Tuo oli sellainen JOS skenaario ja perustui tämän hetkiseen todellisuuteen. En ainakaan itse ole huolissani, enkä halua jakaa epätoivoa.Asylum sanoi:Pelaajabudjettia käyttämättä vielä about 600.000€-700.000€ ja täällä täristään. Kyllä sieltä väkeä tulee, älkää huoliko.
ipa1970 sanoi:Niin, eihän ilves ole vuosiin hankkinut todellisia vahvistuksia. Hankinnat lähes järjestään Wahlin tyylisiä toivotaantoivotaan tapauksia.
Kotikatsomo sanoi:Itse en ainakaan näe mitään järkeä että vahvistuksia alettaisiin yksitellen droppailemaan sitä tahtia kun saadaan sopparit tehtyä tai on mahdollista julkaista. Parempi vain julkaista isompi lössi kerralla, niin on ehkä mahdollista näkyä vaikka jossakin mediassa.
Eletään huhtikuun puoliväliä ja Liigassakin on vielä neljällä joukkueella kausi kesken. Ihan en ymmärrä mikä hätä tässä nyt on. Huolehditaan sitten jos siihen tulee syytä.
Yksi syyni tehdä tuo rosteri nyt olikin hahmottaa tilannetta.. miettikää, voiko tämä olla se rosteri kokonaisuudessaan. Jokainen on varmasti sitä mieltä, ettei voi ...Kotikatsomo sanoi:Itse en ainakaan näe mitään järkeä että vahvistuksia alettaisiin yksitellen droppailemaan sitä tahtia kun saadaan sopparit tehtyä tai on mahdollista julkaista. Parempi vain julkaista isompi lössi kerralla, niin on ehkä mahdollista näkyä vaikka jossakin mediassa.
Eletään huhtikuun puoliväliä ja Liigassakin on vielä neljällä joukkueella kausi kesken. Ihan en ymmärrä mikä hätä tässä nyt on. Huolehditaan sitten jos siihen tulee syytä.
Ilveksenmiäs sanoi:Yksi syyni tehdä tuo rosteri nyt olikin hahmottaa tilannetta.. miettikää, voiko tämä olla se rosteri kokonaisuudessaan. Jokainen on varmasti sitä mieltä, ettei voi ...Kotikatsomo sanoi:Itse en ainakaan näe mitään järkeä että vahvistuksia alettaisiin yksitellen droppailemaan sitä tahtia kun saadaan sopparit tehtyä tai on mahdollista julkaista. Parempi vain julkaista isompi lössi kerralla, niin on ehkä mahdollista näkyä vaikka jossakin mediassa.
Kotikatsomo sanoi:Se pitää vielä todeta, että varmasti Koivulan ja Koppasen tilanne katsotaan mahdollisimman pitkälle ja Sandellinkin korvaaminen lienee työn takana, jolloin joukkue ei varmasti ole vielä valmis kun kesä alkaa. Tosin ei kai mikään joukkue käytä koko budjettiaan edes kauden alkuun mennessä.
Jos ei tule Liigasta ?ipa83 sanoi:Onko Savilahti se Kake Heikkilän mainostama laakson korvaaja jonka nimeä ei kertonut, ei liigassa montaa vaihtoehtoa ole jolla kausi käynnissä. Ahtola?
pelikirja sanoi:Onhan Jypilläkin sopimus Jake Newtonin kanssa.2v sopimus ja sitä ei ole julkistettu.Joko Ilveksellä ei ole soppareita,odotetaan parempaa sopimus ajankohtaa,pelit kesken tai verokikkailu.