Onko tämä nyt niitä jotka vahvistaa joukkuetta ja ovat oikeita vahvistuksia. Muitahan meille ei oteta, näin olin jostain haastattelusta lukevinani. Tai ehkä se oli vaan toimittajan tekstejä...
Mulle tulee tästä hankinnasta mieleen Santeri Vuoti. Työteliäs, Mestiksessä keskinkertaiset tehot mutta Liigan vauhti oli vähän liikaa. Tosin sittemmin Vuoti tehnyt ihan ok tulosta, nytkin 16+26 eli paljon paremmin kuin Henttonen.
Oikeasti, tarvetta on maalivahdille ja sentterille ja Jalo hommaa mestisjyrälaiturin. Tuu pois Jalo, siellä on peli!
Jännää on se, että ehdotappa itse jotakin pelaajaa, niin paskamyrsky tulee niskaan. Sitten tulee virallinen tiedoite/hankinta ja tulee vielä heikompi hankintaOnko tämä nyt niitä jotka vahvistaa joukkuetta ja ovat oikeita vahvistuksia. Muitahan meille ei oteta, näin olin jostain haastattelusta lukevinani. Tai ehkä se oli vaan toimittajan tekstejä...
Onko tämä nyt niitä jotka vahvistaa joukkuetta ja ovat oikeita vahvistuksia. Muitahan meille ei oteta, näin olin jostain haastattelusta lukevinani. Tai ehkä se oli vaan toimittajan tekstejä...
Juuri noita sanoja käytti hpj Seppä Ilves Klubilla joulukuussa. Ja Jalo jo aiemmin.
tarvetta on myös laiturille jos et sattunut huomaamaan mitä perjantaina ja lauantaina kävi
Eniten ehkä huolestuttaa se että jouduttin reagoimaan ns pakkorakohankinnalla - kertonee siitä että osa sairasosastosta on pitempään sivussa, ja se ei ole hyvä merkki.
Voisiko olla, että Henttonen on hätäapu Ilvekselle, mutta tässä mietitään myös Kooveeta? Varmasti alemmissa kentissä pystyy pelaamaan ja Kooveelle kuitenkin kahden ensimmäisen kentän mies? Ilves haluaa varmasti Kooveen kuiville viimeistään karsintojen kautta
Sohon kokoonpano ennuste osuu lähes varmasti.Kauheasti kun ei edes vaihtoehtoja ole.Jos pahimmat skenaariot toteutuvat, puuttuu keskiviikon kokoonpanosta Halmo, Mieho, Savilahti ja Ahtola. Ketä sinne nyt sitten jää?
Suomi-Ruotsalainen-Rautiainen
Haapanen-Tamminen-Ikonen
Valtonen-Vainionpää-Liuksiala
Henttonen-Lepaus-Antonen
Onhan toi... melkoinen. Esimerkiksi kakkosketjun sentteri on tehnyt viimeiseen 15 peliin 1+2 tehot. Jos tuo Henttonen jaksaa tehdä hommia ja miehen uskaltaa laittaa kehiin alivoimaalla, niin vahvistaa joukkuetta. Pakkohan tuonne oli joku hankkia, toivottavasti seuraavaksi olisi sentterin vuoro. Ihme, että edelleen ollaan kahdeksantena Liigassa näinkin vajaalla hyökkäyksellä.
Ja tuosta voi olla vielä Tamminenkin pois. Sitten tilalla varmaan Ahopelto.Sohon kokoonpano ennuste osuu lähes varmasti.Kauheasti kun ei edes vaihtoehtoja ole.
Tarvetta varmaan on sielläkin mutta ukkoja oli kai sentään neljään ketjuun, jos Nalli lasketaan. Senttereitä ei ole kuin kolme (jos Tamminen pystyy pelaamaan) ja mitat täyttäviä maalivahteja ei yhtään.
Oma veikkaus:Jos pahimmat skenaariot toteutuvat, puuttuu keskiviikon kokoonpanosta Halmo, Mieho, Savilahti ja Ahtola. Ketä sinne nyt sitten jää?
Suomi-Ruotsalainen-Rautiainen
Haapanen-Tamminen-Ikonen
Valtonen-Vainionpää-Liuksiala
Henttonen-Lepaus-Antonen
Onhan toi... melkoinen. Esimerkiksi kakkosketjun sentteri on tehnyt viimeiseen 15 peliin 1+2 tehot. Jos tuo Henttonen jaksaa tehdä hommia ja miehen uskaltaa laittaa kehiin alivoimaalla, niin vahvistaa joukkuetta. Pakkohan tuonne oli joku hankkia, toivottavasti seuraavaksi olisi sentterin vuoro. Ihme, että edelleen ollaan kahdeksantena Liigassa näinkin vajaalla hyökkäyksellä.
Oma veikkaus:
Rautiainen - Ruotsalainen - Liuksiala
Haapanen - Suomi - Ikonen
Lepaus - Tamminen - Antonen
Henttonen - Vainionpää - Valtonen