Ilives sanoi:Pyrsyönuha sanoi:Jotta pelaajahankintoja ei tarvitsisi tehdä vaihtokauppojen kautta, tulkaa ihmiset hallille ja antakaa oma panos seuran taloudelliseen ahdinkoon! Itse käynyt tälläkin kaudella kaikki kotiottelut katsomassa Hakametsässä ja aion käydä kauden loppuun asti. Haluan tällä tavoin kantaa korteni kekoon!
Lauantaina Ilves vs. JYP ottelu oli hyvä esimerkki siitä, kun hallissa on väkeä, niin on myös tunnelmaa. Näytti myös siltä, että tunnelma tarttui pelaajiin. Yhdessä muiden katsojien ja pelaajien kanssa on mahdollista luoda vielä hienoja ottelutapahtumia Hakametsässä, kun vain saavutaan sankoin joukoin katsomaan Ilveksen otteita! Seuraavaksi SaiPan kaatoon perjantaina!
Moro Essi!
Brooks sanoi:Onhan se tietenkin vähän hupaisaa, että ne samat ihmiset, jotka alkukaudella ovat jääneet kotiin saattaakseen Ilves-Hockey Oy:n konkurssiin, vaativat nyt, että kassasta pitää löytymän käteistä hankintoihin.
Niin..asia on nyt vaan niin, että jos Ilves kerrankin panostaisi rahaa toimintaan, niin se tulisi korkojen kanssa takaisin. Näin tehtiin naapuri Tapparassa.Brooks sanoi:Onhan se tietenkin vähän hupaisaa, että ne samat ihmiset, jotka alkukaudella ovat jääneet kotiin saattaakseen Ilves-Hockey Oy:n konkurssiin, vaativat nyt, että kassasta pitää löytymän käteistä hankintoihin.
Anapoli sanoi:Ilives sanoi:Pyrsyönuha sanoi:Jotta pelaajahankintoja ei tarvitsisi tehdä vaihtokauppojen kautta, tulkaa ihmiset hallille ja antakaa oma panos seuran taloudelliseen ahdinkoon! Itse käynyt tälläkin kaudella kaikki kotiottelut katsomassa Hakametsässä ja aion käydä kauden loppuun asti. Haluan tällä tavoin kantaa korteni kekoon!
Lauantaina Ilves vs. JYP ottelu oli hyvä esimerkki siitä, kun hallissa on väkeä, niin on myös tunnelmaa. Näytti myös siltä, että tunnelma tarttui pelaajiin. Yhdessä muiden katsojien ja pelaajien kanssa on mahdollista luoda vielä hienoja ottelutapahtumia Hakametsässä, kun vain saavutaan sankoin joukoin katsomaan Ilveksen otteita! Seuraavaksi SaiPan kaatoon perjantaina!
Moro Essi!
Essi se aina tekee uuden profiilin.
Uskon, että tälläkin foorumilla hyvin moni on tämän kortin jo katsonut. On tuettu, on kannettu rahaa kirstuun. Ja mitä siitä on ollut hyötyä. Vuodesta toiseen samaa tarpomista ja uusia jumbo sijoja. On seurajohdon vuoro tehdä osansa välillä.
Anapoli sanoi:Ilives sanoi:Pyrsyönuha sanoi:Jotta pelaajahankintoja ei tarvitsisi tehdä vaihtokauppojen kautta, tulkaa ihmiset hallille ja antakaa oma panos seuran taloudelliseen ahdinkoon! Itse käynyt tälläkin kaudella kaikki kotiottelut katsomassa Hakametsässä ja aion käydä kauden loppuun asti. Haluan tällä tavoin kantaa korteni kekoon!
Moro Essi!
Essi se aina tekee uuden profiilin.
Uskon, että tälläkin foorumilla hyvin moni on tämän kortin jo katsonut. On tuettu, on kannettu rahaa kirstuun. Ja mitä siitä on ollut hyötyä. Vuodesta toiseen samaa tarpomista ja uusia jumbo sijoja. On seurajohdon vuoro tehdä osansa välillä.
toskala sanoi:Tästä lähtien minäkin aion aina kysyttäessä vakuutella sitä kuinka hiton kova Ilves-fani minä olenkaan. Ja muistan aina mainita kuinka paljon minua harmittaakaan kun ei Ilves menesty. Myös minä toivon tästä lähtien oikein kovasti Ilveksen menestystä ja hekumoin sillä kuinka kivaa se olisikaan jos Ilves menestyisi. Mutta mitään suurempaa uhrausta en kyllä Ilveksen eteen ole valmis tekemään. Vincentin mallilla voi itsensä asemoida "yhdeksi suurimmista Ilves-faneista" niin kai tämä nyt sitten riittää pelkkään faniuteen.
PS. Jos joku tähän haluaa tulla kertomaan ettei Ilves tällaisia "faneja" tarvitse niin kertokoon ensiksi miksi fanien pitäisi kantaa kortensa kekoon kun sitä ei tee omistajakaan.
Pyrsyönuha sanoi:Lauantaina Ilves vs. JYP ottelu oli hyvä esimerkki siitä, kun hallissa on väkeä, niin on myös tunnelmaa.
El Reino sanoi:Flinck pelasi JYP-ottelun vahvasti ja on löytänyt hyvän sävelen Jokisen kanssa eli en tätäkään tutkaparia lähtisi hajottamaan. Ilveksen ongelmana onkin se, että kun rosteri on noin ohut, kaikkia konkareita ei voida laittaa yhteen ja tehdä lopuista jotain junnuketjuja. Kokemusta on jaettava useaan ketjuun ja siksi varsinainen syömähammas puuttuu.
ipa1970 sanoi:Flinck on varmasti tämän hetken rosterissa ipan paras sentteri mutta ei selvästikään ole Kiven suosiossa syystä tai toisesta. Iso harmi jos Flinckistä hankkiudutaan eroon. Kuuluisi tällä hetkellä ipan kahteen ekaan kenttään ehdottomasti.