VP
Luottopelaaja
Vs: Ilveksen kokoonpano 2015-2016
Ilves ei pärjää, ellei maalivahti ole aivan Liigan huippuluokkaa. Tällainen huippuvahti ei Toivonen mielestäni ole. Tuo Korpisalo-höpötyksesi ei aukea nyt lainkaan. Eiköhän Korppi vietä ensi kauden rapakon takana farmissa paikalliseen pelityyliin totutellessa...Artsi sanoi:Miksi pitäisi tehdä valtavia harppauksia. Eihän Korpisalokaan harppaa tämän kauden jälkeen rapkon taakse ja se ei Ilveksen pelillistä asiaa paranna yhtään.
Toisaalta ei Toivosellakaan valtavasti kokemusta/onnistumisia ole oikeasti kovista paikoista. Joidenkin pelaajien on esimerkiksi helpompi pelata jumbojoukkueessa, jolloin ei ole vastaavia paineita tai kilpailua kuin vaikkapa kärkiseuroissa.Artsi sanoi:Kokemus ei vain voi tuoda, vaan yleensä tuo sitä varmuutta ja maalivahdiksi Toivonen on melkeinpä parhaassa iässä.
Niin olen minäkin, mutta toivottavasti Ilveksen skouttiosasto on nähnyt hieman enemmänkin kuin "useammanki" pelin.Artsi sanoi:Itse olen useammanki hänen pelinsä nähnyt ja varsin rauhallista ja perusvarmaa toimintaa.
Ei ole minun tehtäväni skoutata Ilvekselle maalivahtia joka "olisi mahdollista saada", mutta Kolppanen nyt tulee ensimmäisenä mieleen. Varmaan vastaan sanot, että ei ole mahdollista saada, mutta tämä selityshän käy aina, kun pitäisi hommata joku parempi.Artsi sanoi:Kerro kuka sinusta olisi varmempi ja parempi hankinta, joka olisi mahdollista saada.