Brooks sanoi:Jääkiekkojoukkueen
LuikuriTattinen sanoi:Kenenköhän aivopieru oli aikoinaan päästää Asplund pois? Jos huhu piti paikkansa, että kesken kauden oltiin siirtämässä Raumalle. Siinä olisi ollut moneksi vuotta sentteriä, joka tekee pisteitä. Vaikka tuosta siirrosta on aikaa, mutta eipä sen jälkeen ole ollut montaa yhtä monipuolista sentteriä Ilveksessä.
LuikuriTattinen sanoi:Olin itse siinä uskossa, että Ilves halusi eroon Asplundista jo kesken kauden.
Ikurin Vire sanoi:LuikuriTattinen sanoi:Kenenköhän aivopieru oli aikoinaan päästää Asplund pois? Jos huhu piti paikkansa, että kesken kauden oltiin siirtämässä Raumalle. Siinä olisi ollut moneksi vuotta sentteriä, joka tekee pisteitä. Vaikka tuosta siirrosta on aikaa, mutta eipä sen jälkeen ole ollut montaa yhtä monipuolista sentteriä Ilveksessä.
Asplund oli itse aloitteellinen tuossa(rahan perässä). Ilveshän yritti tuolloin treidata Asplundia muuan Henrik Koivistoon.
Pok sanoi:Niin kuin jo Sandellin ja Rautiaisen loukkaannuttua sanoin,niin sitten se vasta kalliiksi tulee jos ei reagoida mitenkään.Nuori,osin aivan märkäkorvainen,joukkue on hienosti taistellut lisäaikaa hankinnoille,mutta nyt se aika alkaa olemaan väistämättömästi loppu ja pelit alkavat kääntyä näiksi "tappioiksi hienon taistelun jälkeen"
Tähän mennessähän on vain vaihdettu pari munaa munaan ja junnujen vastuu on edelleen tasan samaa aivan kestämätöntä luokkaa kuin heti kolmikon poistuessa sairastuvalle.
Tämän viikon jälkeen Ilves on todennäköisesti pudotuspeliviivan alapuolella ja alkaa olla viimeiset hetket pelastaa kausi hankinnoilla (sentteri ja pakki minimissään, Rautiaisen paluu tuo sitten tammikuussa lisävahvistusta,mutta ilman näitä hankintoja ei silloin ole enää mitään pelattavaa) tai mahdollisuudet menevät,keväällä yleisömäärät sakkaavat ja tappiosta tulee suurempi kuin olisi tullut hankkimalla pelaajia.
Tämä tai aiemmin jäsen Brooks'in esittämä kokoonpano voisi toimia. Tämän päivän pelissä esim Koivulan peliaika oli yli 20 minsaa, Suomi reilu 11 ja Jokinen vajaa 10 minuuttia. Koivula on nuori mutta auttamattoman hidas ja syötöt jos edes niitä antaa melko surkeita. Ymmärrän että nuorelle lupaavalle aihiolle pitää antaa tilaisuus mutta myös tarkkailla miten pelaa.TorillaTavataan sanoi:Itse haluaisin nähdä tämmösen koostumuksen jossakin pelissä.
D'Amigo-Flinck-Meskanen
Jokinen-Sointu-Suomi
Koivula-Mustonen-Bulmer
Ahoniemi-Laakso-Hintz/Helenius
Wesse50 sanoi:Tämä tai aiemmin jäsen Brooks'in esittämä kokoonpano voisi toimia. Tämän päivän pelissä esim Koivulan peliaika oli yli 20 minsaa, Suomi reilu 11 ja Jokinen vajaa 10 minuuttia. Koivula on nuori mutta auttamattoman hidas ja syötöt jos edes niitä antaa melko surkeita. Ymmärrän että nuorelle lupaavalle aihiolle pitää antaa tilaisuus mutta myös tarkkailla miten pelaa.TorillaTavataan sanoi:Itse haluaisin nähdä tämmösen koostumuksen jossakin pelissä.
D'Amigo-Flinck-Meskanen
Jokinen-Sointu-Suomi
Koivula-Mustonen-Bulmer
Ahoniemi-Laakso-Hintz/Helenius
Nyt kuitenkin Eemeli ja Jokisen luistelu ja myös pelikäsitys ja epäitsekkyys pelitilanteissa
hakkaa Oton mennen tullen.