Jalon urheilupuolen osaamisesta en ole erityisen vakuuttunut, mutta Koskela omaa laajemman pohjan kuin Liigan urheilupomot yleensä. Suurin sudenkuoppa piilee siinä, että valmentajalta ei kysytä.
Itse en nyt näe mitään paniikkia..vapaita pelaajia on niin paljon vapaana ja koko ajan pyynti hinnat tippuvat alaspäin..Uudet vahvistukset mitä on julkastu on tasan,arpa Ikonen.Muille satelee ukkoja sisään ovista ja ikkunoista.
Itse en nyt näe mitään paniikkia..vapaita pelaajia on niin paljon vapaana ja koko ajan pyynti hinnat tippuvat alaspäin..
Parempi ois melkeen mitä vähemmän pelaajilla olis sopimuksia.En ole aikoihin ollut yhteyksis mutta silloin sanottiin että sopimuksia tehdään kesällä ja siinäkin lähempänä loppukesää.Selvää että tilanne elää niin pelaajamarkkinoiden kuin koronan suhteen.Mitään paniikkia ei todellakaan ole.Eemeli sanoi että jos ei ihmeitä tapahdu niin jatkaa hakametsässä.Itse en nyt näe mitään paniikkia..vapaita pelaajia on niin paljon vapaana ja koko ajan pyynti hinnat tippuvat alaspäin..
Mitähän ne alustavat sopimukset edes merkitsee? Pitihän meilläkin olla sopimukset kahden "ehl tasoisen" kenttäpelaajan ja "menestyneen" maalivahdin kanssa, mutta ei näyttänyt merkitsevän paskan vertaa.Hinnat alkavat jossakin vaiheessa nousta. Sekin kannattaa muistaa, että Ilves ei ole yksin alelaarilla.
Pidän myös todennäköisenä sitä, että monilla näennäisen "vapailla" pelaajilla on jo jonkinmoinen alustava sopimus jonnekin (vrt. Leino.)
Pidän myös todennäköisenä sitä, että monilla näennäisen "vapailla" pelaajilla on jo jonkinmoinen alustava sopimus jonnekin (vrt. Leino.)
Mikä järki niitä on pantata, vai onko avain hukassaPidän myös mahdollisena, että Ilveksen kassakaapissa on näitä alustavia sopimuksia.
Esimerkiksi Leino sopi siirrosta Örebron kanssa, mutta sitten tuli SHLn rekrytointikielto joksikin aikaa ja sitten seurojen piti vielä päästä yksimielisyyteen korvauksesta.Itse ei ymmärrä mikä on tämä ”alustava sopimus”? Niinkö että sopimuksessa on jo allekirjoitettuna etunimi, mutta kun puuttuu sukunimi niin ei voi julkaista?
Tällaisissa tapauksissa ajattelen enemmänkin että ipasta voi olla enemmänkin lähtijöitä kuin että tästä syystä olisi tulijoita.Esimerkiksi Leino sopi siirrosta Örebron kanssa, mutta sitten tuli SHLn rekrytointikielto joksikin aikaa ja sitten seurojen piti vielä päästä yksimielisyyteen korvauksesta.
Luultavasti on monia tapauksia, että pelaaja on jo tehnyt sopimuksen johonkin seuraan, mutta sopimuksen voimaan astuminen on siirtynyt sattuneesta syystä.
Tämän hetkisen tilanteen mukaan näyttää siltä, että Liiga alkaa suunnitellusti Syyskuussa.
Ilves on melko valmis. Pari keskaria ja yksi maalivahti.
Se ei liene paljoa pyydetty.
Olettaen, että sekä Suomi että Maccelli jatkavat.
Vaikea uskoa, että sieltä enempää kuin yksi sentteri tulee, jos Ikonen on täydessä treeni-iskussa. Jos tämä taas on edelleen toipilas, niin sitten onkin vaikeampaa..
Melkein naurattaa ja itkettää enemmän nämä kassakaappijutut kuin painitrikoot tai euro enemmän.