Jos rakas ILVES voittaisi Suomen mestaruuden ( ennen kuin kuolen) niin ihan sama vaikka kaikki pelaajat vaihtuisi seuraavaan kauteen. Oon niin kauan odottanut ja toivonut että saisi sen mestaruuden ja siihen liittyvän hypetyksen kokea. Yks tuttu ässäfani tokaisi heidän ed. mestaruuden jälkeen että nyt tää on saatu, enää ei tarvitse jännittää ja odottaa, hermoilla ja kiukutella vaan voi vaan nauttia tulevista kausista ja peleistä tuli menestystä tai ei..
Ensikaudella saamme ehkä pitää Macchellin, ainakin näiden kisojen näytöillä.
Onko näin? Pirun hianoo jos ei voida AHL:ssä peluuttaa.Maccellihan ei voi pelata AHL ensi vuonna, vaan ensi kauden osoite on joko Ilves tai NHL ja tuskin tarvitsee kauan pohtia kumpi se ainakin ensi kauden on.
Onko näin? Pirun hianoo jos ei voida AHL:ssä peluuttaa.
Kyllä mielestäni Maccelli voidaan AHL:ään laittaa, koska hänet on varattu änäriin. Ruotsalaista ei oltu varattu, joten hänet piti palauttaa Ilvekseen.
Vai olenko minä ihan hakoteillä
Eikö tuo Talvitie ole ihan klesana koko ajan?Mattilan veljekset ja Aarne Talvitie olisivat mielenkiintoisia hankintoja.
Eikö tuo Talvitie ole ihan klesana koko ajan?
Mattilan veljekset ja Aarne Talvitie olisivat mielenkiintoisia hankintoja.
Juu oon samaa mieltä, että jos tulossa niin try-outin kautta. Ei Ilves tausta pidä olla mikään automatio sopimukseen.Kuinkahan Mattilan veljekset ovat neljä edellistä vuotta treenannut?
Onkohan keskittyminen ollut enemmän opiskeluun kun kiekkoon?
Try-out olisi varmasti ihan paikallaan.
Mattilan veljekset ja Aarne Talvitie olisivat mielenkiintoisia hankintoja.
Kuinkahan Mattilan veljekset ovat neljä edellistä vuotta treenannut?
Onkohan keskittyminen ollut enemmän opiskeluun kun kiekkoon?
Try-out olisi varmasti ihan paikallaan.
Kyllä mielestäni Maccelli voidaan AHL:ään laittaa, koska hänet on varattu änäriin. Ruotsalaista ei oltu varattu, joten hänet piti palauttaa Ilvekseen.
Vai olenko minä ihan hakoteillä
Sen hyökkääjä-Mattilan tilastot ovat sitä luokkaa,että ei tarvitse kyllä try-outeihin suostua.Puolustaja-Mattilalla on tehojen suhteen ollut vaikeampaa.
Talvitie ei ole tällä kaudella missannut kuin 3 peliä,mutta tosiaan vielä 2 vuotta jäljellä,eli tuskin on opiskeluja kesken jättämässä.