Varmasti näkivät. Kukaan ei myöskään kiellä, etteikö maalivahtiosasto olisi epäonnistunut. Itse kuitenkin kehuit Jalon kommenttia miehekkääksi. Paskan rekrytoinnin esiin nostaminen nimen kera ei ole miehekestä toimintaa. Se on surkeaa johtamista. Johtaja sanoisi, että joukkueen kasaaminen ei kaikilta osin onnistunut ja kannan siitä vastuun.
Itse en voi sanoa varmuudeksi, miten asia viestittiin todellisuudessa yhtiökokouksessa, koska en ollut paikalla. Ne viestit, jotka sain tästä asiasta (lähinnä Sharen puolelta), kertoivat Jalon sanoneen, että hän kantaa vastuun, hänen olisi pitänyt reagoida veskarivalintoihin nopeammin. Yksikään minulle yhtiökokouksesta viestinyt ei kertonut Jalon vierittäneen syitä yksittäisen pelaajan niskaan.
Kantasi Jalon johtamisesta on tullut selväksi. Koska olette kovasti viestineet Jalon yksinvaltiudesta ja johtamistyylistä, niin itsekin olen hakenut lausuntoja enemmän eri puolilta. Viimeksi toissa päivänä sain viestin pitkään Ilvekselle alihankkijana töitä tehneeltä siitä, että Jalo on heitä kohtaan erittäin yhteistyöhaluinen ja kohtelee kunnioittavasti.
Toimintatavat Ilveksessä tällä hetkellä luonnollisesti poikkeavat paljon totutusta. Nyt pyritään laskut maksamaan eräpäivänä, velkoja pyritään lyhentämään ja ilmaislippuja ei ilmeisesti jaeta holtittomasti ympäriinsä. Seuran ympärillä ei toivottavasti enää pyöri tuomittuja talousrikollisia tai vastaavia hörhöjä.
Kauanhan sinun ei tarvitse muutoksia odottaa, jos ennustuksesi toteutuvat (talouden pohjan rakentaminen epäonnistuu, tammikuussa palkanmaksuvaikeudet). Kenen pitäisi mielestäsi olla seuraava Ilveksen toimari ja keitä valitsisit hallitukseen?