Ilveksenmiäs sanoi:Nyt on hankittu korvaaja Vihkolle ja Wahlille.
Koskakohan Rautiaiselle, Sandellille ja Niemelle ?
Outo julkaisu aika..Sunnuntaiehtoo. Johtuukohan siitä, että tieto oli jo vähän kuin lipsahtanut muutenkin.
Ei Sandellia voi korvata, mutta kun meillä on kaksi sentteriä joukkueessa.. No, katsotaan.Jorman Kivet sanoi:Ilveksenmiäs sanoi:Nyt on hankittu korvaaja Vihkolle ja Wahlille.
Koskakohan Rautiaiselle, Sandellille ja Niemelle ?
Outo julkaisu aika..Sunnuntaiehtoo. Johtuukohan siitä, että tieto oli jo vähän kuin lipsahtanut muutenkin.
Rautiainen ei tarvitse korvaajaa. Sandellia ei voi korvata.Niemi varmaankin korvataan,jos tarvitsee.
Dealer sanoi:D'Amigo - Mustonen - Bulmer
Koivula - Laakso - Meskanen
Suomi - Flinck - Jokinen
+ Soinnut
Ulkomaalaisten on onnistuttava, muuten jää Koivulalle ja Meskaselle aika iso ruutu maalinteosta, jos kymmenen joukkoon halutaan.
Ilveksen uusi kanadalaishyökkääjä Brett Bulmer ei pelkää käyttää tarvittaessa kovia otteita. Hockeyfights.com-sivuston mukaan Bulmer on tapellut NHL:ssä ja AHL:ssä yhteensä 19 kertaa. Dropyourgloves.comin mukaan tappeluita on kertynyt 22. Kyseisissä sarjoissa Bulmer, 24, on viimeistellyt yhteensä 23 maalia – kaikki AHL:ssä – 220 ottelussa.
Ilveksen päävalmentajaa Karri Kiveä tilasto ei hetkauta.
– Olemme hakeneet suoraviivaisuutta ja esimerkkiä. Tarvitsemme leveyttä ja kokemusta. Meillä on niin paljon ensimmäisen vuoden jätkiä kasvamassa. He tarvitsevat tukea rinnalleen, Kivi toteaa.
Koska Ilveksen tärkeä sentteri Sami Sandell on koko kauden sivussa, moni joukkueen fani odotti, että seuraava hankinta olisi ollut keskushyökkääjä.
– Kyllä tässä haetaan kaikkea. Tässä on haettu jo kuukauden päivät. Jos joku menee kalkkiviivoilla ohi, niin menee. Nyt saimme laiturin, Kivi sanoo.
– Koko ajan seuraan ja olen yhteyksissä. Haen lisää porukkaa kyllä.
Toinen hyökkääjä Mitch Wahl saa lähteä. Yhdysvaltalainen keräsi 16 ottelussa vaatimattomat tehot 1+3.
– Emme saaneet hänestä irti sitä, mitä olisi tarvinnut, Kivi kertoo.
No nuo "uudet miehet" nyt ovat olleet enemmän tai vähemmän vaihtoja. Rampa Vihko <-> D'Amigo -vaihtoon jouduttiin luultavimmin iskemään säästöstä välirahaa, mutta Bulmerin luulisi olevan Wahlia halvempi. Todennäköistä taitaa olla että pelaajia on edelleen lähdössä samalla myös poispäin, ellei sitten pienomistajien kolehti ole tuottanut reilumminkin tulosta.rysty sanoi:Näyttää siltä että kaupat ilveksestä on tehty. Historiallisen megalomaaniset tappiot viimekaudelta ja nyt uutta miestä sisään joka viikko ja vielä haetaan lisää vahvistuksia. Jännältä tuntuu.
sämpylä sanoi:Joku joka on seurannut Eemeli Suomen uraa,niin eikös Eemeli ole sentteri? Minulle tulee muuan JM Järvinen mieleen Eemelistä. Jos sais ihan kunnollisen vastauksen joltain!
sämpylä sanoi:Joku joka on seurannut Eemeli Suomen uraa,niin eikös Eemeli ole sentteri? Minulle tulee muuan JM Järvinen mieleen Eemelistä. Jos sais ihan kunnollisen vastauksen joltain!
Taitaisi soida aika useasti omissa jos tuo ketju pelaisi vastustajan ykköstä vastaan.ipa1970 sanoi:Voisi Kivi Suomea sentterinä koittaa. Parempi liike ja fysiikka sillä on kuin Wahlilla ja ykkösessä hiihteli. Meskanen ja Koivula laitoihin.
Oon käsittänyt että sentterin on tarkoitus olla superälykäs ja (joskin koko kiekon suojaamiseen eduksi) kun taas laiturin on tarkoitus olla fyysinen rymistelijä terävine lähtöineen kiekon perään. Ennemmin mä Eemelin laittaisin sentteriksi kuin laitavääntäjäksi, jos puhtaasti fysiikkaa mietitään?Stefan sanoi:Liike ja fysiikka eivät vielä riitä. Pelisilmä ja kyky rytmittää peliä kylläkin.
Stefan sanoi:Oon käsittänyt että sentterin on tarkoitus olla superälykäs ja (joskin koko kiekon suojaamiseen eduksi) kun taas laiturin on tarkoitus olla fyysinen rymistelijä terävine lähtöineen kiekon perään. Ennemmin mä Eemelin laittaisin sentteriksi kuin laitavääntäjäksi, jos puhtaasti fysiikkaa mietitään?