Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänäänhän tehtiin kesken peliä muutos, jossa Halmo ja Antonen vaihtoivat paikkaa. Suomi-Ruotsalainen-Antonen vaikutti ihan kiinnostavalta ketjulta, mutta Suomen ulosajon myötä näyte jäi pieneksi. Voisivat jatkaa yhdessä perjantaina, jos Suomelle ei arvota pelikieltoa.Itse tykönäni laittaisin kuitenkin ykkösketjun kokoonpanon uudelleen harkittavaksi.
Tänäänhän tehtiin kesken peliä muutos, jossa Halmo ja Antonen vaihtoivat paikkaa. Suomi-Ruotsalainen-Antonen vaikutti ihan kiinnostavalta ketjulta, mutta Suomen ulosajon myötä näyte jäi pieneksi. Voisivat jatkaa yhdessä perjantaina, jos Suomelle ei arvota pelikieltoa.
En minäkään näe sille mitään aihetta, mutta SM-liigan kurinpito on aikojen saatossa osoittanut, ettei kannata koskaan olla liian varma.Suomelle pelikieltoa, se olisikin jo aika huimaa settiä.
Ainakin Jalo sanoi Funin kausiennakossa, että kukaan näistä lähteneistä ei ole täksi kaudeksi tulossa.Voisikohan Koivula tulla takas, jos AHL ei maistu?
Ok. Tuota en ollut kuullu. No eteenpäin, sano mummo lumessa.Ainakin Jalo sanoi Funin kausiennakossa, että kukaan näistä lähteneistä ei ole täksi kaudeksi tulossa.
Edelleen ihmettelen Ilveksen hankinta politiikkaa, ainoa joka tunsi viime kaudelta "pelisysteemin" ja joukkueen liityi ekana. Halmo ja Gene jolle joukkue on uusi liittyy kun pelit alkaa??
Ei vaan mene mun kaaliin mitä tällä voitetaan.
Joopa joo. Halmo on tarjoillut kolmessa pelissä useammankin kunnon tekopaikan ja tainnut kilauttaa pari kertaa tolppaa. Ei ole lapsus Ilvekseltä Halmon osalta jos ketjukaverit ei saa kiekkoa maaliin. Onneksi kokonaisuutta katsoo edelleenkin valmennus eikä fanit.
Mun mielestä olisi ollut paras jos joukkue oli ollut kasassa enisimmäisistä harjoituksista lähtien, mutta Kivi ja Jalo tietää paremmin.