Näyttää hyvältä, mutta nyt täytyy kuitenkin muistaa, että Mr. Marjamäki on toipilas vielä pitkän aikaa ja joutuu antamaan etumatkaa muille kesäharjoittelun suhteen. Näin ollen hän syksyllä varmastikaan ole täydessä iskussa, joten hänen varaan ei kannata ykköskentän tehtäviä vielä varata. Jos toipuminen etenee hyvin ja takapakkia uuden loukkaantumisen muodossa ei tule, niin Masi voi olla joulutauon jälkeen jo kovassa iskussa. Lonkkavammat ja -leikkaukset ovat suuria ja vakavia tapauksia. Niistä voi toipua täyteen iskuun tai sitten ei (case Niittymäki).Tupsukorva35 sanoi:...
Marjamäki - X/"Eriksson" - Pesonen
Keränen - Kangasniemi - Jekimovs
Kantola - Asplund - Sandell
Välimaa - Rajala - Korhonen
(Järviluoma - Ruuttu/Savilahti - Hölli)
...
Palola ei tule, mutta Sandell tulee. Nyt olen varma siitä, että Rajamäkeä ei nähdä ensi kauden Ilveksessä.Jarpeez sanoi:Roberts Jekimovs - "Huippu sentteri" - Michael Keränen
Masi Marjamäki - Turo Asplund - Jussi Pesonen
Kai Kantola - Juuso Rajala - Alexander Ruuttu
Erkki Rajamäki- Antti Kangasniemi - Tommi Välimaa
(Palola, Hölli, Korhonen, Järviluoma, Savilahti & Wilenius)
Ville Koistinen - Jarkko Näppilä
Martti Järventie - Niko Peltola
Mikko Kukkonen - Atte Pentikäinen
(Mäkinen, Hovinen, Mäkelä, Orenius, Levo & Kumpu [+Kesä & Tukio])
Ville Kolppanen - (Juha Järvenpää)
(Karjalainen & Koskinen)
Olen varma, että muutoksia tulee vielä joten tulen vielä muuttamaan kokoonpanoja.
HJ27 sanoi:Huikealta näyttää nyt joukkue pitkästä aikaa! Aivan huikealta!
Siis en ole nyt syksyä odotellut pitkästä aikaa kovemmin.
Sandell(potentiaalinen pistepörssi voittaja)-Pesonen-Roberts-Asplund ja muut mestis jätkät.
Siis mä en ymmärrä miksi puolustuksesta halutaan Koistinen pois? Tämä selvästi näyttää kuinka Ilves haluaa kurssin kääntävän.
Uusi aika on alkanut.
lepa2 sanoi:HJ27 sanoi:Huikealta näyttää nyt joukkue pitkästä aikaa! Aivan huikealta!
Siis en ole nyt syksyä odotellut pitkästä aikaa kovemmin.
Sandell(potentiaalinen pistepörssi voittaja)-Pesonen-Roberts-Asplund ja muut mestis jätkät.
Siis mä en ymmärrä miksi puolustuksesta halutaan Koistinen pois? Tämä selvästi näyttää kuinka Ilves haluaa kurssin kääntävän.
Uusi aika on alkanut.
Sandell ei todellakaan tule olemaan pistepörssissä korkealla.
El Reino sanoi:Marjamäki - Hankinta - Jekimovs
Pesonen - Sandell - Keränen
Korhonen - Asplund - Kantola
Välimaa - Kangasniemi - Ruuttu
Hölli - Rajala - Järviluoma
Kokkonen - Wilenius - R. Hintz