on syntynyt ja varttunut Nokialla, Kangasalla, Ylöjärvellä, Pirkkalassa tai jopa Ikaalisissa. Missä mestaruudet? Missä näytöt?

Vitun böndet.

Ei oikein kimpaannuksen keskellä kohtaa nuo mittasuhteet, mutta välläkö häliä:)

Älä hyvä ihminen kimpaannu.

"Keski-Suomi pauhaa: JYP on rautaa!"

Kuka heittää ensimmäisen kiven ja tohtii väittää, että JYPin virallisessa maalilaulussa on asiavirhe?

Kokoonpanoasiaa: Männikön siirron mahdollinen kariutuminen ei mua haittaa. Ei siksi, etteikö Männiköstä olisi apuja nyt. Olisi varmasti ollut. Mahdollinen sopimus olisi ilmeisesti pitänyt sisällään myös ensi kauden enkä minä ole kovinkaan luottavainen Männikön tapaisen pelaajan mahdollisuuksiin loistaa kun ikää alkaa tulla. Männikkö elää liikkeestä ja laukauksesta. Kun ensiksi mainittu viedään, jää jäljelle pelaaja jolla on hyvä laukaus mutta hän ei pääse sitä maalipaikoille käyttämään.

Minun mielestäni Miikka Männikkö olisi ollut ihan hyvä haku ,jos pelaajan olisi saanut tryout vaikka 5 peliin. Luistelee hyvin,tekee töitä molempiin suuntiin ja on sielä missä maalivahti ei oo. Osoitti pelicans-blues pelissä että osaa tehdä 1+1=2. Mutta mitäpä sitä jauhamaan ei tullut sopimusta.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 438
Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

AAP sanoi:
Minun mielestäni Miikka Männikkö olisi ollut ihan hyvä haku ,jos pelaajan olisi saanut tryout vaikka 5 peliin. Luistelee hyvin,tekee töitä molempiin suuntiin ja on sielä missä maalivahti ei oo. Osoitti pelicans-blues pelissä että osaa tehdä 1+1=2. Mutta mitäpä sitä jauhamaan ei tullut sopimusta.

Männikölle mitään tryouttia olisi tarvittu. Joko hankitaan täksi ja ensi kaudeksi tai ei ollenkaan. Kyllä jokaisen Liigaa seuraavan pitäisi tietää mitä saa kun Männikön palkkaa.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 477
Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

Battery sanoi:
AAP sanoi:
Minun mielestäni Miikka Männikkö olisi ollut ihan hyvä haku ,jos pelaajan olisi saanut tryout vaikka 5 peliin. Luistelee hyvin,tekee töitä molempiin suuntiin ja on sielä missä maalivahti ei oo. Osoitti pelicans-blues pelissä että osaa tehdä 1+1=2. Mutta mitäpä sitä jauhamaan ei tullut sopimusta.

Männikölle mitään tryouttia olisi tarvittu. Joko hankitaan täksi ja ensi kaudeksi tai ei ollenkaan. Kyllä jokaisen Liigaa seuraavan pitäisi tietää mitä saa kun Männikön palkkaa.

Eikä se kyllä mihinkään try-outtiin olis suostunutkaan.
 

Raimo78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
697
Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

Seuraava toimii jatkona tämänhetkiselle huhuketjulle, jossa mielestäni jutut väärässä ketjussa 8)

Osa haluaisi näköjään siis pidättäytyä yhdestä terävästä hankinnasta, osa liputtaa taas hankinnan puolesta. Itse kuulun jälkimmäisiin. Näen nimittäin, että ihan Oikeasti nyt olisi mahdollisuus ihan vaikka kuuden sakkiin ja jatkopeleissäkin toiselle kierrokselle. Tämä tietty vaatisi, että

* Kolppanen ja Keränen jatkaisivat huipputasolla
* YHTÄKÄÄN loukkaantumista ei saisi tulla senttereille eikä ykkös-kakkosketjun miehille
* Dimitrakos osoittautuisi pelimanniksi ja saataisiin toiseen ylivoimaankin rutkasti lisää vaarallisuutta, ja yleensäkin pisteiden tekijää odotan kaverista
* hankittaisiin kakkosketjuun Veistolan tilalle (Jiri korvaisi Höllin paikan, jonka ei pitäisi mahtua kokoonpanoon tällä hetkellä) kunnon vahvistus eli tällöin meillä olisi oikeasti kaksi ratkaisuihin kykenevää ketjua; Kantola-Sandell-Keränen ja Dimitrakos-Asplund-snaipperi
* Sitten kolmoseen ja neloseen jäisi vielä seuraavia nimiä ehdokaslistalle: Jekimovs, Mustonen, Korhonen, Kangasniemi, Pesonen, Ruuttu, Välimaa, Savilahti

Ihan oikeasti, NYT kannattaisi satsata siihen yhteen pelimieheen (tyyliin Umicevic, jolla hyvä laukaus/Willsie). Eiköhän tätä Ilveksen taaperrusta ole tarpeeksi katseltu ja kestetty..Nyt voisi olla yllätys muhimassa! Sen sijaan jos mennään eteenpäin ajatuksella "annetaan vahvistusten nyt olla, pärjätään näilläkin, näytetään sitten ensi vuonna", niin homma on tuhon oma. Veikkaan nimittäin, että ensi kauden pelaajahankinnat tulevat taas olemaan erittäin vaikeat (lue: ei tänne ketään saada).

Mitäs mieltä?

edit. Huhuketjussa pyörivä Luce olisi ihan pätevä kaveri myös loppukaudeksi (ja samalla ottaisin ensi kaudeksikin), on osoittanut olevansa pelimies kovissa paikoissa ja omaa myös ratkaisuvoimaa.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 205
Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

Nonni.. Sandell ja Keränen siis poissa, eli näinkö...

Kantola - Asplund - Dimitrakos
Veistola - Mustonen - Välimaa
Korhonen - Kangasniemi - Savilahti
Pesonen - Rajala - Jekimovs
 

NikoM

Guest
Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

Ilveksenmiäs sanoi:
Nonni.. Sandell ja Keränen siis poissa, eli näinkö...

Kantola - Asplund - Dimitrakos
Veistola - Mustonen - Välimaa
Korhonen - Kangasniemi - Savilahti
Pesonen - Rajala - Jekimovs

Hyi raato toi kakkosketju. Siinä on Mustosella pelihuumori todellakin koetuksella, jos joutuu yrittään pelata tossa välissä omilla, kiekollisilla vahvuuksillaan.

Kantola - Asplund - Savilahti
Jekimovs - Kangasniemi - Dimitrakos
Korhonen - Mustonen - Rajala
Veistola - Hintz - Pesonen

Toivotaan kuitenkin, että Sandelin eilinen poissaolo oli vain varotoimenpide. En lähtisi rikkomaan eilen hyvin toiminutta kakkosketjua, oli kuitenkin meidän hyökkäyksen parhaimmistoa eilen. Vielä kun kaverit oppii laittaan Dimin passeista sisään.

Kyllä hyvin ohkaselta näyttää hyökkäyskalusto tällä hetkellä. Ihmeitä ja tason nostoja pitää todellakin tapahtua, jos meinataan PO-paikka pitää.

Etenkin akselilta Jekimovs, Pesonen, Rajala. Välimaa sinne minne kuuluukin eli Lekiin
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 438
Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

Kantola Asplund Dimitrakos - Tämän ketjun täytyy ratkaista ottelut.
Korhonen Mustonen Jekimovs
Veistola Rajala Savilahti
Pesonen Kangasniemi Välimaa

Sandellilla Rajala tippuu pois.

Kantola Sandell Dimitrakos
Korhonen Asplund Jekimovs
Veistola Mustonen Savilahti
Pesonen Kangasniemi Välimaa
 

Floe

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
188
Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

Vaikeaksi menee. Nyt kun Keränen on poissa, ei Ilveksellä enää ole selkeää ykkösketjua. Dimitrakos tarjoilee varmasti muutaman hyvän tekopaikan per peli, mutta ykkösketjun minuuttimääriä hän ei pysty pelaamaan. Ei auta muuta kuin koota neljä tasaisehkoa ketjua, joista jokaisessa jonkin verran ratkaisuvoimaa, ja pitää viisikkopuolustus tiiviinä.

esim.
Kantola-Sandell-Savilahti
Jekimovs-Asplund-Dimitrakos
Veistola-Kangasniemi-Hölli
Korhonen-Mustonen-Välimaa

Käytännössä Juupen on tässä tilanteessa pakko hankkia joku liigatason pelaaja, jolla ratkaisupotentiaalia. Mieluiten kaksi, koska Sandellkin on "day-to-day".
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 592
Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

Heitän nyt seuraavat:

Kantola - Sandell - Dimitrakos
Järviluoma - Asplund - Jekimovs
Korhonen - Mustonen - Veistola
Savilahti - Kangasniemi - Pesonen

Järviluoma on tehnyt hyvää jälkeä nuorissa ja viime kaudella edustuksessa ihan ok. Nyt vaan näytön paikkaa. Ykkönen nyt oikeastaan sellainen, jolta voi odottaa edes jotain tehoja. Korhosen ja Savilahden paikkojen vaihtamista mietin, mutta silloin olisi ollut hieman liiaksi nuoruuden intoa kolmosessa.

Reservissä Rajala, Hintz, Hölli ja Välimaa.
 
Ylös