Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitaatti: "Olen käynyt Sandellin kanssa pelaamassa padelia. Hän tuntee Myttysen erittäin hyvin ja olen saanut luotettavaa taustatietoa, millainen kaveri on kyseessä". Näin siis Myrrä loihe lausumaan.
On enemmän kuin hyvä uutinen.Maccelli ja Koppanen eivät lähde edes NHL-leirille.
Ja kaverihan kaveria haukkuu että elä palkkaa?
Ehkä Sandell on vähän puolueellinen kaveriansa arvostelemaan.
Mistä näitä itsensä tehostajia sikiää?Mitä eikö Tillu hankikaan pelaajia Myrrää kuulematta? Siinä meni taas yksi palstatotuus.
Meinaatko tosissasi, että Ilves-sydäminen Sandell tahtoisi paskaa seuralleen? Kannattaa käydä peilin luona.
Sitaatti: "Olen käynyt Sandellin kanssa pelaamassa padelia. Hän tuntee Myttysen erittäin hyvin ja olen saanut luotettavaa taustatietoa, millainen kaveri on kyseessä". Näin siis Myrrä loihe lausumaan.
Kerhossa ei ole edes kinnostavia pelaajia, no ehkä Larmi.Alkaa tätä menoa Jyppi ja Kerho jäämään ainakin veneestä,että niistä voi kohta olla mahdollista saada pelaajia.Eri asia onko Ilveksellä varaa.Jypissä nyt ei oikein ketään kiinnostavia pelaajia edes ole,kun eivät kuitenkaan alle kaksikymppisistä luovu.Tai Turkulainen olisi,mutta pitäisi olla sitten pidempi kuin loppukauden lappu.
Hyvin mahdollista,että Peltolalla tulee "ohikausi" vaikka paperilla pääsisikin pelaamaan loppukaudesta,niin Kerhossa olisi ainakin Eronen hyvä pakki ja tulisi toisen polven Ilveskin samalla ja on siellä hyökkäysessäkin muutama pätevä kaveri.
Eronen toisen polven Ilves? Mihin tämmöinen tieto perustuu?ja tulisi toisen polven Ilveskin samalla.
Eronen toisen polven Ilves? Mihin tämmöinen tieto perustuu?