Ilveksen kokoonpano 2013-2014

B

Luottopelaaja
Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

Liekö oikea paikka sarjatasoa alempana? Mielummin jotain junnua olisin peluuttanut samalla tontilla. Pakko olla kolmosparin pakki joka vetää pienillä minuuteilla.

suitsuke

Guest

Sanonko mistä tää on? Tommi Kivistö?!!! Ei päivää!!!

Jarno Saarinen

Luottopelaaja

Jos Kivistö on oikea vastaus päivän kysymykseen, niin sit kyllä pitää yhtyä Hiitelän pojan itkuun junioreiden muroihin kusemisesta. Jonkun varman vahvistuksen olisi joukkue tarvinnut. Arpalippu saatiin.
No valmentajat ja johto toivottavasti tietää mitä ne tekee.

Tänään päästään sentään katttoon A-n rosteria itse asiassa.

J

Dirty deed

Luottopelaaja

Sanotaanko näin että jos Kivistö on tuo Twitter-päivityksen mies niin voi kysyä oliko järkevästi muotoiltu päivitys? Mainitaan oikein että pitää saada lupa NHL-joukkueelta ja annetaan ymmärtää isoja, niin hype on taattu ja totuuden paljastuessa pettymys suuri.

parkano79

Vakiokokoonpanossa

Dirty deed sanoi:
Sanotaanko näin että jos Kivistö on tuo Twitter-päivityksen mies niin voi kysyä oliko järkevästi muotoiltu päivitys? Mainitaan oikein että pitää saada lupa NHL-joukkueelta ja annetaan ymmärtää isoja, niin hype on taattu ja totuuden paljastuessa pettymys suuri.
Ei se ole. Mies joka lukossa oli ns. Try out:lla kesän ei tarvi mitään lupia carolinalta.

hyppyri

Vakiokokoonpanossa

no voi jeesus, kannatti varmaan vaihtaa coburn.... Tää ehkä maksaa peliajasta

VP

Luottopelaaja

hyppyri sanoi:
no voi jeesus, kannatti varmaan vaihtaa coburn.... Tää ehkä maksaa peliajasta
Eiköhän nyt odotella ensin se virallisen tiedotteen sisältö ja Näppilän tilanne ennen turhia jeesusteluja.

laku-mambo

Vakiokokoonpanossa

Ja taas perseillään...
Ensin twitter-tilillä nostatetaan kannattajien odutukset pilviin jollain änäri pakilla, ja sitten sieltä (todennäköisesti) tulee joku saatanan Tommi "mestispakki" Kivistö.

Cream

Vakiokokoonpanossa

Olen hölmistynyt, tyrmistynyt ja nauran epäuskoisesti. Mitä vittua, Tommi Kivistö? Enää puuttuu Iltalehden(/-Sanomien) otsikko, "Isokokoinen NHL-puolustaja Ilvekseen!". Jos Kivistö paikkaa loukkaantumisia niin okei, hyväksytään. Jos Kivistö on se meidän "hyvä pakki, eikä arpakuutio", niin nyt valoja päälle siellä toimistolla ja tiedotuksessa. Coburn-junnu-diibadaabat jne. "NEHÄN NAURAA MEILLE!"

En uskonut sanovani tätä, mutta tulis nyt ees se Kessel.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja

Olen täysin eri linjoilla !

Tulette yllättymään, Kivistö on " lukujaan parempi pelaaja ".

Hyvä hankinta !

Hank Da Silva

Vakiokokoonpanossa

Ilveksenmiäs sanoi:
Olen täysin eri linjoilla !

Tulette yllättymään, Kivistö on " lukujaan parempi pelaaja ".

Hyvä hankinta !

Kyllä yllätytty on, mutta negatiivisessa mielessä.

Vai on Kivistö hyvä hankinta? Taitaa mies sitten pitää taitojaan visusti piilossa muiltakin, kun ei pystynyt Lukon johtoa vakuuttamaan try outin aikana.

Topi

Guest

Cream sanoi:
Olen hölmistynyt, tyrmistynyt ja nauran epäuskoisesti. Mitä vittua, Tommi Kivistö? Enää puuttuu Iltalehden(/-Sanomien) otsikko, "Isokokoinen NHL-puolustaja Ilvekseen!". Jos Kivistö paikkaa loukkaantumisia niin okei, hyväksytään. Jos Kivistö on se meidän "hyvä pakki, eikä arpakuutio", niin nyt valoja päälle siellä toimistolla ja tiedotuksessa. Coburn-junnu-diibadaabat jne. "NEHÄN NAURAA MEILLE!"

Mitä ihmettä sinä vaahtoat? Eihän Ilveksen toimistolta ole tullut tänään mitään ilmoitusta pelaajahankinnoista. Jos joku twiittailee epämääräisiä huhuja niin eihän Ilveksen johto sille mitään voi!

Cream

Vakiokokoonpanossa

Topi sanoi:
Mitä ihmettä sinä vaahtoat? Eihän Ilveksen toimistolta ole tullut tänään mitään ilmoitusta pelaajahankinnoista. Jos joku twiittailee epämääräisiä huhuja niin eihän Ilveksen johto sille mitään voi!

Topi, Topi, Topi.. Tommi Kivistö tulee, hyväksyn hänen saapumisensa jos roolinsa on loukkaantumisten paikkaaminen. Ykköspakiksi, tai ykkösparin pakiksi miehestä tuskin on. Kesselin, tai jonkun vastaavat tai jopa ennakkoon paremman puolustajan, saapussa olen varauksin tyytyväinen. Pääsetkö nyt yli kimmastumisestani ja pystyt levollisin mielen jatkamaan seikkailuasi pilvenhattaralinnakkeissa?

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja

Topi sanoi:
Cream sanoi:

No jos Ilves-Hockey Oy:n virallinen Twitter-tili ei Topille kelpaa "toimiston ilmoitukseksi", niin mikä sitten kelpaa?

Tämä siis täysin liittymättä siihen, onko Kivistö tosiaan tulossa ja/tai tuleeko lisäksi sisään joku "oikea" NHL-puolustaja.

Topi

Guest

Carabasin Markiisi sanoi:
Topi sanoi:
Cream sanoi:

No jos Ilves-Hockey Oy:n virallinen Twitter-tili ei Topille kelpaa "toimiston ilmoitukseksi", niin mikä sitten kelpaa?

Tämä siis täysin liittymättä siihen, onko Kivistö tosiaan tulossa ja/tai tuleeko lisäksi sisään joku "oikea" NHL-puolustaja.

No eipä siellä Ilves-twitterissä edelleenkään ole mitään muuta kuin että Ilves twiittaa joukkuueeseen tulevan puolustaja kunhan saadan nhl joukkueelta asianmukaiset paperit

Tämä ei kelpaa ainakaan minulle. Minulle kelpaa ilmoitus ilves.comissa!

Maddy

Vakiokokoonpanossa

^ @ilveshockey on Ilves.comin virallinen Twitter -tili. Tuollaisesta mikroblogauksesta ei saa uutista Ilves.comin etusivulle, ymmärräthän sen.

http://ilves.com/ - Näet lyhyemmät Ilves.comin uutiset klikkamalla oikeasta ylänurkasta YouTube ja Facebook -logojen välissä olevaa T(witter) -logoa.

näsinneula

Luottopelaaja

Jatkoajan puolella pohditaan kovasti Kivistön mahtumista ipan top 6-roosteriin. Itse en epäröi kaverin hankintaa - en tosin ole kaveria seurannut - koska niin ohkanen (!!!!!) tuo peräpää on. Kaikella kunnioituksella esim. Pentikäistä kohtaan- viime vuoden karsinnoissakin kaveri kierrettiin kuin puhelinpylväs vanhan hiekkatien reunassa ja vähintään pari mintsaa poksia pelissä.

Hemmo mahtunee roosteriin kuin kuume veitsi voihin - mihin se siten riittää on eri asia.....

Crueman

Vakiokokoonpanossa

näsinneula sanoi:
Hemmo mahtunee roosteriin kuin kuume veitsi voihin - mihin se siten riittää on eri asia.....
On siinä roosterilla kokoa.

Hankintana jopa loistava tuomaan leveyttä, toisaalta tuolta puuttuu selkeä top-2 pakki jos Näppilä sattuisi olemaan pidempään poissa.