Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itselläni on todella posiitivinen mielipide hänestä. Jotenkin olen varma siitä, että Jokinen tekee 30p. Fysiikka on ainoa sellainen riski, jonka takia voi läpimurto tyrehtyä. Piiroinen pistää fysiikan kuntoon ja se on siinä!Koivane3 sanoi:Hyökkääjä Markus Jokiselle sopimus. Mielipiteitä nyt?
http://ilves.com/?p=26735#.VYAVo1Uw-Hs
Katos perkule, Vihko unohtu(korjattu). Sandelin päättelinkin, että jatkaa laidas, mutta laitoimpa senkinEetu88 sanoi:Vihkon olet unohtanut kokonaan kokoonpanosta?Sandell ei pelaa sentterinä,Laakso on kauden alkaessa ykkössentteri niin kuin Tuokkola sanoi.
Ipa41 sanoi:Mitä mieltä olisitte, jos ilves ottaisi jyp systeemin käyttöön ja alkaisi pelaamaan neljällä tasavahvalla ketjulla?
Esim näin.
Jokinen-Flinck-Vihko
Ei mene, ainakaan minun mielestäni. Perustelut tässä: Flinck raivaa ja raastaa tässä ketjussa. Hänella on yllättävän hyvät kädet ja peliäly eli hän osaa tarjoilakkin ja tehdä sitä tilaa, jotta Vihko pääsee vetopaikkaan. Jokisen rooli tarjoilla. Helppoa ja kivaa.Brooks sanoi:Ipa41 sanoi:Mitä mieltä olisitte, jos ilves ottaisi jyp systeemin käyttöön ja alkaisi pelaamaan neljällä tasavahvalla ketjulla?
Esim näin.
Jokinen-Flinck-Vihko
Vihko menisi Flinckin rinnalla hukkaan. Mieheltä kuitenkin odotetaan maaleja.
Ipa41 sanoi:Ei mene, ainakaan minun mielestäni. Perustelut tässä: Flinck raivaa ja raastaa tässä ketjussa. Hänella on yllättävän hyvät kädet ja peliäly eli hän osaa tarjoilakkin ja tehdä sitä tilaa, jotta Vihko pääsee vetopaikkaan. Jokisen rooli tarjoilla. Helppoa ja kivaa.Brooks sanoi:Ipa41 sanoi:Mitä mieltä olisitte, jos ilves ottaisi jyp systeemin käyttöön ja alkaisi pelaamaan neljällä tasavahvalla ketjulla?
Esim näin.
Jokinen-Flinck-Vihko
Vihko menisi Flinckin rinnalla hukkaan. Mieheltä kuitenkin odotetaan maaleja.
Vihko 20+4
Flinck 3+10
Jokinen 4+20
Ihanne tilanne olisi sellainen, missä Markku pelaisi 4.ketjussa. Muuten en keksi muuta roolia kuin Vihkon ja Jokisen ketjussa raastamassa.
Ipa41 sanoi:En. Toivon/Uskon Polakin tekevän sopimuksen ipan kanssa. Silloin Polak menisi heittämällä ykköseen. Ja mielestäni ei vihkoa voi pistää 1.ketjuun! Ei riitä taso..sanokaa mitä sanotte Tämä on vai oma mielipide.
punakone sanoi:Sandell-Laakso
Mustonen_Rautiainen
Tyrväinen-Flinck
Välimaa-Riekkinen
Noihin aihioihin valmennus hakee 3 pelaajaa...näin olen asian käsittänyt..
El Reino sanoi:punakone sanoi:Sandell-Laakso
Mustonen_Rautiainen
Tyrväinen-Flinck
Välimaa-Riekkinen
Veikkaus (ei siis oma kantani siitä, kuinka ketjut tulisi koota):
Sandell-Laakso-Vihko
Rautiainen-Mustonen-Sointu
Tyrväinen-Flinck-Savilahti
Veistola-Riekkinen-Välimaa
punakone sanoi:Sandell-Laakso
Mustonen_Rautiainen
Tyrväinen-Flinck
Välimaa-Riekkinen
Ilives sanoi:Onhan tämä nyt jo heittämällä top6-joukkue!
Baloun sanoi:Toivoisin kyllä, että Välimaa tai Riekkinen viettäisi aikaansa LEkissä.