Jaa häh? Pyysin kopioimaan tänneJatkoajan keskustelupalstalta jonkun Jannun kirjoittaman hahmotelman kokoonpanosta, mikäs tässä nyt pisti kiristämään?
Vastaanpa itse omaan pyyntööni ja kävin ensimmäistä kertaa Jatkoajan palstalla kahlaamassa:
Super11 kirjoittaa:
"
Vuosi pakettiin ja kohti tulevaa vuotta. TPS peli mennään varmaan vielä aika "ohuella" kokoonpanolla, mutta sen jälkeen alkaa olemaan ns ihanne kokoonpano.
Minun näkemyksen mukaan kokoonpano olisi seuraavanlainen:
Suomi-Ruotsalainen-Meskanen
Maccelli- Leino- Rautiainen
Antonen - Saarela-Jo.Ikonen
Päkkilä-Vainionpää-Mieho
Poppareilla: Lepaus, Ja.Ikonen, Nalli.
Lepistä ei yksinkertaisesti saa mitään irti missään kentässä tällä hetkellä. Harmi, koska on yksi suosikeistani, kierrätyksen kautta hieman peliaikaa loppukaudesta. Päkkilää en näillä näytöillä pudottaisi pois kokoonpanosta vaikka siellä olisi Jasse Ikosta laittaa tilalle. Kierrätyksellä Jassekin saisi mahdollisuuksia kyllä kuten Nallikin. Sen sijaan Järventien ja Ahopellon paikka on loppukauden ajan koovee.
Pakisto menisi näin:
Parikka- Peltola
Maalahti- Thomson
Elorinne- Salmela
Hatakka
Poppareille: Laaksonen, Matinpalo
Laaksosen taso ailahtelee liikaa ja koko ajan pieni jännitys, että pystyykö nöyrään peliin. Avut hyökkäyssuuntaan myös jääneet vaatimattomiksi. Matinpaloon olen eniten pettynyt tällä kaudella. Olin aivan varma, että viime kauden jälkeen vakiinnuttaa paikkansa vähintään 7.pakkina, mutta on ollut todella heikko omaan silmään. No kierrätyksellä aukeaa molemmille herroille paikkoja sieltä täältä, joten tuntumaa olisi mikäli loukkaantumisia tulisi loppukaudesta.
Molareissa ei epäselvyyttä:
Dostal
Mäkiniemi
Kolppanen
Dostal varma ykkönen, jonka myötä mitali tänä vuonna mahdollinen. Mäkiniemi pelasi itsensä kakkosmolariksi. Pelannee paljon kooveen puolella kuitenkin Kopon keskittyessä luukuun availuun, mutta kun Dosti kaipaa huilia niin Mäkiniemi stunttaa. Kolppasen tilanne on sääli, koska olisin toivonut yhdelle omista suosikeistani ilman muuta tykkikautta, mutta tulikin yksi kaikkien aikojen vesiperä tämän suhteen. Todella sääli."
Hyviä ajatuksia, allekirjoitan.