Koppanen on ainakin toistaiseksi vielä täällä.
Kyllä itsekin veikkaan, että yksi sentteri on tulossa.
Entäs sitten kun sieltä tulee joku rutinoitunut Tsekkien maajoukkuesentteri ?Mielenkiintoinen kevät tulossa jos myrrä valmistanut saarelan ykkössenan rooliin syksyn 10-11 min pelivastuulla ilman yv aikaa.
Liigan hitaimmain ja pelokkaimman Romanin kakkossenaksi poppareilla, ikosen 2,5v/ 11 liigapeliä+loukkihistorialla kolmossenaksi ja laiturilepi neloseen.
Itse oletan ehdottomasti kahden sentterin hankintaa.
Mitä siinä on katsomista, lähti jo. Aren varaan ei lasketa varmastikaan enää.Tillu ei kahta sentteriä juu hanki, vaan katsoo ensiksi Ikosen tilanteen rauhassa. Yksi sentteri on kyllä varmaankin kiikarissa, toki ensin katsotaan Ruotsalaisen tilanne.
Miten olisi 0.6 tehopistettä per ottelu tällä kaudella Liigassa tehoillut Koppanen ?Olettaisi että tillu oppi romanin hankinnan kautta että keskitytään liigassa tasonsa jo näyttäneen pelaajan hankintaan.
Mitä siinä on katsomista, lähti jo. Aren varaan ei lasketa varmastikaan enää.
Jos halutaan menestyä tällä kaudella , meillä on nyt kaksi hyvää sentteriä, saarela ja koppanen. Mieho on omasta mielestäni laituri ja roman turisti.
Kaksi laatusenaa tarvii hankkia jos halutaan menestyä.
Minun mielipiteeni takia ei ketään hankita. Olen vain sitä mieltä että mieho-antonen laituripari toimii loistavasti ja että menestymiseen ipa tarvitsee kaksi laatusenaa saarelan ja koppasen lisäksi.Ei ole siis mitään järkeä lähteä hommaamaan toista sentteriä sen vuoksi että Mieho on sinun mielestäsi laituri.
Voisiko Aren tilalla peluuttaa kahta pelaajaa ? Sanoo tuomareille ja vastustajalle, ettei Area pysty yhdellä korvaamaan...Minun mielipiteeni takia ei ketään hankita. Olen vain sitä mieltä että mieho-antonen laituripari toimii loistavasti ja että menestymiseen ipa tarvitsee kaksi laatusenaa saarelan ja koppasen lisäksi.
area ei yksi sena korvaa, ja haytonin tasoista korvaajaa ei myöskään omista löydy.
Minun mielipiteeni takia ei ketään hankita. Olen vain sitä mieltä että mieho-antonen laituripari toimii loistavasti ja että menestymiseen ipa tarvitsee kaksi laatusenaa saarelan ja koppasen lisäksi.
area ei yksi sena korvaa, ja haytonin tasoista korvaajaa ei myöskään omista löydy.
Noo oivallus tai ei mutta ei sielläkään pankkitili tykkää tästä oivalluksesta....riski otettiin lainoilla se kantoi liigan kärkeen...nyt voi suunta olla alaspäin.Pahaa pelkään, että naapuri on oivaltanut, että maratoonia ei voiteta ensimmäisellä neljänneksellä.
Näin varmasti onkin. Uskon myös, että kauden tavoite on joukkueilla eri, kuin myös kapasiteetti (pankkitili).Noo oivallus tai ei mutta ei sielläkään pankkitili tykkää tästä oivalluksesta....riski otettiin lainoilla se kantoi liigan kärkeen...nyt voi suunta olla alaspäin.
Mistä sää ne rahat pieraset?Mielenkiintoinen kevät tulossa jos myrrä valmistanut saarelan ykkössenan rooliin syksyn 10-11 min pelivastuulla ilman yv aikaa.
Liigan hitaimmain ja pelokkaimman Romanin kakkossenaksi poppareilla, ikosen 2,5v/ 11 liigapeliä+loukkihistorialla kolmossenaksi ja laiturilepi neloseen.
Itse oletan ehdottomasti kahden sentterin hankintaa.