Kunto selittää ja mikään ei ole muuttunu.Ketään ei tule ja ILVES selittää että markkinat olivat kuivat ja aika loppui.Kirjoitin asiasta jo ajat sitten ja olin oikeassa.
Olit oikeassa silloinkin kun ketään ei tullut? Ei tullut yhtään vahvistusta.Kunto selittää ja mikään ei ole muuttunu.Ketään ei tule ja ILVES selittää että markkinat olivat kuivat ja aika loppui.Kirjoitin asiasta jo ajat sitten ja olin oikeassa.
Tiedät että sentteristä on lähinnä ollu puhe,montako on tullut?Olit oikeassa silloinkin kun ketään ei tullut? Ei tullut yhtään vahvistusta.
MTV3:n haastattelussa Jalo sanoo,että ketään ei tule enää.
Aika erikoista,että sentteristä kohkattiin ties kuinka pitkään ja mitään sentteriä ei sitten tullut vaan junnumolari ja mestis-hentunen laitaan jotka eivät edes pelaa.
Ihan normi tilanne. Rahaa ei ole ja näin saadaa +merkkinen tulos tehtyä. Eipä tarvi ostaa kausaria seuraavallekkaan kaudelle.
Kysyn, kun en muista: onko jossain ilmoitettu Ilveksen etsineen sentteriä? Itse olen sellaista toivonut koko kauden, kuten moni muukin fani, mutta onkohan se missään vaiheessa ollut oikeasti kärkipäässä hankintalistalla valmennuksen/seurajohdon mielestä?MTV3:n haastattelussa Jalo sanoo,että ketään ei tule enää.
Aika erikoista,että sentteristä kohkattiin ties kuinka pitkään ja mitään sentteriä ei sitten tullut vaan junnumolari ja mestis-hentunen laitaan jotka eivät edes pelaa.
Jalo on hankkinut kauden aikana omassa roolissaan Liigan kärkeä olevan puolustajan, ikäluokkansa parhaimpiin kuuluvan maalivahdin ja potentiaalisen läpimurtolaiturin. Tähän vielä Ruohomaa päälle, niin tuo kiitettävä suoritus! Ilman Ruohomaatakin voidaan arvosanaksi antaa hyvä plus.
Tottakai joka solulla nautittu. Mutta yhdellä peliä tekevällä sentterillä oltaisiin jo siellä top 6:ssa. Saatais nauttia top4 paikan taistelusta....Sarjaa 10 peliä jäljellä, sijoitus 7.
Ollaan kakkosta 11 pistettä ja nelosta 5 pistettä jäljessä. Yhyy, surkee kausi, surkee joukkue...hankkikaa ny pelaajia. Ihme porua. Ootteko yhtään nauttineet edes taistelusta kuuden sakkiin..