En ole maalivahdeista huolissani, nyt kun Kolppanenkin on saatu takasin torjuntamoodiin ollenkaan. Samoin uskon puolustuksenkin riittävän. Meillä on pakistossa hyvää liikettä Maalahden, Thompsonin ja Laaksosen toimesta. Yleispelaamista Parikan ja Peltolan johdosta, sekä raakaa voimaa Elorinteen ja Salmelan ja miksei Matinpalonkin toimesta. Sitten vielä Hatakka lisänä. Meidän puolustus on mukavan monipuolinen ja olen siihen tyytyväinen. Uskon että Oskari ja Lassi nostavat kauden aikana tasoaan. Hyvin menneet nuorten kisat, ja Lassi voi olla aikamoinen jokerikortti keväälle.
Hyökkäystä olen miettinyt onko sitä ajateltu kuinka kevättä ajatellen. Täytyy muistaa se, että keväällä tulevat taas vankilasäännöt voimaan ja jäähyjä ei vihellä niinkuin lokakuussa. Meidän hyökkäys on aika kevyt noin fyysisesti. Vaikka kuinka liikut hyvin, niin maalille pitää päästä. Keväällä tulee vastaan vain hyviä joukkueita, jotka puolustavat maalinedustaa hyvin, eivätkä ole houkuteltavissa helposti harharetkille kulmiin. Kunnossa oleva Sandell ratkaisisi monta ongelmaa. Olisi hyvä sentteri, pelinrakentaja ja maalintekijä. Olisi myös härkämäisen vahva vääntäjä. Sami ei ole välttämässä rivissä, niin olen itse kääntänyt katseeni Vaasaan ja Roope Talajaan. Roope osaa tehdä maaleja ja on ihan hyvä luistelija myös. Syöttöketjut eivät pysähtyisi häneen ja olisi pudostuspelien vankilasäännöissä härskinä ja röyhkeänä kuin kotonaan.
En tiedä mitä valmennus ja Koskela ajattelevat ja mitä suunnitelmiä heillä on kevääksi. Olen ymmärtänyt ettei pelaajabudjettia ole kokonaan käytetty? Muistaakseni näin Jalo haastattelussa sanoi ennen kauden alkua. Toki sisään tulevaa rahaa on pitänyt tulla budjetoidusti jotta sitä voidaan käyttää. Hyvä tilanne on ettei nyt tarvitse hankkia heti ketään ja voidaan jopa kierrättää pelaajia. koskahan viimeksi on ollut näin hyvin. Voidaan rauhassa tehdä liikkeitä keväällä.