Suurustettu Laatikko
Luottopelaaja
Ei ole, keskikastia on 6-9.
Sanaharkan ulkopuolisena totean vain sen, että runkosarjassa sijoille 7. - 9. jäävät pelaavat kyllä säälipleijareissa.Ei ole, keskikastia on 6-9.
Sitä koetan tässä tolkuttaa, kun ipa1970 kitisee, että ollaan sääleissä, ja se ei tosiaan ole keskikastia vaan jämäsijoja. Mielestäni ollaan kaukana jämäjoukkueista.
Sitä koetan tässä tolkuttaa, kun ipa1970 kitisee, että ollaan sääleissä, ja se ei tosiaan ole keskikastia vaan jämäsijoja. Mielestäni ollaan kaukana jämäjoukkueista.
Nykyinen tahti riittää hädin tuskin sääleihin. Eli melkoista pelillistä muutosta tarvitaan, jotta tavoitesija eli top 6 vai oliko peräti top 4 täyttyvät.
Jos nyt mittariksi otetaan tuo 1,4 pistettä, mikä on keskiarvo koronatauon jälkeen, niin se riittänee vallan mainiosti sijoille 7-8.
Itse asiassa hyvinkin todennäköistä on, että tuolla noin 100 pisteellä ollaan kiinni sijoissa 5-6.
Arttuun on turha verrata kun ovat jo lähtökohtaisesti niin erilaisia pelaajia.Vertaan arttuun. Tiedän että lähtijöiden veroisia ei pystytä hankkimaan ja itse huutelin myttysen perään ja osa oli täysin vastaan.
Pointtini on että meillä on oli ylivertainen joukkue ja nyt ollaan omasta mielestäni tasavertaisia keskikastin kanssa. Foorumi täynnä mielensäpahoittajia jotka ei sulata toisen mielipidettä. Itse olen aiemmin kirjoittanut että 1,5-1,7 pinnan tahti tällä nykyrosterilla on realismia eikä ole edes huono saldo. Miten sinun mielestä?
Mielestäni on outoa, että uhriudut tällä tavalla. Koitin sinulta kysyä, mitkä joukkueet ajavat pelaajalistaltaan Ilveksen ohi ja pienet perustelut perään, sain perustelut pelkästään Pelicansista, ja mielestäni koimme molemmat, Pelicansin ja Ilveksen, olevan melko tasavahvoja keskenään.ja nyt ollaan omasta mielestäni tasavertaisia keskikastin kanssa. Foorumi täynnä mielensäpahoittajia jotka ei sulata toisen mielipidettä.
Edelleen kaipaisin tietoa niistä kuudesta yhdeksään joukkueesta, mitkä koet olevan rosteriltaan vahvempia, kuin Ilves. Lukko, HIFK ja Tappara on helppo liputtaa vahvemmiksi. Sen jälkeen ainakin mulla tulee vaikeampaa.Itse olen vahvasti sanonut että mielestäni joukkueen rosteri on nyt säälipleijaritasoinen.
Tätä olen vähän itsekin koittanut sanoa. Vaihdetaan joukkueet päikseen ja täällä huudeltaisiin, miten voidaan taistella paikasta playoffeihin tinometsävainioilla ja tanelironkaisilla.Esimerkiksi Kärpissä ykkösketju on ihan kova, mutta kakkonen on jo melko heikko. Jussi Jokinen on kalpea varjo entisestään eikä muukaan kakkosketju herätä hurraa-huutoja.
Ei ole, keskikastia on 6-9.
Kukaan ei uhriudu. Ei vain ymmärrä miksi ei saa olla omaa mieltä asiassa. Moni on kanssani samaa mieltä jos olet lukenut muidenkin viestejä.Mielestäni on outoa, että uhriudut tällä tavalla. Koitin sinulta kysyä, mitkä joukkueet ajavat pelaajalistaltaan Ilveksen ohi ja pienet perustelut perään, sain perustelut pelkästään Pelicansista, ja mielestäni koimme molemmat, Pelicansin ja Ilveksen, olevan melko tasavahvoja keskenään.
Edelleen kaipaisin tietoa niistä kuudesta yhdeksään joukkueesta, mitkä koet olevan rosteriltaan vahvempia, kuin Ilves. Lukko, HIFK ja Tappara on helppo liputtaa vahvemmiksi. Sen jälkeen ainakin mulla tulee vaikeampaa.
Sijat 1-6 runkosarjassa. Todennäköisimmin sijat 4-6. Sen jälkeen on mahdollisuudet aina päätyyn asti.Tuohan voi tarkoittaa ihan mitä vain. Mitä tasoa tarkoitat, ollaanko 10 parhaan sakissa, kahdeksan, kuuden, mestarisuosikki?
Yksi Myttynen ei muuta sitä faktaa, että loput sentterit on pari laituria ja Saarela, eli oikeastaan 3 laituria.
Mutta kuten olen sanonut aiemmin, mulle sopii jonkinmoinen välivuosi ihan hyvin henk.koht.
Itse kirjoitan omia mielipiteitä.Tämäkin foorumi on nykyään melkein pelkästään muutaman nimimerkin ala-astetasoista vääntämistä. Ipa970 ja verivihollisensa Suurustettu laatikko on varmaan oikeesti yksi ja sama mouholainen, joka on ottanut elämäntehtäväkseen Ilvesfoorumin alasajon.
No siinä on onnistuttu sen verran hyvin, että mulle riitti ainaki toistaseks tän sivuston käyttö. Palataan ehkä joskus asiaan, jos täälläkin olisi meininki muuttunu vähän järkevämmäksi.