Tällä hetkellä Lepaus olisi minun kirjoissani hyökkääjistä se, joka ensinnä putoaa. Siksi siisSalmela <-> Hatakka
Matinpalo <-> Thomson
Nalli <-> Saarela
Lepaus <-> JoIkonen kun palaa.
Nämä vaihdot olisi toivottavia.
Samaa mieltä ja Saarela laitaan.Tällä hetkellä Lepaus olisi minun kirjoissani hyökkääjistä se, joka ensinnä putoaa. Siksi siis
Lepaus <-> Saarela
Nalli <-> Vainionpää/Ikonen kumpi palaa aiemmin. Toisen palatessa katsotaan uudelleen.
Kuitenkin mennyt omiin hänen jäällä ollessaan vain 10 maalia, eli ei kyllä mikään hirveä hasardi voi olla. Laaksosen vastaava luku on 21. Hieman taitaa sinulla siis silmissä harittaaLassi on mielestäni ollut Laaksostakin hasardimpi avauspelissään, eikä puolustaminenkaan suju ainakaan paremmin.
Kuitenkin mennyt omiin hänen jäällä ollessaan vain 10 maalia, eli ei kyllä mikään hirveä hasardi voi olla. Laaksosen vastaava luku on 21. Hieman taitaa sinulla siis silmissä harittaa
Thomsonin keskimääräinen peliaika on 15:13 ja Laaksosen vastaava 15:56Mites nuo peliajat?
Molemmilla samat.Mites nuo peliajat?
Tämä kieltämättä yllätti, toki Lassilla vähemmän pelejä. Mutta Lassi on peleissä ja etenkin keskusteluissa (=kritiikin määrässä) ollut aika näkymättömissä Laaksoseen verrattuna.Molemmilla samat.
Kyllähän tällä hetkellä näyttää, että Nallilla ei oikein riitä. Tuosta kun Vainari palaa takaisin niin ei löydy Nallille paikkaa, muuta kuin loukkaantumisten paikkaus.Thomsonin tykkiä tarvitaan vielä ja Nalli ansaitsee paikan ylhäällä.
Saa nähdä tuleeko Joulunjälkeisistä tyhjennysmyynneistä löytöjä.
Hatakka on tällä hetkellä ehdottomasti thomssonia edellä.
Peltolan tyylinen pelaaja toki ilman peltolan kokemusta.
Hatakka on kyllä nostanut tasoaan paljon ja oli eilen selkeästi paras pakki meillä. Onneksi on sopimus jo ensi kaudeksi ja optiokin.
Juuri näin, vaikka täällä joidenkin mielestä pitäisikin tehdä kuin tappara ja ostaa kaikki vahvistukset eikä kehittää niitä itse.Kyllä, tällaisia sopimuksia tervehtii ilolla, joissa kyseessä on nuori pelaaja jonka kehityskäyrä on nousujohteinen! Ilves on valinnut ehdottomasti oikean strategian joukkueen rakennukselle!