Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tupsukorva35 sanoi:Jos Dimitrakoksen kanssa saadaan jatko solmittua, niin hänet kyllä pitää sijoittaa ykkösen laitaan. Parempia pelimiehiä tuskin on tarjolla ja imuakaan ei taida juurikaan olla, ainakaan kotimaisten kärkipelaajien kohdalla. Ehjä kesä alle, niin hänestä voi olla ensi kaudella mukavasti iloa.
Brooks sanoi:Olen edelleen sitä mieltä, että Ilveksen tulisi vältellä parhaansa mukaan veteraani-ikäisiä pohjoisamerikkalaisia rahastajia.
Tai sitten ottaa kavereiden taustoista paremmin selvää ennen kun tarjotaan sopparia. Corsosta tiedettiin että pääkopan toiminta on hieman erilaista kuin muilla mutta silti otettiin. Otetaan vaikka vertailuksi naapurista Josh Green, siviilissä ilmeisesti normaali ystävällinen perheenisä (tälläisen kuvan olen saanut). Ei ole vaikea arvata kummassa on isompi riski.Brooks sanoi:Tupsukorva35 sanoi:Jos Dimitrakoksen kanssa saadaan jatko solmittua, niin hänet kyllä pitää sijoittaa ykkösen laitaan. Parempia pelimiehiä tuskin on tarjolla ja imuakaan ei taida juurikaan olla, ainakaan kotimaisten kärkipelaajien kohdalla. Ehjä kesä alle, niin hänestä voi olla ensi kaudella mukavasti iloa.
Olen edelleen sitä mieltä, että Ilveksen tulisi vältellä parhaansa mukaan veteraani-ikäisiä pohjoisamerikkalaisia rahastajia.