Fleda
Luonteeltani olen optimisti.
Vs: Ilveksen kokoonpano 2016-2017
Eikö esimerkiks Sandell ja huhuttu Viitaluoma ois just yv:lle sitä mitä tarvittas? Mun mielestä ainakin, vaikka Viitaluoman kokonaispanoksesta voi olla etukäteen montaa mieltä, mutta yv:llä uskon miehen yhä loistavan liigassa. Lisäksi Suomi on vuoden kypsempi ja Fagerudd ehtii kesällä reenaan ekan plokkaajan ohittamista.
Edit: painovirhe.
IlvesSince92 sanoi:Ilveksenmiäs sanoi:Ne pakit yv:lläIlvesSince92 sanoi:No katotaan sit. Mut eniten mua näissä pakki hankinnoissa risoaa se et kuka sit tekee maalit kun meillä on näitä kalliita kehäraakkeja pakkeina.
Ei vaan..maalintekokin on pitkälti joukkuehommaa. Pakit antaa onnistuita avauksia hyökkääjille vauhtiin, hyökkääjistä yksi ajaa maalille, toinen blokkaa ja kolmas kun ei muuta keksi, niin pistää kiekon maaliin.
Olisihan se hienoa, jos joukkueessa olisi ainakin yksi " Palola/Varvio ", silläkin uhalla, ettei aina puolustaminen oikein kiinnosta.
Persoonia ja virtuooseja saisi aina olla, ei vain 22 sporttista koheltajaa.
Siis Yv:llä nimenomaan pakit on tällä kaudella kärsineet mielikuvituksettomista hyökkääjistä. Väitänkin että pakit Kessel ja Fagerudd olisivat pisteiden valossa tehneet parempaa tulosta eri hyökkäys kalustolla.
Eikö esimerkiks Sandell ja huhuttu Viitaluoma ois just yv:lle sitä mitä tarvittas? Mun mielestä ainakin, vaikka Viitaluoman kokonaispanoksesta voi olla etukäteen montaa mieltä, mutta yv:llä uskon miehen yhä loistavan liigassa. Lisäksi Suomi on vuoden kypsempi ja Fagerudd ehtii kesällä reenaan ekan plokkaajan ohittamista.
Edit: painovirhe.