VP
Luottopelaaja
Ei se ole. Mies joka lukossa oli ns. Try out:lla kesän ei tarvi mitään lupia carolinalta.Dirty deed sanoi:Sanotaanko näin että jos Kivistö on tuo Twitter-päivityksen mies niin voi kysyä oliko järkevästi muotoiltu päivitys? Mainitaan oikein että pitää saada lupa NHL-joukkueelta ja annetaan ymmärtää isoja, niin hype on taattu ja totuuden paljastuessa pettymys suuri.
Eiköhän nyt odotella ensin se virallisen tiedotteen sisältö ja Näppilän tilanne ennen turhia jeesusteluja.hyppyri sanoi:no voi jeesus, kannatti varmaan vaihtaa coburn.... Tää ehkä maksaa peliajasta
Ilveksenmiäs sanoi:Olen täysin eri linjoilla !
Tulette yllättymään, Kivistö on " lukujaan parempi pelaaja ".
Hyvä hankinta !
Cream sanoi:Olen hölmistynyt, tyrmistynyt ja nauran epäuskoisesti. Mitä vittua, Tommi Kivistö? Enää puuttuu Iltalehden(/-Sanomien) otsikko, "Isokokoinen NHL-puolustaja Ilvekseen!". Jos Kivistö paikkaa loukkaantumisia niin okei, hyväksytään. Jos Kivistö on se meidän "hyvä pakki, eikä arpakuutio", niin nyt valoja päälle siellä toimistolla ja tiedotuksessa. Coburn-junnu-diibadaabat jne. "NEHÄN NAURAA MEILLE!"
En uskonut sanovani tätä, mutta tulis nyt ees se Kessel.
Topi sanoi:Mitä ihmettä sinä vaahtoat? Eihän Ilveksen toimistolta ole tullut tänään mitään ilmoitusta pelaajahankinnoista. Jos joku twiittailee epämääräisiä huhuja niin eihän Ilveksen johto sille mitään voi!
Topi sanoi:Cream sanoi:Olen hölmistynyt, tyrmistynyt ja nauran epäuskoisesti. Mitä vittua, Tommi Kivistö? Enää puuttuu Iltalehden(/-Sanomien) otsikko, "Isokokoinen NHL-puolustaja Ilvekseen!". Jos Kivistö paikkaa loukkaantumisia niin okei, hyväksytään. Jos Kivistö on se meidän "hyvä pakki, eikä arpakuutio", niin nyt valoja päälle siellä toimistolla ja tiedotuksessa. Coburn-junnu-diibadaabat jne. "NEHÄN NAURAA MEILLE!"
Mitä ihmettä sinä vaahtoat? Eihän Ilveksen toimistolta ole tullut tänään mitään ilmoitusta pelaajahankinnoista. Jos joku twiittailee epämääräisiä huhuja niin eihän Ilveksen johto sille mitään voi!
Carabasin Markiisi sanoi:Topi sanoi:Cream sanoi:Olen hölmistynyt, tyrmistynyt ja nauran epäuskoisesti. Mitä vittua, Tommi Kivistö? Enää puuttuu Iltalehden(/-Sanomien) otsikko, "Isokokoinen NHL-puolustaja Ilvekseen!". Jos Kivistö paikkaa loukkaantumisia niin okei, hyväksytään. Jos Kivistö on se meidän "hyvä pakki, eikä arpakuutio", niin nyt valoja päälle siellä toimistolla ja tiedotuksessa. Coburn-junnu-diibadaabat jne. "NEHÄN NAURAA MEILLE!"
Mitä ihmettä sinä vaahtoat? Eihän Ilveksen toimistolta ole tullut tänään mitään ilmoitusta pelaajahankinnoista. Jos joku twiittailee epämääräisiä huhuja niin eihän Ilveksen johto sille mitään voi!
No jos Ilves-Hockey Oy:n virallinen Twitter-tili ei Topille kelpaa "toimiston ilmoitukseksi", niin mikä sitten kelpaa?
Tämä siis täysin liittymättä siihen, onko Kivistö tosiaan tulossa ja/tai tuleeko lisäksi sisään joku "oikea" NHL-puolustaja.
On siinä roosterilla kokoa.näsinneula sanoi:Hemmo mahtunee roosteriin kuin kuume veitsi voihin - mihin se siten riittää on eri asia.....